Akademia Wojskowa (School
of War) +1 do Ataku lub Obrony za 1000 złota |
|
Arena (Arena) +2 do Ataku lub Obrony |
|
Biblioteka Oświecenia
(Library of Enlightenment) +2 do każdej zdolności podstawowej, jeśli bohater osiągnął odpowiedni poziom doświadczenia |
|
Boja (Buoy) Lokacja na morzu dodająca 1 do morale na czas następnej bitwy |
|
Bożek Fortuny (Idol of
Fortune) W dni nieparzyste poza 7 dodaje 1 do szczęścia, w parzyste do morale, a 7 dnia zwiększa morale i szczęście |
|
Butelka (Ocean Bottle) Obiekt na morzu zawierający wiadomość. Znika po jej przeczytaniu |
|
Chatka Wiedźmy (Witch's
Hut) Uczy losowej zdolności dodatkowej innej niż Dowodzenie i Nekromancja |
|
Chatka Magika (Hut of the
Magi) Odkrywa przestrzeń wokoł wszystkich Oczu Magika |
|
Chata Jasnowidza (Seer's
Hut) Jasnowidz daje zadanie (quest) odnalezienia artefaktu. Po jego przyniesieniu otrzymuje się nagrodę. |
|
Drzewo Wiedzy (Tree of
Knowledge) +1 poziom doświadczenia za darmo lub 2000 złota lub 10 klejnotów |
|
Fabryka Machin Wojennych
(War Machine Factory) Można tu zakupic dowolne z 3 machin wojennych |
|
Fontanna Fortuny
(Fountain of Fortune) Daje od -1 do +3 do szczęścia na czas następnej bitwy |
|
Fontanna Młodości
(Fountain of Youth) Dodaje +1 do morale na czas następnej bitwy i zwiększa mobilność herosa bieżącego dnia |
|
Fort na Wzgórzu (Hill
Fort) Pozwala na upgrade wszystkich jednostek po cenach: 1 poziom: za darmo 2 poziom: 25% normalnej ceny 3 poziom: 50% normalnej ceny 4 poziom: 75% normalnej ceny 5 - 7 poziom: normalna cena |
|
Garnizon (Garrison) Miejsce na mapie, w którym można zostawić jednostki |
|
Garnizon Antymagiczny
(Antimagic Garrison) Podczas walki o ten garnizon nie można uzywać magii |
|
Gniazdo Przeraz (Naga
Bank) 30% szans na walkę z 10 Przerazami i zdobycie 4000 złota i 8 klejnotów 30% szans na walkę z 15 Przerazami i zdobycie 6000 złota i 12 klejnotów 30% szans na walkę z 20 Przerazami i zdobycie 8000 złota i 16 klejnotów 10% szans na walkę z 30 Przerazami i zdobycie 12000 złota i 24 klejnotów |
|
Grób Wojownika
(Warrior's Tomb) Odwiedzający otrzymuje -3 do morale i ma: 30% szans na znalezienie artefaktu - skarbu 50% szans na znalezienie artefaktu o małej mocy 15% szans na znalezienie artefaktu o dużej mocy 5% szans na znalezienie reliktu |
|
Gwiazda (Star Axis) Bohater uzyskuje jednorazowo +1 do Mocy Czarów |
|
Kamieniołomy (Ore Pit) Dostarcza dziennie 2 jednostki kamieni |
|
Kamienna Wieża (Marletto
Tower) Bohater uzyskuje jednorazowo +1 do Obrony |
|
Kamień Wiedzy (Learning
Stone) Daje jednorazowo 1000 doświadczenia |
|
Kaplica Magicznego Słowa
(Shrine of Magic Incantation) Uczy losowego czaru 1 poziomu |
|
Kaplica Magicznego Gestu
(Shrine of Magic Gesture) Uczy losowego czaru 2 poziomu |
|
Kaplica Magicznej Myśli
(Shrine of Magic Thought) Uczy losowego czaru 3 poziomu |
|
Kartograf na lądzie
(Cartographer) Za 1000 złota odsłania wszystkie lądowe obszary na mapie |
|
Kartograf w podziemiach
(Cartographer) Za 1000 złota odsłania wszystkie podziemne obszary na mapie |
|
Kartograf na wodzie
(Cartographer) Za 1000 złota odsłania wszystkie wodne obszary na mapie |
|
Konserwatorium Gryfów
(Griffin Conservatory) 30% szana s na walkę z 40 Gryfami i otrzymanie 2 Aniołów 30% szans na walkę z 60 Gryfami i otrzymanie 3 Aniołów 30% szans na walke z 80 Gryfami i otrzymanie 4 Aniołów 10% szans na walkę z 100 Gryfami i otrzymanie 5 Aniołów |
|
Kopalnia Złota (Gold
Mine) Dostarcza dziennie 1000 złota |
|
Kryjówka Cyklopów
(Cyclops Stockpile) 30% szans na walkę z 20 Cyklopami i otrzymanie po 4 każdego surowca 30% szans na walkę z 30 Cyklopami i otrzymanie po 6 każdego surowca 30% szans na walkę z 40 Cyklopami i otrzymanie po 8 każdego surowca 10% szans na walkę z 50 Cyklopami i otrzymanie po 10 każdego surowca |
|
Krypta (Crypt) 30% szans na walkę z 30 Szkieletami i 20 Ożywieńcami i otrzymanie 1000 złota 30% szans na walkę z 25 Szkieletami, 20 Ożywieńcami i 5 Zjawami i otrzymanie 2000 złota 30% szans na walkę z 20 Szkieletami, 20 Ożywieńcami, 10 Zjawami i 5 Wampirami i otrzymanie 2500 złota i artefaktu - skarbu 10% szans na walkę z 20 Szkieletami, 20 Ożywieńcami, 10 Zjawami i 10 Wampirami i zdobycie 5000 złota i artefaktu - skarbu |
|
Kryształowa Grota
(Crystal Cavern) Dostarcza dziennie 1 jednostkę kryształów |
|
Laboratorium (Alchemist's
Lab) Dostarcza dziennie 1 jednostkę rtęci |
|
Latarnia Morska
(Lighthouse) Zwiększa ilość punktów ruchu herosów na wodzie |
|
Łabędzi Staw (Swan
Pond) Dodaje +2 do szczęścia kosztem wszystkich punktów ruchu danego dnia |
|
Magiczna Studnia (Magic
Well) Raz dziennie regeneruje maksymalną liczbę punktów many u herosa |
|
Magiczna Ziemia (Magic
Plains) Kiedy heros znajduje się na Magicznej Ziemi rzuca wszystkie czary z poziomem eksperta |
|
Magiczne Źródło (Magic
Spring) Raz w tygodniu daje herosowi dwukrotnie większą od maksymalnej ilość punktów many |
|
Magiczny Ogród (Mystical
Garden) Raz w tygodniu daje 500 złota lub 5 klejnotów |
|
Monolit (Monolith Two
Way) Brama dwukierunkowa |
|
Monolit Wejścia -
Wyjścia (Monolith One Way Entrance - Exit) Brama jednokierunkowa |
|
Monument Mroku (Cover of
Darkness) Zasłania obszar wokół siebie dla wszystkich innych graczy |
|
Młyn (Sawmill) Dostarcza dziennie 2 jednostki drewna |
|
Młyn Wodny (Water Wheel) W pierwszym tygodniu daje 500 złota, a w pozostałych 1000 |
|
Namiot Klucznika
(Keymaster's Tent) Daje klucz do Strażnika Granicznego o tym samym kolorze |
|
Oaza (Oasis) Dodaje +1 do morale na czas następnej bitwy i zwiększa mobilność herosa bieżącego dnia |
|
Obelisk (Obelisk) Odkrywa fragmenty układanki, potrzebnej do znalezienia Grala |
|
Obozowisko (Campfire) Daje 400 - 600 złota i 4 - 6 losowego surowca |
|
Obóz Najemników
(Mercenary Camp) Bohater uzyskuje jednorazowo +1 do Ataku |
|
Obóz Uchodźców
(Refugee Camp) Raz w tygodniu można tu rekrutować losową jednostkę |
|
Obserwatorium (Redwood
Observatory) Odkrywa obszar wokół siebie |
|
Odkrywka Siarki (Sulfur
Dune) Dostarcza dziennie 1 jednostkę siarki |
|
Ogród Objawienia (Garden
of Revelation) Bohater uzyskuje jednorazowo +1 do Wiedzy |
|
Oko Magika (Eye of the
Magi) Gdy odwiedzisz Chatkę Magika, odkrywa sie obszar wokół oczu |
|
Ołtarz Ofiarny (Altar of
Sacrifice) Bohaterowie dobrzy mogą ofiarowywać artefakty za doświadczenie, neutralni mogą ofiarowywać artefakty i jednostki, a źli tylko jednostki |
|
Opuszczony Okręt
(Derelict Ship) 30% szans na walkę z 20 Żywiołami Wody i otrzymanie 3000 złota 30% szans na walkę z 30 Żywiołami Wody i otrzymanie 3000 złota i artefaktu - skarbu 30% szans na walkę z 40 Żywiołami Wody i otrzymanie 4000 złota i artefaktu - skarbu 10% szans na walke z 60 Żywiołami Wody i otrzymanie 6000 złota i artefaktu o małej mocy |
|
Piramida (Pyramid) Pokonaj 40 Złotych i 20 Diamentowych Golemów, aby zdobyć potężny czar |
|
Pobojowisko (Rally Flag) Zwiększa o +1 morale i szczęście podczas najbliższej bitwy oraz zwiększa mobilność herosa bieżącego dnia |
|
Portal Ziemi
(Subterannean Gate) Zejście do - i wyjście z podziemi |
|
Portal Żywiołu
Powietrza (Air Elemental Conflux) Można tu rekrutować Żywioły Powietrza |
|
Portal Żywiołu Ognia
(Fire Elemental Conflux) Można tu rekrutować Żywioły Ognia |
|
Portal Żywiołu Wody
(Water Elemental Conflux) Można tu rekrutować Żywioły Wody |
|
Portal Żywiołu Ziemi
(Earth Elemental Conflux) Można tu rekrutować Żywioły Ziemi |
|
Pozostałości Statku
(Flotsam) 25% szans na otrzymanie niczego 25% szans na otrzymanie 5 jednostek drewna 25% szans na otrzymanie 5 jednostek drewna i 200 złota 25% szans na otrzymanie 10 jednostek drewna i 500 złota |
|
Przeklęta Ziemia (Cursed
Ground) Na tym obszarze nie można rzucac czarów. Nie działają także żadne modyfikatory morale i szczęścia |
|
Przybudówka (Lean To) Daje 1 - 4 losowego surowca poza złotem |
|
Rojowisko Oślizgów
(Dragon Fly Hive) 30% szans na walkę z 30 Smoczymi Oślizgami i otrzymanie 4 Wiwern 30% szans na walkę z 45 Smoczymi Oślizgami i otrzymanie 6 Wiwern 30% szans na walke z 60 Smoczymi Oślizgami i otrzymanie 8 Wiwern 10% szans na walkę z 90 Smoczymi Oślizgami i otrzymanie 12 Wiwern |
|
Rozbitek (Shipwreck
Survivor) 55% szans na otrzymanie artefaktu - skarbu 20% szans na otrzymanie artefaktu o małej mocy 20% szans na otrzymanie artefaktu o dużej mocy 5% szans na otrzymanie artefaktu - reliktu |
|
Rusałki (Mermaids) Dodają +1 do szczęścia na czas następnej bitwy |
|
Rusałkowy Krąg (Faerie
Ring) Dodają +1 do szczęścia na czas nastęonej bitwy |
|
Siedlisko Meduz (Medusa
Stores) 30% szans na walkę z 20 Meduzami i otrzymanie 2000 złota i 5 siarki 30% szans na walkę z 30 Meduzami i otrzymanie 3000 złota i 6 siarki 30% szans na walką z 40 Meduzami i otrzymanie 4000 złota i 8 siarki 10% szans na walkę z 50 Meduzami i otrzymanie 5000 złota i 10 siarki |
|
Skarbiec Krasnoludów
(Dwarven Treasury) 30% szans na walkę z 50 Krasnoludami i otrzymanie 2000 złota i 2 kryształów 30% szans na walkę z 75 Krasnoludami i otrzymanie 4000 złota i 3 kryształów 30% szans na walkę z 100 Krasnoludami i otrzymanie 5000 złota i 5 kryształów 10% szans na walke z 150 Krasnoludami i otrzymanie 7500 złota i 10 kryształów |
|
Sanktuarium (Sanctuary) Heros, znajdujący się w Sanktuarium nie może zostać zaatakowany |
|
Smocza Utopia (Dragon
Utopia) 30% szans na walkę z 8 Zielonymi, 6 Czerwonymi, 2 Złotymi i 1 Czarnym Smokiem i otrzymanie 1 artefaktu - skarbu, 1 artefaktu o małej mocy, 1 artefaktu o dużej mocy, 1 artefaktu - reliktu i 20000 złota 30% szans na walkę z 8 Zielonymi, 6 Czerwonymi, 3 Złotymi i 2 Czarnymi Smokami i 1 artefaktu o małej mocy, 1 artefaktu o dużej mocy. 2 artefaktów - reliktów i 30000 złota 30% szans na walkę z 8 Zielonymi, 6 Czerwonymi, 4 Złotymi i 3 Czarnymi Smokami i 1 artefaktu o dużej mocy, 3 artefaktów - reliktów i 40000 złota 10% szans na walkę z 8 Zielonymi, 6 Czerwonymi, 5 Złotymi i 4 Czarnymi Smokami i otrzymanie 4 artefaktów - reliktów i 50000 złota |
|
Stajnie (Stables) Zwiększają mobilność herosa na okres tygodnia, a także za darmo upgrade'ują Kawalerię do Czempionów. |
|
Statek (Ship) Pozwala na poruszanie się na morzu |
|
Staw z Klejnotami (Gem
Pond) Dostarcza dziennie 1 jednostkę Klejnotów |
|
Strażnik Graniczny
(Border Guard) Aby przejść przez granicę należu udac się do Namiotu Klucznika o tym samym kolorze |
|
Syreny (Sirens) Tracisz po 20% każdej armii i zyskujesz jeden punkt doswiadczenia za każdy punkt wytrzymałości straconych jednostek |
|
Szkoła Magii (School of
Magic) +1 do Mocy Czarów lub Wiedzy za 1000 złota |
|
Świątynia (Temple) Daje +1 morale, w dniu 7 daje +2 |
|
Targowisko (Black Market) Można tu kupować artefakty |
|
Targowisko (Trading Post) Można tu wymieniać surowce |
|
Tawerna (Tavern) Można tu wynajmować herosów i słuchac plotek |
|
Uczony (Scholar) Może dać losowo: +1 do zdolności podstawowej, +1 poziom do zdolności dodatkowej, zaklęcie |
|
Uniwersytet (University) Możesz się nauczyć 4 zdolności dodatkowych, płacąc 2000 za jedną |
|
Urodzisko Diablików (Imp
Cache) 30% szans na walkę z 100 Impami i otrzymanie 1000 złota i 2 rtęci 30% szans na walkę z 150 Impami i otrzymanie 1500 złota i 3 rtęci 30% szans na walkę z 200 Impami i otrzymanie 2000 złota i 4 rtęci 10% szans na walkę z 300 Impami i otrzymanie 5000 złota i 6 rtęci |
|
Wiatrak (Windmill) Raz w tygodniu daje 3-6 losowego surowca poza drewnem i złotem |
|
Wieża Ognia (Pillar of
Fire) Tak samo jak Obserwatorium, tyle że w podziemiach |
|
Wir (Whirlpool) Przenosi do innego wiru, powodując utratę 50% najsłabszej armii |
|
Wóz (Wagon) 10% szans na znalezienie niczego 40% szans na znalezienie artefaktu - skarbu lub artefaktu o małej mocy 50% szans na znalezienie 2 - 5 surowca poza złotem |
|
Wrak (Shipwreck) 30% szans na walkę z 10 Zjawami i otrzymanie 2000 złota 30% szans na walkę z 15 Zjawami i otrzymanie 3000 złota 30% szans na walkę z 25 Zjawami i otrzymanie 4000 złota i artefaktu - skarbu 10% szans na walkę z 50 Zjawami i otrzymanie 5000 złota i artefaktu o małej mocy |
|
Wrota Żywiołów
(Elemental Conflux) Mozna tu rekrutować wszystkie żywioły |
|
Znak (Sign) | |
Zwłoki (Corpse) 80% szans na znalezienie niczego 20% szans na znalezienie dowolnego artefaktu poza reliktami |
|
Źródło (Watering Hole) Dodaje +1 do morale na czas następnej bitwy i zwiększa mobilność herosa bieżącego dnia |
Tereny bitewne: