ARCHIWUM:

21 lipca 1999

The Forge
Udało mi się dziś "wygrzebać" z sieci jeszcze jednego screena z the Forge. Przedstawia on kuźnię w tym właśnie mieście.

20 lipca 1999

Crusaders of Might and Magic - screeny
Crusaders of Might and Magic to gra akcji 3D na PlayStation wydawana przez 3DO. Już kiedyś wspominałem o tym projekcie, a dziś zamieszczam kilka screenów:

19 lipca 1999

Design
Dziś zrobiłem kolejne zmiany designu strony. Logo strony zyskało ramkę, a oprócz tego zmieniłem nagłówki poszczególnych sekcji.

16 lipca 1999

Licznik!?
Gdy załadowałem dzisiejszą aktualizację zauważyłem, że coś dziwnego stało się z licznikiem. Z kilku tysięcy odwiedzających zrobiło się nagle 15!? Postaram się to wyjaśnić w najbliższym czasie.

Artworki
W dziale Expansion Pack umieściłem 6 pięknych artworków z Armageddon's Blade. Jeden z nich przedstawia Behemota odpoczywającego w swojej Jaskini :)

Krajobraz wulkanicznyDwójka SharpshootersElf odpoczywający w swojej komnaciePuszczaMiecz Armageddonu (Armageddon's Blade)Behemot odpoczywający w swojej jaskini :)

Kosztowne Smoki
Wczoraj dowiedziałem się, że najpotężniejszy z nowych Smoków (Lazurowy) będzie kosztował 30000 złota i po 5 każdego z surowców. Cena jest nieziemska, albo raczej nieerathiańska. Płacimy tak dużo za współczynniki, wytrzymałość i zdolności specjalne bestii. Pozostałe smoki również będą kosztowne (ale nie aż tak), ale będą warte swej ceny. Aha, jeszcze jedno: Fairy Dragon (czyli chyba ten Purpurowy) ma wyglądać baaaaaardzo słodko - bleeee :)

Design
No i kolejna drobna zmiana designu. Dziś ramkę menu zmieniłem z czarnej na zieloną, a także zrobilem nowe logo strony (przedstawiające mnie, jak spokojnie sobie śpię w swojej Jaskini :). Jaskinia doczekała się także nowego bannera:

Jaskinia Behemota

15 lipca 1999

Design
Dziś tylko mała zmiana designu strony. Zamiast przycisków w menu wstawiłem jedną dużą ramkę. Mam nadzieję, że ułatwi to nawigację strony oraz uatrakcyjni ją graficznie.

14 lipca 1999

Kolejne SCREENY oraz informacje o Armageddon's Blade
Dzisiaj w dziale Expansion Pack kolejna duuuuuża dawka informacji i screenów z Expansion Packa. Zamieściłem ilustracje i dokładny opis sześciu nowych armii (w tym 3 smoków: Lazurowego, Rdzawego i Kryształowego, Feniksa, Hobbita i Duszka). Można też sobie przeczytać biografie siedmiu specjalnych herosów, będących bohaterami kampanii w Armageddon's Blade (Mag Dracon, Wiedźma Adrienne, Strażnik Gelu, Wódz Mutare, Roland Żelazna Pięść, Królowa Katarzyna oraz Barbarzyńca Kilgor). Zapraszam!

13 lipca 1999

Zdjęcie Forge!
W dziale Expansion Pack umieściłem dziś zdjęcie futurystycznego miasta the Forge. Piszę "zdjęcie", bo jest to rzeczywiście fotografia (najprawdopodobniej zrobiona na targach Electronic Entertainment Expo (E3)). Futurystyczne miasto wygląda dość imponująco. Ciekawe, czy ujrzy ono swiatło dzienne, czy jedyną po nim pamiatką pozostanie właśnie ta fotografia? Moim zdaniem Forge powinno być albo udostępnione w sieci jako darmowy patch albo umieszczone na krążku z Expansion Packiem z opcją wyboru. Ja, mimo iż jestem przeciwny mieszaniu fantasy z science-fiction, chciałbym choćby z ciekawości zobaczyć Forge.

10 lipca 1999

Ogromna dawka info oraz SCREENY z Expansion Packa
Oto najnowsze wieśći na temat dodatku:

Strukura armii w Elemental Conflux:
1. Pixie / Sprite
2. Air Elemental / Storm Elemental
3. Water Elemental / Ice Elemental
4. Fire Elemental / Energy Elemental
5. Earth Elemental / Magma Elemental
6. Psychic Elemental / Magic Elemental
7. Firebird / Phoenix

Oto ilustracje niektórych jednostek:
Żywioł Ognia
Jest to najprawdopodobniej Żywioł Psychiki lub Magii

Jako armie neutralne do Erathii przybędą:
1. Azure Dragon (Lazurowy Smok)
2. Crystal Dragon (Kryształowy Smok)
3. Fairy Dragon (Purpurowy Smok)
4. Rust Dragon (Rdzawy Smok)
5. Hobbit (Halfling), znany nam z HoMM2
6. Sharpshooter

Oto legendarny Lazurowy Smok:
Bestia o legendarnej sile: Lazurowy Smok

Info o kampaniach
Jak już wcześniej wspominałem w Armageddon's Blade pojawi się 6 kampanii. Jedna z nich bedzie bardzo trudna (nareszcie!), a pozostałem 5 to będą standardowe przygody. Każda kampania skupiać się będzie na jednym lub kilku specjalnych herosach.

Pierwszą kampanią bedzie Armageddon's Blade, która opisuje wojnę Królowej Katarzyny i jej męża Rolanda przeciwko Lucyferowi Kleeganowi. W tej samej kampanii wcielić się będzie można w demona Xerona i tajemniczego pół-elfa Gelu, który ma na celu zniszczenie Armageddon's Blade.

Druga kampania nosić będzie tytuł Playing with Fire. Wcielimy się tam w rolę Adrienne - wiedźmy, która desperacko broni swojego kraju przed Rycerzem Śmierci, który chce zabić jego mieszkańców w celu powiększenia swojej nieumarłej armii.

W trzeciej kampanii, Festival of Live spotkamy Kilgore'a - barbarzyńcę, który uczestniczy w Festival of Life - święcie, odbywającym się raz na 30 lat, w którym Bararzyńcy i Magowie Bitewni walczą między sobą o tron.

Czwarta kampania, Dragon Blood dotyczy wyłącznie Smoków. Wcielimy się w rolę Mutare - złej wojowniczki, która chce odszukać rzadki i potężny artefakt - Fiolkę Smoczej Krwi. Za jego pomocą Mutare zamierza wejść w ciało Smoka, aby zyskać potegę.

W piątej kampanii, Dragon Slayer naszym zadaniem będzie umicestwienie czterech legendarnych Smoków: Crystal Dragon, Azure Dragon, Fairy Dragon i Rust Dragon. Każdy z tych Smoków jest potężniejszy od poprzedniego i oczywiście wszystkie bestie są silniejsze od tych, które spotykamy w istniejących miastach. Zadanie zabicia Smoków spoczywa na Draconie, ambitnym magu. Jest to właśnie ta najtrudniejsza kampania, którą można zacząć tylko wtedy, jeśli przeszło się poprzednie 5.

Nie wiadomo dokładnie, czego będzie dotyczyć szósta kampania, ale bedzie miała coś wspólnego z Christianem - szanowanym rycerzem, specjalizującym się w posługiwaniu się Ballistą.

Edytor Map
Niewiele powiedziano nowego na temat tego narzędzia, ale dowiedziałem się, że generator map losowych będzie zawierał masę nowych opcji, co uczyni go duuuużo bardziej efektywnym niż ten z HoMM2. Edytor kampanii natomiast pozwoli na łączenie do 8 scenariuszy i również będzie miał duzą ilośc opcji, m.in. przenoszenie herosów pomiędzy scenariuszami itd.

9 lipca 1999

Nowy dział - Miejsca
Otworzyłem dziś nowy dział - Miejsca, który opisuje dokładnie wszystkie lokacje, jakie można spotkać na mapie. Zamieszczone są tam także ilustracje opisywanych budynków. Zapraszam!

5 lipca 1999

Mapy
Wersja 1.1 scenariusza "I wojna z Nordlingami" znalazła sie w dziale Mapy.

3 lipca 1999

Oficjalna strona Armageddon's Blade
Guthwulf, webmaster 3DO ogłosił, że trwają prace nad oficjalną strona Armageddon's Blade - dodatku do HoMM3. Powinna się ona pojawić w najbliższym czasie.

2 lipca 1999

Jednostki w mieście Żywiołów
Wczoraj podana została dokładniejsza informacja na temat jednostek z Elemental Conflux. Oto jakie armie, będą tam występować:

Duszek (Pixie)
Żywioł Ognia / Żywioł Energii (Fire Elemental / Energy Elemental)
Żywioł Wody / Żywioł Lody (Water Elemental / Ice Elemental)
Żywioł Ziemi (Earth Elemental)
Żywioł Powietrza / Żywioł Burzy (Air Elemental / Storm Elemental)
Feniks (Phoenix)


Patrząc na powyższe zestawienie nasuwa się pytanie, jak zbalansować wszystkie żywioły. Mają one w koncu podobne statystyki. Żywioł Ziemi ma charakterystyki poziomu 4, a pozostałe żywioły poziomu 3. Podano jednak informację, że statystyki się nie zmienią, a za to żywioły dostaną jakieś specjalne możliwości (lot, atak na odległość). Moim zdaniem żywioły powietrza i burzy dostaną mozliwość lotu, a żywioły ziemi atak na odległość (rzucanie kamieniami), ale o tym jak będzie, przekonamy sie już niedługo.

1 lipca 1999

Upgrade żywiołów
Potwierdziła się informacja o upgrade'ach żywiołów: Żywioł Lodu jest upgrade'em Żywiołu Wody, Żywioł Energii jest upgrade'em Żywiołu Ognia, a Żywioł Burzy jest upgrade'em Żywiołu Powietrza. Upgrade Żywiołu Ziemi pozostaje nieznany.

Nowy dział "Expansion Pack"

Dzisiaj otworzyłem nowy dział - "Expansion Pack". Jest on poświęcony wyłącznie Armageddon's Blade, czyli dodatkowi do HoMM3. Umieściłem tam narazie wszystkie informacje i screeny jakie do tej pory znalazłem, a także ilustracje z nieistniejącego już miasta The Forge. Dział będzie uaktualniany na bieżąco wraz z pojawianiem sie nowych informacji.

Dwie nowe mapy
Do działu map autorskich dołączyły dzisiaj dwie XL-ki: I wojna z Nordlingami oraz Exerebivus.

Troszkę mniej kampanii...
Podając przedwczoraj informacje na temat Armageddon's Blade - dodatku do HoMM3 pomyliłem się podając ilość kampanii. W Expansion Packu będzie niestety nie 8, a 6 kampanii, które będą zawierać w sumie 26 scenariuszy.

30 czerwca 1999

Screen reklamowy Armageddon's Blade
Reklama Armageddon's Blade
Dziś w jednym z amerykańskich czasopism o grach ukazała się reklama Armageddon's Blade. Wystarczy kliknąć na logo powyżej, aby ją zobaczyć. Ogromna reklama przedstawia siedmiu całkowicie nowych herosów. W samym środku stoi Gelu, po jego lewej królowa Katarzyna, a po prawej Roland Żelazna Pięść. Reszty herosów nie znam, ale mogę tylko podejrzewać, że pierwszy od brzegu po prawej jest Król Kleegan.

Herosi
GeluRolandSharpshooter
Oto krótkie przypomnienie o powyższych herosach i jednostce:
Gelu - wódz Sharpshooters - nowych armii, które w pierwotnej wersji fabuły dodatku miały pomóc Katarzynie w walce z armiami miasta The Forge. Nie wiadomo jaka teraz będzie ich rola, skoro Forge zostało usunięte.
Roland - W Heroes of Might and Magic II Roland walczył z Archibaldem o panowanie nad krainą Enroth, w Might and Magic VI zaginął w tajemniczych okolicznościach. Prawdopodobnie został uprowadzony i przetrzymywany przez siły Nighon i Eofol. W każdym razie w Armageddon's Blade Roland odnajduje się w równie tajemniczych okolicznościach w jakich zaginął.
Sharpshooter - jest to upgrade dwoch innych armii, którego może dokonać tylko Gelu.

29 czerwca 1999

Masa info + SCREENY z Expansion Packa
Wraz z wiadomością o usunięciu futurystycznego miasta Forge z Expansion Packa ucichło na temat dodatku. Wynikało to pewnie z tego, że wraz z usunięciem Forge trzeba było zmienić fabułę. Dziś jednak 3DO wypuściło 3 screeny z Armageddon's Blade, przedstawiające nowe jednostki. Podano także trochę informacji:

- W Armageddon's Blade będzie 6 nowych kampanii, które w sumie będą zawierać 26 map. W kampaniach pojawi się siedmiu specjalnych herosów, których możemy spotkać w Might and Magic VII.
- Oprócz kampanii będziemy mogli zagrać w 48 "luźnych" scenariuszy, z których 10 będzie do gry multiplayer.
- Powitamy nowe miasto - Elemental Conflux, czyli Generator Żywiołów, w którym oprócz żywiołów spotkamy także Feniksy
- Pojawią się nowe czary i artefakty
- Przede wszystkim jednak zmieni sie fabuła. Do Erathii przybędzie zły król Kleegan, który tworząc bardzo potężną broń - Armageddon's Blade - zamierza zawładnąć krainą. Akcja gry rozpoczyna się zaraz po tym jak Królowa Katarzyna wraca do Erathii po tym jak zostaje pokonana przez potężnego króla.

Moim zdaniem to trochę dziwne, że Armageddon's Blade - broń, która w pierwotnej wersji fabuły dodatku miała pomóc Katarzynie w pokonaniu wroga i uratowaniu Erathii ma teraz przyczynić sie do jej upadku.

Screeny
No, a teraz to na co wszyscy czekali, czyli screeny. Oto trzy ilustracje nowych jednostek. Zaznaczam, że ich kopiowanie i umieszczanie na innych stronach bez mojej zgody jest zabronione!

WróżkaŻywioł EnergiiŻywioł Lodu

Spekulacje
Sądząc po wyglądzie nowych jednostek można podejrzewać, że Żywioł Lodu jest upgrade'em Żywiołu Wody, a Żywioł Energii upgrade'em Żywiołu Ognia. Ale narazie sa to tylko moje podejrzenia. W najbliższym czasie wszystko się wyjaśni.

26 czerwca 1999

Kolejna mapka w Jaskini
Dziś w swojej skrzynce e-mailowej znalazłem niezłą niespodziankę. Otóż otrzymałem mapę z Rosji. Zmusiło mnie to do drobnej przebudowy działu mapy, bo nie wiedziałem gdzie umieścić nadesłany mi scenariusz. Nie pasował do questów, bo jest do gry multiplayer, a tymbardziej nie pasował do map polskich... Przekształciłem więc dział map polskich na mapy autorskie. Teraz wszsystko powinno być OK. Zapraszam więc do ściągnięcia nowej mapki Absorbing War.

25 czerwca 1999

Trzy wspaniałe questy w dziale mapy
Zamieściłem dziś w nowym dziale map 3 questy. Tak jak obiecywałem są to naprawdę rewelacyjne scenariusze. W opisie zamieściłem także krótką charakterystykę fabuły każdej misji. Jako pierwszy quest umieściłem The Lord of War - najlepszą mapę do HoMM3 w jaką grałem. Oprócz standardowej charakterystyki i opisu fabuły umieściłem także swoją recenzję (11/10). Zapraszam do ściągnięcia tej emocjonującej misji. Zapewniam, że warto! Dwie pozostałe mapki (Titanic Pride i Angelic Pride) są sześcioma odcinkami pasjonującej historii o walce Aniołów z Tytanami.

Wyślij recenzję!
Spodobała Ci się któraś z map? A może uważasz któryś ze scenariuszy za totalnie żałosny? Jeśli chcesz wyrazić swoją opinię o którymkolwiek ze scenariuszy zamieszczonych w Jaskini - napisz recenzję! Wystarczy napisać średniej długości tekst i ocenić mapę w skali 1 - 10! No i naturalnie wysłać do mnie. Czekam na Wasze opinie nie tylko na temat map. Jeśli coś Ci się podoba lub nie podoba w Jaskini - napisz. Czekam na listy!

Kolejne questy już niedługo
W przyszłym tygodniu zamieszczę kolejne questy, a narazie życzę dobrej zabawy w weekend z mapką Lord of War.

24 czerwca 1999

Kompletna przebudowa działu Mapy
Tak jak obiecywałem, dziś przebudowałem Mapy. Zlikwidowałem dział z mapami zagranicznymi, gdyż większość z nich była po prostu żałosna. Pozostawiam jednak na serwerze zip, zawierający te właśnie scenariusze. W miejsce dawnego działu map zagranicznych zamierzam stworzyć sekcję map-questów, czyli scenariuszy dla jednego gracza, zawierających rozbudowaną fabułę dopracowaną do ostatniego szczegółu. Będę na bieżąco przeglądał mapy pojawiające się w sieci i umieszczał w Jaskini te najbardziej wartościowe. Jutro umieszczę trzy mapy-questy. Zapewniam, że będą naprawdę rewelacyjne. Druga zmiana w Mapach dotyczy grafiki. Usunąłem małe mapki i zmieniłem sposób opisu scenariuszy. Zapraszam!

22 czerwca 1999

Scroll Keepers
W sieci pojawiła się nowa strona z mapami do HoMM3. Nazywa się ona Scroll Keepers i jest częścią najlepszego serwisu o HoMM3 - The Nether Gods. Znajdują się tam 54 mapy, w tym te z dawnej Erathian Vault.

16 czerwca 1999

Troll w Might and Magic VII

W Might and Magic VII pojawił się Troll! Dla niewtajemniczonych wyjaśnię, że trolle były w poprzednich częściach Heroes of Might and Magic wśród wojsk barbarzyńcy. Niestety nie pojawiły się w trzeciej części gry, ale pojawienie się tych armii w Might and Magic VII może oznaczać ich powrót w Armageddon's Blade. W M&M7 nie są jednak jednostkami atakującymi na odległość, posiadają jedynie maczugi zrobione z kości. Czy i w jakiej formie powróci Troll dowiemy się na jesieni...

Mapy
Już niedługo kompletna przebudowa działu map. Narazie jeszcze nic nie zdradzę, ale będzie sporo niespodzianek.

13 czerwca 1999

Konkurs na najlepszą stronę WWW
Dziś zgłosiłem Jaskinię do Konkursu na najlepszą stronę WWW Optimus Net. Więc jeśli podoba się Wam moja strona, zapraszam do głosowania

10 czerwca 1999

Patch 1.1.2
Dziś ukazał się kolejny patch do polskiej wersji HoMM3, który poprawia błędy spowodowane patchem 1.1.1. Dostępny jest w dziale Pliki.

Patch dla wersji polskiej Heroes of Might & Magic III PL v1.1.2

1.1.2 - patch usuwa następujące błędy:

- brak informacji o ilości jednostek w oddziale na ekranie zamku

9 czerwca 1999

Patch 1.1.1
MIRAGE wydało patcha 1.1.1 do polskiej wersji HoMM3, który jest dostępny w dziale Pliki

Patch dla wersji polskiej Heroes of Might & Magic III PL v1.1.1

1.1.1 - patch usuwa następujące błędy:

- opisy charakterystyk jednostek mieszczą się w oknie
- nazwy struktur na ekranach budowania nowych struktur nie są obcinane
- poprawiono kilka błędów w tekstach
- po kliknięciu na Bohatera podawane są informacje o wielkości jego wojsk
- po kliknięciu na zamek podawana jest informacja o dostarczanej ilości złota
- informacje na ekranie 'Informacje o Królestwie' są poprawnie wyświetlane

8 czerwca 1999

Ciekawostki
Oto co udało mi się wydobyć z oficjalnego forum:

Skeleton Transformer
Czy próbowaliście zamieniać hydry lub smoki w transformatorze z Necropolis? Nie...? Efekty będą zadziwiające. Wyżej wymienione stworzenia zamieniają się w Drakolicze (Bone Dragons)!!!!!!!!

Punktacja scenariuszy
Oto sposób na obliczenie końcowego wyniku scenariusza:

Podstawowy wynik = 200 - (dni+10) / (miasta+5) + 25 (jeśli pokonałeś przeciwników) + 25 (jeśli zdobyłeś gral)

Wynik końcowy uzyskuje się mnożąc podstawowy przez procent odpowiadający wybranemu poziomowi trudności.

7 czerwca 1999

Turniej

Turniej w Warszawie
I Oficjalny Turniej Heroes of Might and Magic w Polsce odbędzie się w Warszawie w dniach 20 - 22 sierpnia. Szczegółowe informacje od adresem: http://homm3.zone.pl/turniej.html

Mapy
Mapa Mortarius znalazła się w dziale Mapy

25 maja 1999

Greg Fulton przemawia!
Na oficjalnym forum pojawiła się dziś wypowiedź Grega Fultona na temat Armageddon's Blade:

It’s 11:37pm Sunday evening. I should be getting off to bed, but I have surveyed the 3DO message board and feel now would be a good time to step in comment on all the insanity to have transpired over the past two weeks.

---

WAS THE FORGE A BAD IDEA?
We will never know.

WILL THE FORGE RETURN?
Perhaps, but not in its current form.

IS THE TITLE ‘ARMAGEDDON’S BLADE’ CHANGING?
No, but the story line is.

HOW FAR ALONG WAS THE FORGE TOWN?
A first draft of the town screen was finished and awaiting revision. We also had a first draft of each creature and its upgrade and were proceeding with revisions. All but one map for the campaign was finished.

WHAT WAS THE STORY LINE? (!! M&M7 SPOILER !!)
Armageddon’s Blade followed a story line set up in the forthcoming Might and Magic 7. In the M&M7 story, Archibald’s necromantic Advisors build a machine capable of creating high weaponry. In the Armageddon’s Blade campaign, these Advisors build Forge towns and set out to destroy Erathia. Catherine’s only hope to stop these hi-tech horrors is to obtain the fabled ‘Armageddon’s Blade’. In the end, Catherine finds Armageddon’s Blade and destroys all remnants of the Forge towns, concluding the Might and Magic 7 story line.

WHY DID YOU PULL THE FORGE?
Reason One: As much as I thought the actions of many fans showed a lack of vision and an inherent distrust for a company who have given them hundreds of hours of quality gameplay, I still didn’t want to fight our fans.
Reason Two: There wasn’t enough pro-Forge activity.

DO YOU THINK 50% OF THE HEROES FANS WERE AGAINST THE FORGE?
No. Total, the number of emails we received asking to remove the Forge were less than 100. I doubt 3DO received much more. As a series, Heroes has sold over 750,000 copies world wide. I would be surprised if more than 5% of the audience would have ‘boycotted’ the product. However, I still felt 5% was too high.

DID THE NETHER GOD’S POLL AFFECT YOUR DECISION?
No. The Nether God’s poll was bogus. I voted for all three options three separate times with a dynamic IP.

WE DON’T LIKE THE ELEMENTAL TOWN.
“You’ll get the elemental town, and you’ll like it.”

---

DOES SCIENCE FICTION BELONG IN HEROES?
Yes. Science fiction is the foundation of the Might and Magic universe. It is the reason the Might and Magic universe exists. At its core, the Might and Magic is about advanced civilizations who have descend into barbarism. If you disagree, your reasoning is emotional, not logical. Many people forget the Inferno is not populated by demons. It’s populated by aliens who look like demons. If I told you the origin of the Arch Angels I’m sure many of you would have a heart attack.

DO SCIENCE FICTION AND FANTASY MIX?
In the Might and Magic universe they do.

---

WHY DID YOU GIVE GAMESPOT THE TOPLESS NAGA TANK PICTURE?
We have no idea how Gamespot got a hold of the concept sketch. No one on the Heroes team gave it to them. We’re still tracking it down.

ARE ALL OF THE GAMESPOT GUYS YELLOW JOURNALISTS.
No. As a person who has access to all the information pertaining to this subject, I tell you the posted article was very objective.

---

ARE THE ASTRAL WIZARD PEOPLE ZEALOTS?
No. Their intentions were honest though their methods were naive and misguided.

ARE PEOPLE ON THE STATESMEN’S QUILL ‘ELITIST SNOBS’?
No. Though it has been a staple of the Astral Wizard web site for a long time, I personally would like to see the Statesmen’s Quill migrate to the Heroes message board. Most of the Sq’ers are already on the message board. I think they would bring some much-needed decorum. I think mixing with newer fans would get rid of their ‘elitist’ label. I also happen to have over 2,000 SQ messages stored on my hard drive and I’m running out of disc space.

---

DID PARENTS REFER TO THE LITTLETON TRAGEDY IN THEIR EMAILS ABOUT THE FORGE TOWN?
I personally do not remember such a reference. However, one person did argue shooting someone with a gun was more violent than hacking them up with a sword.

DID I RECEIVE POLITE MAIL ASKING YOU TO REMOVE THE FORGE?
Yes. I received some very polite email asking me to remove the Forge.

DID I RECEIVE HATE MAIL?
Yes. I received numerous truly hateful emails.

DID I RECEIVE DEATH THREATS?
Yes.

---

DO YOU READ THE 3DO MESSAGE BOARD?
More than I should.

DO YOU NEED IDEAS OF NEW TOWN TYPES?
No. Believe me when I tell you we have thought of most every good and bad idea for a town type. This doesn’t mean I won’t listen to any email suggestions. However, the Muppet town is a definite ‘no’.

WHAT ARE YOU GOING TO DO WITH H4?
Find the sweet spot.

JEDDITE WANTS TO HAVE MY CHILDREN?
Pass.

HOW WAS YOUR WEEK?
Grrr….

WHAT’S YOUR TAKE ON ALL THIS?
Everyone who participated in this fiasco should get out more often. Myself included.

---

REGARDING THE ASTRAL WIZARD WEB SITE…
Do not… I repeat… DO NOT flame the Astral Wizard web site. We at NWC have endured enough pain and suffering for everyone these past two week. I know Phil McCrum and consider his web site to be a valuable resource. Leave him and his web site alone. It’s time to move on.


REGARDING THE 3DO MESSAGE BOARD…
Watching the 3DO message board is like seeing a train wreck. It’s a tragic thing but you can’t avoid watching it.

The 3DO Heroes message board has less tact than the Usenet. If I were a novice looking for information on Heroes, and I read the message board, I would deduce the following, “Heroes of Might and Magic is a buggy product with ugly art, a bad story, terrible scenarios, stupid AI, and unplayable multi-player features.” With comments such as these, I honestly wonder if the people posting on the message board are Heroes fans or employees from other companies trying to tear down our product.

I would implore the fans to make the message board a community. Stop insulting one another. Play nice. Agree to disagree.

There are many constructive opportunities available to you. Talk about map making philosophies. Assemble bug reports. Review player made maps and tabulate the results for the newcomers. Assemble suggestions. How about helping Gulfwolf start/finish the Tactics section?

With a little cooperation among each other, you could make this part of the 3DO web site yours and turn it into a portal to the Heroes community.

If it doesn’t improve, I will have the board shut down.


AND LAST…
Remember this… you purchase Heroes from a store. You pay $50 just like the next guy. You take it home. You play it. If you don’t like it, you take it back. If you like it, you keep it. In the end, your $50 isn’t worth more than the other guy’s $50… and it’s just a game.

BUT NOT LEAST…
Take care folks.

-GREG

24 maja 1999

Pomoc w organizacji turnieju
Uwaga ! Poszukujemy odpowiedzialnych osób z Wrocławia, które podjęłyby się pomocy przy organizacji zlotu i turnieju. Mile widzianym, dodatkowym atutem byłoby pewne doświadczenie z zakresu organizacji podobnych imprez. Jeżeli ktoś czuje się na siłach, chce pomóc, i zdaje sobie sprawę z odpowiedzialności, która będzie na nim ciążyła, prosimy o kontakt celem przekazania stosownych informacji i uzgodnienia szczegółów.

23 maja 1999

Aktualizacja linków
Parę dni temu serwis z plikami do HOMM3 (Erathian Vault) został zamknięty, a popularna strona HOMM3 Unleashed zmieniła nazwę na Celestial Heavens Unleashed.

22 maja 1999

Koniec z The Forge!
Na Gamespot pojawiła się oficjalna informacja - The Forge zostało usunięte z Armageddon's Blade! Zamiast niego pojawi się nowe miasto Żywiołów (Elemental Town), w którym zamieszka Feniks! A zresztą poczytajcie sami:

Heroes of Might and Magic has been one of 3DO's most popular series amongst hard-core gamers for years, and those fans had something to say this week when it came to the upcoming Armageddon's Blade expansion pack for Heroes of Might and Magic III. On Monday, a small group of gamers forcefully pushed to have one town pulled from the add-on because they wanted to keep sci-fi from their game. And it looks like they've won. GameSpot News spoke to 3DO and New World Computing designer Greg Fulton to find out how a group of rabid fans fought and won.

Most of those fans voiced their opinions on a site known as Astral Wizard became vehemently opposed to one of the new scenarios for the add-on called Forge Town. The town houses a science fiction-like environment including cyberdead and cyberzombies (zombies using chainsaws as weapons). Historically, Heroes has been known for its focus on fantasy, with fireballs and the like, but after GameSpot
revealed the new town to gamers during last week's E3, that small group began to say that it didn't want a sci-fi level in its favorite title.

While gamers have been known to have strong opinions on just about everything (us included), game makers have always gone to those same fans for guidance on what they'd like to see in the next game in a series. These fans are usually the first ones to purchase new games and help to gauge how other gamers will approach the
game. With the new expansion pack for Heroes, those fans decided to focus on making sure Forge Town would never see the light of day. Fans began e-mailing New World Computing (the developer of Heroes of Might and Magic), 3DO (the game's publisher), and the lead designer for the game itself - Greg Fulton.

Then concerned parents began to post letters and send e-mail saying they were worried about the violent nature of Forge Town and that it should be pulled from the expansion pack at all costs. While the identity of the parents has yet to be confirmed, several posts by hard-core fans allude to the fact that they may have forged those letters in order to get 3DO's attention. And they were noticed. Because of all the heat the gaming industry has taken in the wake of recent violence in the US and the fact that these fans were the series' biggest fans, Greg and 3DO decided to take Forge Town out of the game. Greg and his development team will now replace Forge Town with an elemental town, which will include the phoenix.

Will the change in development hold the game back? Fulton says that he's surrounded by a great team and believes that the team will have the game completed for its currently scheduled November/December release. Does he feel
sour about the reaction of gamers? "Not really, Not really, I just want to make a game everybody will enjoy" says Fulton.

When asked about gamers' reactions to his upcoming expansion pack, Fulton says, "I'm completely shocked." While Fulton isn't usually in direct contact with fans, he and his team do "listen very closely to people's opinions" about upcoming games and what features could have made the other games in the series better.

Some fans sent comments that were blunt and to the point saying that they would not purchase the add-on pack if released, while other fans sent "extremely nasty e-mail" whose contents a company spokesperson didn't want to divulge.

For now, those Heroes fans seem to have quieted down as development of the game goes on. We asked if 3DO would ever release a free downloadable version of Forge Town for gamers willing to take a look at what they didn't want in the game. A representative for the company said that anything could be a posibility.

By Michael Mullen, Gamespot

Mimo iż Forge zostaje usunięte z Expansion Packa, to możemy się spodziewać wydania patcha dla tych, którzy będą chcieli zobaczyć futurystyczne miasto. NWC twierdzi, że wszystko jest możliwe...

I Oficjalny Turniej HOMM3 we Wrocławiu (Info ze strony SonS of Enroth)
Około połowy sierpnia (dokładnego terminu jeszcze nie ustaliliśmy) zostanie zorganizowany przez Serwisy: [http://www.mirage.com.pl/homm] Oficjalna Polska Strona HoMM i [ http://homm3.zone.pl ] Heroes of Might and Magic III - SonS of Enroth, zlot fanów, połączony z turniejem Heroes of Might & Magic 3.  Impreza będzie miała miejsce we Wrocławiu. Nie uzgodniliśmy jeszcze wszystkich szczegółów związanych z nagrodami, jednak możemy zapewnić, że będą one na tyle atrakcyjne, żeby przyjazd na turniej był warty fatygi. Z całą pewnością premiowane nagrodami będzie nie tylko pierwsze miejsce. Wygrane będą się zawierać zarówno w kategorii software'u, jak i hardware'u. W związku z tym przygotowaliśmy ankietę, która ma na celu oszacowanie liczby chętnych do wzięcia udziału w turnieju. Przypominamy, że odbędzie się on we Wrocławiu. Wszystkich, którzy mieliby ochotę przyjechać i wziąć udział, prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Wymagane jest wypełnienie wszystkich pól. Niekompletne zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.

21 maja 1999

Crusaders of Might and Magic - screeny
Zamieszczam parę screenów z Crusaders:
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ]

20 maja 1999

Mapy
Dwie nowe mapy: Liberator 2 (L) i Blitzkrieg (XL) znalazły się w dziale Mapy

19 maja 1999

Smoki
Jest już info o czterech smokach, jakie pojawią się w Erathii:
- Rust Dragon
- Azure Dragon - legendarna bestia, która będzie tak potężna, że w porównaniu z innymi armiami będzie zasługiwała na 15 poziom!
- Crystal Dragon - smok z kryształów (takich jak golemy)
- Purple Dragon - fioletowy smok, o ktorym nic jeszcze nie wiadomo, może być podobny do tego z HOMM1
Większość nowych neutralnych armii nie będzie uwzględniana przy "Random Monster" w edytorze. W każdym razie można mieć pewność, że komputer nie będzie losował Lazurowych Smoków.

Rola Forge się zmniejsza
Okazuje się, że nowe miasto Forge nie będzie losowane przy umieszczeniu w edytorze losowego miasta. Także armie z tego miasta nie będą uwzględniane przy losowych jednostkach. Z tego wniosek, że Forge zostało stworzone na potrzebę jednej kampanii i to wszystko. Nie mam pojęcia po co tyle zachodu, skoro pomysł i tak się większosci nie podoba...

Edytor
Pojawiło się więcej info na temat edytora. Generator map losowych ma być duuuuużo lepszy od tego z HOMM2. Będzie można edytować więcej lokacji (Chatka Jasnowidza, Chatka Wiedźmy i wiele innych budowli). Pojawi się także pionowy garnizon. Będzie można również postawić losowy generator potworów dowolnego poziomu, który mozna powiązać z losowym miastem. (np. jeśli powiąże się losowy generator 1 poziomu z losowym miastem, a komputer wylosuje Fortress, to otrzymamy generator Gnolli). Wiele innych rzeczy czeka na nas w edytorze, ale narazie wiadomo tylko tyle.

Sharpshooters
Już dużo więcej wiadomo na temat nowej neutralnej armii - Sharpshooter. Będzie to upgrade dwóch innych jednostek, którego może dokonać tylko Gelu (heros, którego screen zamieściłem 16 maja)

18 maja 1999

Forge tylko w Armageddon's Blade
Pojawiły się kolejne informacje na temat dodatku: Spośród sześciu nowych kampanii tylko jedna z nich będzie wiązała się z Forge. Miasto to będzie obecne tylko w Armageddon's Blade. Nie stanie się na stałe częścią HOMM!

Oficjalny skład dodatku
1) 35 scenariuszów single player (łącznie z kampaniami będzie ich 64)
2) Sześć nowych kampanii, zawierających 7 nowych postaci.
3) Nowe miasto: The Forge
4) Cztery nowe smoki!
5) Ulepszony edytor map. Będzie można edytować więcej lokacji. Pojawią się również nowe lokacje oraz nowe questy.
6) Edytor kampanii
7) Generator map losowych

Armie neutralne
Sharpshooter i Rust Dragon to nowe armie, które będą użyte w kampaniach. Jedna z kampanii będzie dotyczyła smoków i pojawią się 4 NOWE SMOKI!!! Sharpshooter będzie pomagał w walce przeciwko The Forge.

17 maja 1999

Technologia wpadła do HOMM tylko na chwilę
Na oficjalnym forum dyskusyjnym Heroes'ów pojawiło się parę wyjaśnień na temat genialnego pomysłu z Forge. Możliwe, że relikt The Heavenly Forge, za pomocą którego Archibald stworzył nowe miasto, będzie zniszczony w kolejnych częściach M&M i świat Heroes'ów zapomni w ogóle o jego istnieniu. Oby tak było.

Market of Time
(Black) Market of Time
Ta tajemnicza budowla, o której wspominałem miesiąc temu była po prostu Black Marketem podróżującym w czasie. Market of Time pojawiał się w danym miejscu na pewien okres czasu, by potem zniknąć i za jakiś czas znów się pojawić. Nie było to jednak nic innego jak tylko targowisko artefaktów.

16 maja 1999

Screeny z Armageddon's Blade!
Tak jak obiecywałem zamieszczam (jako pierwszy w Polsce) screeny z dodatku do HOMM3. Zostały opublikowane dziś przez Gamespot. Narazie jest ich 9. Muszę przyznać, że obrazki wyglądają imponująco. Oto one:
[ Cyber Zombie, czyli Zombie z piłą łańcuchową ]
[ Gelu, heros, będący wodzem Sharpshooters ]
[ Naga Tank, czyli Przeraza w czołgu... ]
[ Generator Piromaniaków ]
[ Król Roland Ironfist (troszeczkę podstarzały) ]
[ Rust Dragon ??? ]
[ Sharpshooter ]
[ Stinger - ogr z rakietnicą ]
[ Stinger - szkic ]

Roland is back!
Sądząc po screenach Roland Żelazna Pięść powraca do gry. Czy to możliwe, że stoczy jeszcze jedną bitwę ze swoim bratem Archibaldem?

Rdzawy Smok
Do Erathii przybywa Rdzawy Smok. Prawdopodobnie będzie on armią neutralną. Zobaczymy także nowego łucznika (Sharpshooter). Ciekawe, czy potwierdzi się informacja o powrocie Feniksów i Trolli?

Piromaniacy
Wczoraj pomyliłem się wypisując jednostki z Forge. Zamiast Pyro upgrade'owanego do Pyromaniaca napisałem Pyromaniac / Pryromaniac. Sorry za pomyłkę!

15 maja 1999

Masa info o Expansion Packu!
Expansion Pack, jak już wcześniej wspomniałem, nazywać się będzie "Armageddon's Blade". Do świata gry powróci Archibald, który po odkryciu starożytnej technologii używa jej aby stworzyć nowe armie. W Expansion Packu będzie 6 kampanii. Ujrzymy także ulepszoną wersję edytora map (z generatorem map losowych). Mozliwe też, że stworzony zostanie program do konwersji map z HOMM2 na HOMM3. Są na to bardzo małe szanse, ale zawsze można pomarzyć...

The Forge
The Forge dołączy do 3 złych miast Erathii, jako że jest ono dziełem Archibalda. Będzie to oparta wyłącznie na technologii forteca, która właściwie nie tworzy nowych istot, lecz wzbogaca istniejące o różne gadżety. Już dwa dni temu, kiedy usłyszałem o Forge po raz pierwszy, pomysł mi się nie spodobał. W końcu science-fiction nie pasuje do klimatu HOMM3. NWC tłumaczyło, że w serii Might & Magic wątek sci-fi był obecny, dlatego dotrzeć on musi do Heroes'ów. Twórcy mieli również zbalansować nowe miasto z klimatem fantasy, ale narazie na to nie wygląda.

Herosi z Forge
Wojownikiem z Forge będzie Cyborg, a magikiem Technik.

Armie z Forge
Oto 14 "nowych" jednostek zamieszkujących the Forge:
1. Grunt Soldier / Foot Soldier - są to po prostu Gobliny z pistoletami. Ich atak na odległość ma być zbalansowany z atakami innych jednostek pierwszego poziomu.
2. CyberDead / CyberZombie - Są to Ożywieńcy i Zombie wyposażone w piły łańcuchowe.
3. Pyro / Pyromaniacs - Ludzie walczący wręcz przy pomocy ognia.
4. Stinger / Bruiser - Ogry z rakietnicami. Ich atak na odległość również będzie zbalansowany z atakami innych jednostek 4 poziomu.
5. Jump Solider / Jump Trooper - Minotaury latające przy pomocy plecaka odrzutowego. Atakują pazurami.
6. Tank / Heavy Tank - Naga (Przeraza) w czołgu...
7. Juggernaut / Dreadnought - Czysto mechaniczne stworzenia. Walczą wręcz przy pomocy ognia. Mają być bardzo potężne. Może nawet najpotężniejsze w grze.

Armie Neutralne
Jako armie neutralne mają powrócić Feniksy i Trolle. Oprócz tego mogą pojawić się stare jednostki z Enroth. Najprawdopodobniej będą również inne jednostki neutralne, ale nic o nich jeszcze nie wiadomo. Na pewno nie zobaczymy już Duchów.

13 maja 1999

Armageddon's Blade - Expansion Pack do HOMM3
Tak właśnie będzie się nazywał Expansion Pack do Heroes of Might and Magic III. Oto trochę info na temat jego fabuły: Byli doradcy Archibalda jednoczą się po znalezieniu potężnego i tajemniczego artefaktu - The Heavenly Forge. Moc płynąca z reliktu pozwoliła im na stworzenie całkowicie nowej bazy operacyjnej, jaką jest zamek The Forge, który jest najbardziej technologicznie rozwiniętym miastem w Erathii, zdolnym produkować potężne roboty oraz różnego rodzaju przyszłościowe bronie. Oczywiście twórcy postarają się, aby zbalansować nowy typ miasta z klimatem fantasy. Z The Forge wiążą się oczywiście dwa nowe typy herosów i 14 nowych jednostek. W Armageddon's Blade będzie również 6 nowych kampanii, 48 scenariuszy (w tym 10 dla trybu multiplayer) oraz ulepszona wersja edytora map. Już niedługo pojawią się screeny!

11 maja 1999

Expansion Pack na Gwiazdkę
Expansion Pack jest już gotowy w ok. 70%. Data jego wydania to późna jesień lub zima 99. Najprawdopodobniej ujrzymy go na Gwiazdkę. Więcej informacji na temat dodatku powinienem uzyskać w przyszłym tygodniu. Co do nowych jednostek, to na pewno  zobaczymy Bagienne Drzewa i Lazurowe Smoki. Możliwe też, że ujrzymy Pająki.

Crusaders of Might and Magic
Już trochę więcej się wyjaśniło na temat tajemniczego projektu 3DO. Otóż Crusaders of Might and Magic będzie grą akcji 3D osadzoną w świecie fantasy - na PlayStation. 3DO opublikowało kilka screenów z gry.

10 maja 1999

Expansion Pack
Expansion Pack, który jest już w połowie zrobiony będzie zaprezentowany przez New World Computing na E3 (Electronic Entertainment Expo) w połowie maja. Potem firma poda więcej informacji na jego temat. Narazie krążą plotki, że w Erathii zawita Lazurowy Smok. Nie wiadomo, czy będzie on zwiazany z nowym zamkiem, czy też będzie jednostką neutralną. Możliwe, że będzie można go przywołać jedynie za pomocą magii.

Crusaders of Might and Magic?

Jeśli ktoś był na stronie 3DO, to na pewno widział powyższe logo. Nie wiadomo wiele o tym tajemniczym, a jednocześnie zaskakującym projekcie. Jest jednak kilka przypuszczeń: Crusaders of Might and Magic to najprawdopodobniej gra on-line osadzona w świecie HOMM i M&M. 3DO podobno pracowało nad tym projektem zaraz po ukonczeniu prac nad HOMM3. Więcej info w drugiej połowie maja.

7 maja 1999

Herosi
Przebudowa działu Herosi. Zamieściłem tam dokładne charakterystyki wszystkich 128 herosow zamieszkujących Erathię, łącznie z ilustracjami.

Problem z Gremlinami
Coraz więcej graczy narzeka na to, że herosi z Tower (poza Piquedramem, który specjalizuje się w Gargoyle'ach) zaczynają grę z ponad 60-ma Gremlinami, podczas gdy inni bohaterowie dostają 20 - 40 jednostek pierwszego poziomu. Autorom gry chodziło o to, że Gremliny są tak słabe, że trzeba ich dać więcej. Tyle że po upgradzie są o wiele potężniejsze niż by się mogło wydawać (atakują na odległość). W ten sposób gracz  posiadający Tower ma w początkowej fazie gry dużą przewagę. Gremliny są użyteczne również dla nekromantów, którzy w zamku mają zbudowany Skeleton Transformer. Wynajmują oni alchemików albo magów i w pierwszym tygodniu potrafią zaskoczyć przeciwników 300 szkieletami... Na szczęście komputer nie jest na tyle mądry aby stosować tą strategię...

Kolejne wieści o Expansion Packu!
Bardzo prawdopodobne jest, że w Expansion Packu będzie jeszcze więcej kampanii niż w podstawowej grze!

6 maja 1999

Polska wersja Heroes'ów
Polska wersja HOMM3 jest już w sklepach od wtorku. Na kompakcie z grą znajduje się tylko polska wersja gry. Nie znana jest jeszcze data dostawy wersji angielskiej.

Mapy
Wersja 1.2 mapy Dolina Śmierci znalazła się w dziale Mapy.

1 maja 1999

Pliki
Dziś ruszył nowy dział Pliki, a w nim: trainer, skiny do Winampa, save uaktywniajacy wszystkie siedem kampanii i karta charakterystyki jednostek. Za pliki dziękuję Demoniakowi - webmasterowi strony The Nether Gods.

Taktyki
W Taktykach znalazły sie dziś kolejne tabele przedstawiające prawdopodobieństwo uczenia się zdolności podstawowych i dodatkowych przez herosów należących do poszczególnych klas.

Mapy
Do Map trafiła dziś pierwsza polska  XLka  - Śródziemie.

30 kwietnia 1999

Heroes 3 PL już jest!
Trwa produkcja płyt z polską wersją Heroes of Might and Magic III. Mirage rozpoczyna wysyłkę na początku maja!

Taktyki
Do działu Taktyki dodałem dziś kilka użytecznych informacji i tabel (poruszanie się herosów w zależności od Pathfinding; ilość punktów ruchu herosa w zależności od prędkości najwolniejszej jednostki w jego armii) oraz skróty klawiaturowe.

Mapy
Wersja 1.1 mapy Dolina Śmierci znalazła się w dziale Mapy.

29 kwietnia 1999

Mapy
W dziale Mapy znalazły się dwie polskie mapy Large: Zaginiona kraina v.1.1 i Dolina Śmierci.

Expansion Pack
Podobno w dodatku do HOMM3 ma pojawić się sequel do mapy Myth And Legend - Greece II. Będzie można grać jako Zeus, Apollo, Ares, Atena lub Afrodyta. Zniknie natomiast Hades i jego podziemne królestwo. Ja już się nie mogę doczekać, bo Myth and Legend to moja ulubiona mapa spośród standardowych.

27 kwietnia 1999

Mapy
W dziale Mapy pojawiły się poprawione wersje 1.2 map Dziadek Mróz i Święty Grall.

25 kwietnia 1999

Polska wersja Heroes'ów
Polska wersja HOMM3 powinna pojawić się w sklepach na przełomie kwietnia i maja. W sprzedaży mają się również znaleźć różne gadżety: kubki, koszulki itp.

Tłumaczenie
Trzecia część HOMM ma być w przeciwieństwie do części drugiej całkowicie przetłumaczona na język polski. Nazwy jednostek zostały przetłumaczone na podstawie fachowych bestiariuszy (polskie gry RPG i literatura fantasy). Nazwy zaklęć - na podstawie polskich podręczników RPG. Tekst mówiony (kampanie) również jest po polsku. Głosów użyczyli m.in.: Dorota Chotecka, Radosław Pazura, Roch Siemianowski, Jakub Badach. Nie przetłumaczone zostały imiona własne postaci i krain, gdyż są one ściśle związane z fabułą gry. [ więcej informacji ]

Kolejne polskie mapy
W dziale Mapy pojawiły się kolejne dwie polskie mapy: Dziadek Mróz i Święty Grall.

24 kwietnia 1999

Zdolności dodatkowe
W dziale Zdolności pojawił się dzisiaj dokładny opis wszystkich 28 umiejętności dodatkowych na 3 poziomach zaawansowania.

Pierwsze polskie mapy
W dziale Mapy pojawiły się dwie pierwsze polskie mapy: Oko Świata i One Way.

21 kwietnia 1999

Expansion Pack!
Są już wieści o dodatku do HOMM3. Najprawdopodobniej ukaże się on pod koniec lata lub na jesieni (czyli myśląc realnie - w przyszłym roku). Dodatek będzie zawierał m.in. nowy zamek, a co za tym idzie zobaczymy nowe potwory i herosów. Zwiększy się liczba jednostek neutralnych. Być może powrócą nawet nasi przyjaciele z Enroth - Feniksy. Jeśli chodzi o budowle to rozważa się również powrót Sfinksa! Dodatek ulepszy edytor map. Pojawi się możliwość edytowania większej ilości lokacji na mapie oraz będzie generator map losowych. Nowe kampanie: ponad 30 map! Pozostaje tylko czekać z niecierpliwością...

Polska premiera Heroes'ów
Firma Mirage zamieścila wczoraj na stronie następujący komunikat:
"Polska wersja gry jest już gotowa, czekamy jednak jeszcze na polskie wersje animacji (głosy) które przygotowywuje dla nas 3DO. Niestety oznacza to przełożenie premiery gry o kilka dni. Wszystkich oczekujących przepraszamy."

Screeny
Na pocieszenie Mirage zamieściła 6 nowych screenów pochodzących już z polskiej wersji:
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ]

Market of Time
Parę dni temu na stronie Nether Gods pojawiła się wzmianka o tajemniczej budowli, a mianowicie Market of Time. Budynek ten można zobaczyć na mapie Warmongers - w północnej części mapy na trawiastym terenie. Patch 1.1 całkowicie usuwa Market of Time z gry. Oto obrazek przedstawiający tą tajemniczą budowlę:

Market of Time

Market of Time został najprawdopodobniej usunięty z gry w ostatniej chwili. Sądząc po jego wyglądzie musiał mieć jakieś unikalne mozliwości. Może zostanie umieszczony w Expansion Packu, a może nigdy nie dowiemy się jaką funkcję pełnił?

17 kwietnia 1999

Nowy dział Mapy, a w nim 116 map. Można je ściągać pojedynczo lub od razu wszystkie w jednym zipie.

15 kwietnia 1999

STRONA PRZENIESIONA NA SERWER VALHALLI!!!
Już niedługo ok. 130 map!!! oraz dużo innych plików do ściągnięcia!
Dziś stworzyłem nowy dział Historia, w którym znaleźć mozna krótki opis fabuły HOMM3. Oprócz tego 3DO wydało właśnie Patch 1.1 naprawiający wykryte do tej pory usterki w grze.

14 kwietnia 1999

Dziś odnalazłem cheaty w sieci i ponieważ nie pasowały do żadnego z działów, stworzyłem nowy dział: Strategie. Narazie będzie on zawierał tylko cheaty. W przyszłości zamierzam tam zamieszczać użyteczne informacje i spostrzeżenia na temat gry w Heroes'ów.

13 kwietnia 1999

Uaktualniłem Linki.

12 kwietnia 1999 

Przebudowa działu Magia. Zamiesciłem dokładne opisy działania czarów w zależności od rozwinięcia zdolności: Earth Magic, Air Magic, Fire Magic, Water Magic.

6 kwietnia 1999

W dziale Armie umieściłem charakterystyki jednostek, które opuściły świat gry i zostały w Enroth. Oprócz tego przebudowałem działy: Magia i Linki.

4 kwietnia 1999
Po pierwsze: Z okazji Świąt Wielkiej Nocy życzę wszystkim legionu Archaniołów i milionów ukończonych scenariuszy. Mój prezent wielkanocny to przebudowa działu Zamki i Armie.

3 kwietnia 1999 

Kolejna aktualizacja w dziale Zamki. Dołączyłem dziś zamki neutralne: Fortress i Stronghold oraz dodałem charakterystyki specyficznych budowli, które można zbudować w zamkach przynosząc Gral.

1 kwietnia 1999 

Dziękuję wszystkim głosującym na Jaskinię w konkursie BESTSITE. Dzięki Wam strona utrzymała się w obu konkursach GRYZONE w pierwszej dziesiątce!


WYMAGANIA SPRZĘTOWE

Computer System: IBM PC and 100% compatibles
Operating System: Windows® 95/98 or NT4.0
CPU: Pentium® 133 (P166 recommended)
Memory: 32MB RAM
CD-ROM Drive: 4X Speed
Free Hard Disk Space: 200MB
Sound Card: All major sound cards supporting DirectX
Video Card: DirectX 6.0 compatible, capable of 800x600 16-bit high color display
Peripherals: Keyboard, mouse
Multiplayer: 28.8 modem or greater (modem/Internet play); TCP/IP or IPX (network play)


Tak ma wyglądać okładka Heroes III:

Okładka Heroes III