28 listopada 2001
Heroes 3,5: The Wake of Gods
Przygotowywany od pewnego czasu nieoficjalny dodatek do Heroes III został
niedawno opublikowany. The Wake of Gods wprowadza wiele ciekawych elementów do
gry, m.in. trzeci upgrade, możliwość burzenia miast, miasta o nieokreślonym
typie, możliwość migracji miast (zmiany typu), nowe jednostki (np. duchy),
nowe artefakty, system skryptów (podobny zapewne do tego, który zobaczymy w
Heroes IV) i wiele innych modyfikacji. Strona poświęcona temu dodatkowi jest
hostowana na Celestial Heavens Unleashed pod tym adresem: http://www.strategyplanet.com/homm/wog.
20 listopada 2001
Aktualizacja linków
W dziale "Linki" w Jaskini pojawiła
się jedna z najaktywniejszych zagranicznych stron o Heroes of Might and Magic -
Celestial Heavens Unleashed:
16 listopada 2001
Jaskinia powraca!
Po blisko 3 miesiącach przerwy Jaskinia Behemota zaczyna działać ponownie. Na początek chciałbym "podziękować" valhalli za 2,5 roku hostowania mojej strony i umiejętne pozbycie się jej z serwisu bez słowa wyjaśnienia. To było bardzo sprytne - najpierw odciąć mi dostęp do serwera, a po miesiącu skasować stronę - czy przypadkiem miało to upozorować moją rezygnację z prowadzenia Jaskini? Naprawdę świetny patent, jak kiedyś będę miał serwis o grach to będę już wiedział jak pozbyć się uciążliwych webmasterów, szczególnie tych, którzy włożyli masę pracy w tworzenie swoich stron, ci są najgorsi. To pewnie też był powód, dla którego administrator, redaktor naczelny i dyrektor zarządzający zbywali mnie mailami typu "jutro osobiście sprawdzę co się dzieje w tej kwestii", a ja myślałem, że po prostu nie mieli na tyle jaj, żeby napisać o usunięciu strony.
Tak czy inaczej, strona wraca na dobre, już ze stałym (i ładniejszym ;) adresem. Od dziś po wpisaniu adresu http://heroes.net.pl możecie być pewni, że traficie do Jaskini. Teraz chciałbym naprawdę podziękować wszystkim tym, którzy przyczynili się do ponownego uruchomienia strony. Dzięki zrzutce, w której udział wzięli Misza, Rastlin oraz WWalker mogliśmy wykupić miejsce na serwerze oraz nazwę domeny. Dziękuję również wszystkim tym, którzy odwiedzali forum w czasie nieaktywności Jaskini. Dzięki Wam udało mi się postawić serwis z powrotem na nogi.
W najbliższym czasie możecie spodziewać się nowych informacji o Heroes IV. Uzbierało się tego trochę, więc materiały będą się pojawiać na stronie stopniowo.
12 sierpnia 2001
Konwent Jaskiniowców
Powtarzam dziś informację o konwencie. Nadal
oczekujemy zgłoszeń! Od ich ilości zależy to, czy Konwent się odbędzie.
Impreza w zamierzeniu
trwać będzie od godz. 16.00 w piątek 14.IX do wieczora w sobotę 15.IX.
Najprawdopodobniej pojawi się również możliwość noclegu z soboty na
niedzielę (aby móc wyjechać w niedzielę). Miejsce konwentu nie zostało
jeszcze ustalone. Wstępne propozycje to kopalnia soli w Bochni oraz
Golub-Dobrzyń. Oto jakie atrakcje planujemy:
bieg na orientację połączony z konkursem wiedzy o Jaskini i Heroes of Might and Magic
turniej Heroes of Might and Magic III
sesja RPG
opowieści barda WWalkera
pokazy sztuk walki (w Heroes III oczywiście), w których uczestniczyć będą Gutek, Mr.Pool... i Blazifigus oraz inni obecni Lordowie i Mistrzowie
Wszyscy zainteresowani udziałem w imprezie proszeni są o kontakt z Blazifigusem i podanie mu następujących informacji:
deklaracja udziału ;)
wysokość kosztów jakie zdołacie ponieść (związane m.in. z rezerwacją)
Jaskiniowe koszulki
Przy okazji dyskusji o konwencie padł pomysł
na stworzenie koszulek Jaskini Behemota. Wszyscy zainteresowani proszeni są o
kontakt również z Blazifigusem i określenie
następujących parametrów koszulek :):
rozmiaru
ilości
koloru
rodzaju (zwykła, bawełniana, najtańsza czy ekskluzywna, elegancka, polo)
i znowu kasa, jaką jesteście w stanie zapłacić za taką koszulkę (im więcej zamówień, tym taniej wyjdzie). Projektowana jest wersja ogólna (dla przyjaciół) oraz spersonifikowana (dla "zasłużonych" - droższa)
Zainteresowanych prosimy o jak najszybszy kontakt. Do konwentu pozostało już niewiele czasu, a trzeba wszystko odpowiednio wcześnie ustalić.
31 lipca 2001
Aktualizacja działu
"Bohaterowie"
Dawno dawno temu istniał sobie w Jaskini dział "Bohaterowie" i
bardzo dawno temu był aktualizowany ;) Mam nadzieję, że częstotliwość
uaktualniania tej sekcji się poprawi, bo jej prowadzenie przejął teraz
Blazifigus (blazifigus@go2.pl). Do niego
należy nadsyłać wyszkolonych przez siebie herosów. Dziś zamieściłem pięciu
(bardzo ;) zaległych bohaterów.
12 lipca 2001
Pierwsza mapka Behemota :)
Wyprodukowałem tą mapkę już dwa lata temu, jednak nigdzie jej nie opublikowałem.
Niedawno zdecydowałem się ją odkurzyć i wzbogacić o kilka elementów.
Dzisiaj po przejściu fazy testów (tu dziekuję m.in. Gutkowi i Miszy)
scenariusz gotowy jest do publikacji. Możecie go znaleźć pod tym adresem:
http://heroes.valhalla.com.pl/behlair.zip
Nazwa mapy to Behemoth's Lair (Jaskinia Behemota), jest to M-ka przeznaczona dla 4 graczy (multiplayer lub singleplayer).
6 czerwca 2001
II Mistrzostwa Polski w
Heroes III
Wkrótce odbędą się II Mistrzostwa Polski w Heroes III. Jaskinia Behemota ma zaszczyt prowadzić część eliminacji (off line), w wyniku których czterech najlepszych Jaskiniowców weźmie udział w Mistrzostwach.
Mamy nadzieję, że Jaskiniowcy ;) pokażą na Mistrzostwach, kto tu rządzi :)))
Do eliminacji wybrane zostały TRUDNE scenariusze, oczywiście zgłoszenia zostaną zaliczone do Turnieju Jaskiniowego, ale prowadzona będzie oddzielna klasyfikacja Eliminacji II Mistrzostw Polski HoMM.
Pełny Regulamin znajduje się u organizatorów.
My zamieszczamy część dotyczącą eliminacji offline:
Regulamin eliminacji off-line do Mistrzostw Polski 2001 w Heroes of Might and Magic III:
1. W okresie od 1.06.2001 do 3.07.2001 należy nadesłać zgłoszenia rozgrywek off-line wg zasad Turnieju
Jaskini Behemota
2. ocenie podlegać będą wyłącznie zgłoszenia scenariuszy:
*DunRAM,
*InfCAS,
*NecSTR,
*ForCON
wyniki z tych scenariuszy obliczane będą wg zasad Turniejowych
3. ponadto można nadesłać JEDEN spośród poniższych scenariuszy
+TowCAS,
+TowCON,
+TowRAM
za które zaliczany będzie POTRÓJNY wynik
(oznacza to, ze do punktacji maxymalnie można zgłosić 5 scenariuszy)
4. spośród nadesłanych zgłoszeń, spełniających powyższe wymogi, zostanie
wyłoniona czwórka finalistów!
5. aktualne wyniki będą ogłoszone w miarę spływania zgłoszeń (góra dzień
poślizgu). Ostateczne wyniki najpóźniej dwa dni PO zamknięciu przyjmowania
zgłoszeń czyli 5.07.2001
5 czerwca 2001
Wielki Turniej - Orędzie
Barda
Słońce wznosiło się dokładnie nad wieżą ratusza, gdy na miejski plac wjechał jeździec. Przez plecy przewieszony miał nagi miecz, pokryty runami, przy łęku siodła zwisała misternie rzeźbiona lutnia. Sposób siedzenia w
siodle, śmiałe spojrzenie i fantazyjny ubiór zdradzały szlacheckie pochodzenie przybysza. Nieznajomy podjechał powoli do znajdującej się w południowej części placu mównicy i z gracją zeskoczył z siodła na podwyższenie. Wędrowni kupcy i przejezdni turyści spoglądali nań z ciekawością. Miejscowi zadarli nosy do góry, tak by każdy mógł odczytać z ich min, że przybyły jest jednym z nich. Był to WWalker, osławiony wędrowiec, wojownik i muzyk, który od dłuższego czasu przebywał w mieście piastując stanowisko miejskiego barda i czarując tawernianych gości opowieściami i balladami ze wszystkich stron świata.
- Przyjaciele - zakrzyknął donośnie bard, doskonale znanym wszystkim mieszkańcom melodyjnym głosem - nie raz i nie dwa razy słyszeliście z ust moich o sławnych rycerzach i wielkich turniejach. Dziś nadszedł czas by wyciągnąć zakurzone miecze i samemu stanąć w szranki! Mieszkańcy Ulgak, wiem, że nie brakuje wśród Was mężnych wojowników, że wspomnę takich mistrzów jak Gutek lub Blazifigus, czy też wspaniałych kadetów, jak gOOmiAcK i Lopez. Czas aby kadeci otrzymali swe ostrogi a mistrzowie zademonstrowali światu swój styl i perfekcję. Oto za miesiąc, w metropolii zwanej Warszawą, odbędzie się wielki turniej, na który stawią się najwięksi rycerze naszych czasów. Ich liczba wynosić będzie trzydziestu i dwóch a walczyć będą aż zwycięży najlepszy. Ja, bard Waszego miasta, wespół z burmistrzem i radnymi otrzymaliśmy dziś, przez posłańców królewskich, pismo, w którym miłościwie panujący nam władca Behemoth, wraz z hetmanem wojsk naszych i niezastąpionym arbitrem jOjO zawiadamiają, iż czterech najlepszych szermierzy i strategów, wyłonionych na drodze eliminacji spośród mieszkańców naszego kraju, otrzyma królewskie listy polecające, gwarantujące uczestnictwo w Wielkim Turnieju. Wyciągnijmy więc nasz oręż i mapy. Siodłajmy konie, polerujmy zbroje. Czyż nasze miasto, jako stolica Krewlod, nie posiada synów, którzy zdolni są
zwyciężyć eliminacje, pojechać do Warszawy i triumfalnie powrócić ze sztandarem zwycięstwa i chwały? Eliminacje właśnie się rozpoczynają a dokument, w którym zawarto prawa rządzące ich przebiegiem, opatrzony własnoręcznym podpisem królewskiego Arbitra, słudzy królewscy przybili na dzrzwiach Akademii Wojennej. Kto żyw niech bieży i czyta. Niech każdy właściciel miecza i topora stanie w szranki już dziś. Ja, WWalker, jako bard naszego miasta a od dziś również mianowany herold królewski, wzywam Was - rozsławcie imię Jaskini Behemotha w szerokim świecie!
A to jeszcze powiem, że w sąsiednich krajach, a w tej liczbie i w znanym tako i mnie, jak i niejednemu z Was, kraju ThePathOfGlory także rozpoczęły się turnieje mające wyłonić najpierwszych kandydatów. Mieszkańcy Krewlod - nie dajmy się prześcignąć!
WWalker
bard tawerny "Pazur Behemota"
Jutro więcej szczegółów :)
28 maja 2001
Aktualizacja rankingu
Dziś po miesięcznej przerwie aktualizacja
rankingu. Przybyło 12 nowych zgłoszeń: Radous (2051 pkt) pozostaje na
miejscu 2, Mr.Pool... (1219 pkt) awansuje na pozycję 4, gOOmiAcK
(930 pkt) nadal na 6, Piccolo (921 pkt) bez zmian na 7, Colon
(666 pkt) awansuje o 8 miejsc na 8, Obywatel Eracji (533
pkt) debiutuje na 12, Ghost (326 pkt) do góry z 19 na 16, Martinezzz
(300 pkt) debiutuje na miejscu 18, Szef (141 pkt) po raz pierwszy
w rankingu na 25, Dragon (64 pkt) debiutuje na pozycji 37
oraz MrDiPi (24 pkt) również debiutuje na 44.
I | II | Gracz | Ukończone scenariusze | Tytuły | Punkty |
1 | 1 | Gutek |
CasCAS (87 pkt), CasRAM (91 pkt), CasTOW (72 pkt), CasINF (75 pkt), CasNEC (83 pkt), CasDUN (70 pkt), CasFOR (81 pkt), CasSTR (73 pkt), CasCON (85 pkt), NecCAS (70 pkt), NecRAM (40 pkt), NecTOW (80 pkt), NecINF (64 pkt), NecNEC (84 pkt), NecDUN (51 pkt), NecFOR (97 pkt), NecSTR (63 pkt), NecCON (107 pkt), DunFOR (101 pkt), StrCAS (102 pkt), StrRAM (100 pkt), StrTOW (116 pkt), StrINF (97 pkt), StrNEC (126 pkt), StrDUN (105 pkt), StrFOR (125 pkt), StrSTR (123 pkt), StrCON (127 pkt) |
2495 pkt | |
2 | 2 | Radous |
CasCAS (74 pkt), CasRAM (68 pkt), CasTOW (61 pkt), CasINF (54 pkt), CasNEC (65 pkt), CasDUN (54 pkt), CasFOR (76 pkt), CasSTR (55 pkt), CasCON (54 pkt), RamCAS (59 pkt), RamRAM (59 pkt), RamTOW (53 pkt), RamINF (58 pkt), RamNEC (51 pkt), RamDUN (42 pkt), RamFOR (54 pkt), RamSTR (52 pkt), RamCON (73 pkt), InfNEC (72 pkt), InfFOR (81 pkt), InfSTR (58 pkt), DunCAS (62 pkt), DunRAM (48 pkt), DunTOW (68 pkt), DunINF (65 pkt), DunNEC (72 pkt), DunDUN (65 pkt), DunFOR (48 pkt), DunSTR (68 pkt), DunCON (76 pkt), StrNEC (73 pkt), StrFOR (72 pkt), StrSTR (61 pkt) |
2051 pkt | |
3 | 3 | Blazifigus |
CasCAS (50 pkt), CasRAM (52 pkt), CasTOW (41 pkt), CasINF (51 pkt), CasNEC (51 pkt), CasDUN (43 pkt), CasFOR (47 pkt), CasSTR (45 pkt), CasCON (46 pkt), RamCAS (37 pkt), RamRAM (42 pkt), RamTOW (37 pkt), RamINF (43 pkt), RamNEC (47 pkt), RamDUN (48 pkt), RamFOR (51 pkt), RamSTR (43 pkt), RamCON (47 pkt), DunCAS (58 pkt), DunRAM (42 pkt), DunTOW (28 pkt), DunINF (33 pkt), DunNEC (68 pkt), DunDUN (43 pkt), DunFOR (59 pkt), DunSTR (51 pkt), DunCON (55 pkt), StrNEC (58 pkt), StrFOR (37 pkt), StrSTR (66 pkt) |
1442 pkt | |
4 | 5 | Mr.Pool... |
CasCAS (76 pkt), CasRAM (88 pkt), CasINF (75 pkt), CasNEC (82 pkt), CasDUN (64 pkt), CasFOR (78 pkt), NecCAS (94 pkt), NecINF (93 pkt), NecDUN (73 pkt), NecFOR (103 pkt), NecCON (112 pkt), DunCAS (83 pkt), DunFOR (98 pkt), DunCON (100 pkt) |
- | 1219 pkt |
5 | 4 | WWalker |
RamCAS (45 pkt), RamRAM (44 pkt), RamTOW (44 pkt), RamINF (32 pkt), RamNEC (42 pkt), RamDUN (43 pkt), RamFOR (56 pkt), RamSTR (40 pkt), RamCON (45 pkt), InfRAM (51 pkt), InfNEC (42 pkt), InfFOR (27 pkt), InfSTR (35 pkt), DunINF (50 pkt), DunNEC (62 pkt), DunDUN (56 pkt), DunFOR (45 pkt), DunSTR (55 pkt), ConCAS (59 pkt), ConRAM (26 pkt), ConTOW (24 pkt), ConINF (21 pkt), ConNEC (42 pkt), ConDUN (33 pkt), ConFOR (40 pkt), ConSTR (49 pkt), ConCON (32 pkt) |
1140 pkt |
Jak zwykle zapraszamy do dyskusji o turnieju na forum w Akademii Wojennej.
22 kwietnia 2001
Na ratunek
Tak brzmi tytuł mapy nadesłanej do mnie
przez Gutka (1 miejsce w rankingu turniejowym). Autor prosił o
zareklamowanie mapki i myślę, że najlepiej zrobią to jego własne słowa:
"Ostatnio moje życie było monotematyczne. Mapka i
sen. Zeszło mi przy niej 3 miesiące, a ostatnie 2 tygodnie to ciężka praca
(przyjemna) przy robieniu i testowaniu mapki. [...] Myślę, że ta mapka będzie
wyzwaniem dla każdego dobrego gracza. Starałem się, żeby można ją było
nazwać przygodówką i myślę, że mi się udało. [...]"
Mogę z całą pewnością potwierdzić powyższe słowa - scenariusz jest
bardzo dobrze dopracowany i rzeczywiście stanowi wyzwanie. Zapraszam do ściągnięcia
mapy "Na ratunek" z działu map autorskich. Zamieściłem tam także
dwie inne mapy: "W Imię Miłości" oraz "Liga Rusza!".
19 kwietnia 2001
Aktualizacja rankingu
Czołówka w tym tygodniu znowu bez zmian, ale dwóch uczestników uzyskało
tytuł Barbarzyńcy, a jeden z nich również tytuł Demona. Oto szczegóły: Gutek
(2495 pkt) uzyskał tytuł Barbarzyńcy z wynikiem 1021 pkt! i oczywiście
pozostaje na szczycie rankingu, Blazifigus (1442 pkt) utrzymał pozycję 3,
Piccolo (685 pkt) zyskał dwa mistrzowskie tytuły: Barbarzyńca
oraz Demon i awansował z miejsca 17 na 7, Lopez (506 pkt)
jedną pozycję w dół na 10, Colon (259 pkt) awansował z
miejsca 22 na 16 oraz Ghost (193 pkt) 14 pozycji do góry na
miejsce 19.
I | II | Gracz | Ukończone scenariusze | Tytuły | Punkty |
1 | 1 | Gutek |
CasCAS (87 pkt), CasRAM (91 pkt), CasTOW (72 pkt), CasINF (75 pkt), CasNEC (83 pkt), CasDUN (70 pkt), CasFOR (81 pkt), CasSTR (73 pkt), CasCON (85 pkt), NecCAS (70 pkt), NecRAM (40 pkt), NecTOW (80 pkt), NecINF (64 pkt), NecNEC (84 pkt), NecDUN (51 pkt), NecFOR (97 pkt), NecSTR (63 pkt), NecCON (107 pkt), DunFOR (101 pkt), StrCAS (102 pkt), StrRAM (100 pkt), StrTOW (116 pkt), StrINF (97 pkt), StrNEC (126 pkt), StrDUN (105 pkt), StrFOR (125 pkt), StrSTR (123 pkt), StrCON (127 pkt) |
2495 pkt | |
2 | 2 | Radous |
CasCAS (74 pkt), CasRAM (68 pkt), CasTOW (61 pkt), CasINF (54 pkt), CasNEC (65 pkt), CasDUN (54 pkt), CasFOR (76 pkt), CasSTR (55 pkt), CasCON (54 pkt), RamCAS (59 pkt), RamRAM (59 pkt), RamTOW (53 pkt), RamINF (58 pkt), RamNEC (51 pkt), RamDUN (42 pkt), RamFOR (54 pkt), RamSTR (52 pkt), RamCON (73 pkt), InfNEC (72 pkt), InfFOR (81 pkt), InfSTR (58 pkt), DunCAS (62 pkt), DunRAM (48 pkt), DunTOW (68 pkt), DunINF (65 pkt), DunNEC (72 pkt), DunDUN (65 pkt), DunFOR (48 pkt), DunSTR (68 pkt), DunCON (76 pkt) |
1845 pkt | |
3 | 3 | Blazifigus |
CasCAS (50 pkt), CasRAM (52 pkt), CasTOW (41 pkt), CasINF (51 pkt), CasNEC (51 pkt), CasDUN (43 pkt), CasFOR (47 pkt), CasSTR (45 pkt), CasCON (46 pkt), RamCAS (37 pkt), RamRAM (42 pkt), RamTOW (37 pkt), RamINF (43 pkt), RamNEC (47 pkt), RamDUN (48 pkt), RamFOR (51 pkt), RamSTR (43 pkt), RamCON (47 pkt), DunCAS (58 pkt), DunRAM (42 pkt), DunTOW (28 pkt), DunINF (33 pkt), DunNEC (68 pkt), DunDUN (43 pkt), DunFOR (59 pkt), DunSTR (51 pkt), DunCON (55 pkt), StrNEC (58 pkt), StrFOR (37 pkt), StrSTR (66 pkt) |
1442 pkt | |
4 | 4 | WWalker |
RamCAS (45 pkt), RamRAM (44 pkt), RamTOW (44 pkt), RamINF (32 pkt), RamNEC (42 pkt), RamDUN (43 pkt), RamFOR (56 pkt), RamSTR (40 pkt), RamCON (45 pkt), InfRAM (51 pkt), InfNEC (42 pkt), InfFOR (27 pkt), InfSTR (35 pkt), DunINF (50 pkt), DunNEC (62 pkt), DunDUN (56 pkt), DunFOR (45 pkt), DunSTR (55 pkt), ConCAS (59 pkt), ConRAM (26 pkt), ConTOW (24 pkt), ConINF (21 pkt), ConNEC (42 pkt), ConDUN (33 pkt), ConFOR (40 pkt), ConSTR (49 pkt), ConCON (32 pkt) |
1140 pkt | |
5 | 5 | Mr.Pool... |
CasCAS (76 pkt), CasRAM (88 pkt), CasINF (75 pkt), CasNEC (82 pkt), CasDUN (64 pkt), CasFOR (78 pkt), NecCAS (94 pkt), DunCAS (83 pkt), DunFOR (98 pkt), DunCON (100 pkt) |
- | 838 pkt |
Jak zwykle zapraszamy do dyskusji o turnieju na forum w Akademii Wojennej.
15 kwietnia 2001
Wesołych Świąt! Z okazji Świąt Wielkiej Nocy chcielibyśmy złożyć wszystkim czytelnikom Jaskini Behemota najserdeczniejsze życzenia. Przede wszystkim milionów jajek w armii (takich jak te po lewej ;). Behemoth, jOjO, WWalker |
14 kwietnia 2001
Artworki z pudełka
Restoration of Erathia
Zgodnie z zapowiedzią zamieszczam dziś 6 artworków z pudełka Heroes III:
Restoration of Erathia. Są one dość sporych rozmiarów, ale co za tym idzie są
bardzo dokładne. Większość przedstawia jednostki z Castle, jedynie ostatni
obraz ilustruje armie z innych zamków:
Plakat reklamowy Heroes III
Poniżej również obiecany plakat reklamowy
Heroes III. Również jest dośc spory (1772x1254; 554,4KB), ale wydaje mi się,
że warty jest ściągnięcia. Świetnie nadaje się np. na tapetę. Wszystkie
obrazy z dzisiejszej aktualizacji zamieściłem w dziale "Pliki".
Ranking
Ze względu na Święta, jOjO w tym tygodniu
nie zaktualizuje rankingu. Wojowników po wyniki turnieju zapraszamy za tydzień
(chociaż nie zaszkodzi wpadać codziennie, może jOjO się pospieszy ;)))
13 kwietnia 2001
Szkiców ciąg dalszy
Tak jak pisałem wczoraj, uzupełniam dziś dział "Armie" o brakujące
szkice jednostek. To zdaje się już ostatnie 6 obrazów uzupełniające kolekcję
w tym dziale. Oprócz tego znalazłem jeszcze 6 szkiców, które przedstawiają
sceny ze świata Heroes III. Szkice armii umieściłem w odpowiednim dziale, zaś
sceny w dziale "Pliki".
Nowe tapety
Wedle wczorajszej zapowiedzi zamieszczam dwie nowe tapety z wizerunkami monstrów
z Heroes III. Znajdują się poniżej oraz w dziale "Pliki". Obie są
rozmiaru 800x600. To tyle, jeśli chodzi o grafiki na dziś. Jutro kolejna dawka
(a jakże ;) - tym razem będzie to dość spory obraz plakatu reklamowego
Heroes III oraz artworki z pudełka od Restoration of Erathia.
12 kwietnia 2001
Monstrualne szkice
...i wcale nie monstrualne ze względu na to, co przedstawiają, ale ze względu
na swój rozmiar (1300x1791). Dla ciekawostki dodam, że w oryginale obrazy te
były dwa razy większe. Innymi słowy musiałem się sporo nakompresować żeby
móc po pierwsze załadować szkice na serwer, a po drugie umożliwić
komukolwiek ich ściągnięcie. Artworki otrzymałem od Mirage (nazwa powinna
zasugerować, że było to dość dawno ;) przed wydaniem Heroes of Might and
Magic: Restoration of Erathia PL. W oryginale "ważyły" mniej więcej
5MB każdy, a teraz mają 100-200KB. Tak czy tak prezentuję je poniżej oraz w
"Plikach". Jutro uzupełnię dział Armie o kilka brakujących szkiców,
a także wrzucę na stronę dwie tapety również przedstawiające potwory z
Heroes III.
11 kwietnia 2001
24 szkice struktur
Dziś kolejna dawka obrazów z Heroes of Might and Magic III. W Jaskini goszczą
już szkice z gry, ale tylko te przedstawiające jednostki. Znalazłem (znowu w
swojej kolekcji, a jakże? ;) 24 szkice struktur i umieściłem je tutaj oraz w
dziale "Pliki". Kiedyś te, i inne grafiki były prezentowane jako
"3DO Heroes III Image of the Day" na oficjalnej stronie gry jeszcze długo
przed jej wydaniem.
10 kwietnia 2001
Artworki
Przeglądając swoją kolekcję artworków z Heroes of Might and Magic III zauważyłem,
że w Jaskini brakuje części z nich. A dokładniej: najlepszych. Ze względu
na spory rozmiar zniknęły ze strony, kiedy ta jeszcze była na bezpłatnych
serwerach (tak, były takie czasy - swoją drogą ciekawy jestem, czy ktoś
jeszcze pamięta Jaskinię sprzed Valhalli?). Tak czy tak teraz nie mam juz
problemu z miejscem na serwerze więc artworki mogą wrócić do Jaskini. Umieściłem
je poniżej, a także w odpowiednich sekcjach działu "Armie".
9 kwietnia 2001
Aktualizacja rankingu
Dziś w przeciwieństwie do poprzedniego tygodnia w rankingu niewiele zmian mimo
iż sporo osób wysłało nowe zgłoszenia. Debiutuje jeden kadet - Ghost
(58 pkt) na miejscu 33. Siedmiu uczestników wysłało nowe zgłoszenia: Gutek
(2014 pkt) przekraczając 2000 pkt cementuje swoją pozycję na szczycie
rankingu, Blazifigus (1226 pkt) zyskuje tytuł Suwerena i
utrzymuje pozycję 3, WWalker (1140 pkt) nadal na miejscu 4,
gOOmiAcK (805 pkt) również utrzymuje pozycję (6), Lopez
(443 pkt) awansuje z miejsca 11 na 9, Piccolo (201 pkt) do góry o
12 pozycji na 17 oraz Colon (130 pkt) awansuje z miejsca 32 na 22.
I | II | Gracz | Ukończone scenariusze | Tytuły | Punkty |
1 | 1 | Gutek |
CasCAS (87 pkt), CasRAM (91 pkt), CasTOW (72 pkt), CasINF (75 pkt), CasNEC (83 pkt), CasDUN (70 pkt), CasFOR (81 pkt), CasSTR (73 pkt), CasCON (85 pkt), NecCAS (70 pkt), NecRAM (40 pkt), NecTOW (80 pkt), NecINF (64 pkt), NecNEC (84 pkt), NecDUN (51 pkt), NecFOR (97 pkt), NecSTR (63 pkt), NecCON (107 pkt), DunFOR (101 pkt), StrCAS (102 pkt), StrRAM (97 pkt), StrINF (92 pkt), StrNEC (126 pkt), StrSTR (123 pkt) |
2014 pkt | |
2 | 2 | Radous |
CasCAS (74 pkt), CasRAM (68 pkt), CasTOW (61 pkt), CasINF (54 pkt), CasNEC (65 pkt), CasDUN (54 pkt), CasFOR (76 pkt), CasSTR (55 pkt), CasCON (54 pkt), RamCAS (59 pkt), RamRAM (59 pkt), RamTOW (53 pkt), RamINF (58 pkt), RamNEC (51 pkt), RamDUN (42 pkt), RamFOR (54 pkt), RamSTR (52 pkt), RamCON (73 pkt), InfNEC (72 pkt), InfFOR (81 pkt), InfSTR (58 pkt), DunCAS (62 pkt), DunRAM (48 pkt), DunTOW (68 pkt), DunINF (65 pkt), DunNEC (72 pkt), DunDUN (65 pkt), DunFOR (48 pkt), DunSTR (68 pkt), DunCON (76 pkt) |
1845 pkt | |
3 | 3 | Blazifigus |
CasCAS (50 pkt), CasRAM (33 pkt), CasTOW (28 pkt), CasINF (51 pkt), CasNEC (51 pkt), CasDUN (43 pkt), CasFOR (47 pkt), CasSTR (45 pkt), CasCON (46 pkt), RamCAS (37 pkt), RamRAM (42 pkt), RamTOW (37 pkt), RamINF (43 pkt), RamNEC (47 pkt), RamDUN (48 pkt), RamFOR (51 pkt), RamSTR (43 pkt), RamCON (47 pkt), DunCAS (58 pkt), DunRAM (42 pkt), DunTOW (28 pkt), DunINF (33 pkt), DunNEC (68 pkt), DunDUN (43 pkt), DunFOR (59 pkt), DunSTR (51 pkt), DunCON (55 pkt) |
1226 pkt | |
4 | 4 | WWalker |
RamCAS (45 pkt), RamRAM (44 pkt), RamTOW (44 pkt), RamINF (32 pkt), RamNEC (42 pkt), RamDUN (43 pkt), RamFOR (56 pkt), RamSTR (40 pkt), RamCON (45 pkt), InfRAM (51 pkt), InfNEC (42 pkt), InfFOR (27 pkt), InfSTR (35 pkt), DunINF (50 pkt), DunNEC (62 pkt), DunDUN (56 pkt), DunFOR (45 pkt), DunSTR (55 pkt), ConCAS (59 pkt), ConRAM (26 pkt), ConTOW (24 pkt), ConINF (21 pkt), ConNEC (42 pkt), ConDUN (33 pkt), ConFOR (40 pkt), ConSTR (49 pkt), ConCON (32 pkt) |
1140 pkt | |
5 | 5 | Mr.Pool... |
CasCAS (76 pkt), CasRAM (88 pkt), CasINF (75 pkt), CasNEC (82 pkt), CasDUN (64 pkt), CasFOR (78 pkt), NecCAS (94 pkt), DunCAS (83 pkt), DunFOR (98 pkt), DunCON (100 pkt) |
- | 838 pkt |
Jak zwykle zapraszamy do dyskusji o turnieju na forum w Akademii Wojennej.
Jaskinia Behemota znajduje się w Cybernetycznej Gildii Strategów na Valhalli
BANNERY
Autorem strony jest Behemoth
Polski Sojusz najlepszych stron o HoMM3:
(c) 1998 The 3DO Company. All rights reserved. Heroes of Might and Magic, New World Computing, 3DO, and their respective logos, are trademarks, registered trademarks or service marks of The 3DO Company in the U.S. and/or other countries. All other trademarks belong to their respective owners. New World Computing is a division of The 3DO Company. The 3DO Company expressly disclaims any obligation, responsibility and/or liability with respect to any content or accuracy of information contained on this web site.
© 1999, 2000, 2001 Jaskinia Behemota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów zawartych na stronie bez zgody autora jest zabronione.