POZIOM I

bless.gif (3352 bytes)

BLESS - BŁOGOSŁAWIEŃSTWO
TYP Walka
KOSZT 5
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Jednostka zadaje maksymalną ilość ran
ZAAWANSOWANY Jednostka zadaje maksymalną ilość ran + 1
EXPERT Wszystkie jednostki zadają makaymalna ilość ran + 1

cure.gif (3394 bytes)

CURE - LEKARSTWO
TYP Walka
KOSZT 6
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Rozprasza negatywną magię jednostki, lecząc jej 5x Moc Czarów + 10 punktów trafienia
ZAAWANSOWANY Rozprasza negatywną magię jednostki, lecząc jej 5x Moc Czarów + 20 punktów trafienia
EXPERT Rozprasza negatywną magię wszystkich przyjaznych jednostek, lecząc im 5x Moc Czarów + 30 punktów trafienia

dispel.gif (3313 bytes)

DISPEL - ROZPROSZENIE
TYP Walka
KOSZT 5
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Rozprasza wszystkie czary przyjaznej jednostki
ZAAWANSOWANY Rozprasza wszystkie czary przyjaznej lub wrogiej jednostki
EXPERT Rozprasza wszystkie czary wszystkich jednostek na polu bitwy

magicarrow.gif (3261 bytes)

MAGIC ARROW - MAGICZNA STRZAŁA
TYP Walka
KOSZT 5
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Zadaje jednostce rany w wysokości: 10x Moc Czarów + 10
ZAAWANSOWANY Zadaje jednostce rany w wysokości: 10x Moc Czarów + 20
EXPERT Zadaje jednostce rany w wysokości: 10x Moc Czarów + 30

protectionwater.gif (3749 bytes)

PROTECTION FROM WATER - OBRONA PRZED WODĄ
TYP Walka
KOSZT 5
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Zmniejsza o 30% rany zadawane jednostce czarami wody
ZAAWANSOWANY Zmniejsza o 50% rany zadawane jednostce czarami wody
EXPERT Zmniejsza o 50% rany zadawane wszystkim przyjaznym jednostkom czarami wody

sumonboat.gif (3345 bytes)

SUMMON BOAT - WEZWIJ ŁÓDŹ
TYP Przygoda
KOSZT 6
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Wzywa przyjazną łódź. Czar ma 50% szans na zadziałanie
ZAAWANSOWANY Wzywa dowolną łódź. Jeśli nie ma żadnej łodzi w pobliżu, tworzy ją sam. Czar ma 75% szans na zadziałanie
EXPERT Wzywa lub tworzy łódź ze 100% szansą zadziałania

POZIOM II

icebolt.gif (3437 bytes)

ICE BOLT - LODOWY PROMIEŃ
TYP Walka
KOSZT 8
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Zadaje jednostce rany w wysokości: 20x Moc Czarów + 10
ZAAWANSOWANY Zadaje jednostce rany w wysokości: 20x Moc Czarów + 20
EXPERT Zadaje jednostce rany w wysokości: 20x Moc Czarów + 50

removeobstacle.gif (3583 bytes)

REMOVE OBSTACLE - USUNIĘCIE PRZESZKODY
TYP Walka
KOSZT 7
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Usuwa jedną niemagiczną, nieintegralną (np. skałę) przeszkodę z pola walki
ZAAWANSOWANY Usuwa jedną nieintegralną przeszkodę z pola walki
EXPERT Usuwa jedną przeszkodę z pola walki

scutleboat.gif (3556 bytes)

SCUTTLE BOAT - ZNISZCZ ŁÓDŹ
TYP Przygoda
KOSZT 8
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Ma 50% szans na zniszczenie nieokupowanej łodzi
ZAAWANSOWANY Ma 75% szans na zniszczenie nieokupowanej łodzi
EXPERT Niszczy nieokupowaną łódź

visions.gif (3732 bytes)

VISIONS - WIZJE
TYP Pzrygoda
KOSZT 4
DZIAŁANIE 1 Dzień
PODSTAWOWY Ukazuje liczbę jednostek w grupie i informuje, czy będą chciały się przyłączyć, walczyć, czy uciec. Zasięg wizji jest równy Mocy Czarów. Najmniejszy zasięg to 3.
ZAAWANSOWANY Dodatkowo ukazuje współczynniki i skład armii wrogich herosów. Zasięg wizji jest równy 2x Moc Czarów. (>3)
EXPERT Dodatkowo ukazuje informacje i skład armii wrogich zamków. Zasięg wizji jest równy 3x Moc Czarów (>3)

weakness.gif (3391 bytes)

WEAKNESS - SŁABOŚĆ
TYP Walka
KOSZT 8
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Zmniejsza o 3 atak jednostki
ZAAWANSOWANY Zmniejsza o 6 atak jednostki
EXPERT Zmniejsza o 6 atak wszystkich wrogich jednostek

POZIOM III

forgetfulness.gif (3578 bytes)

FORGETFULNESS - SKLEROZA
TYP Walka
KOSZT 12
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Połowa jednostek w grupie zapomina o ataku na odległość
ZAAWANSOWANY Jednostka nie może atakować na odległość
EXPERT Wszystkie wrogie jednostki nie mogą atakować na odległość

frostring.gif (3433 bytes)

FROST RING - PIERŚCIEŃ ZIMNA
TYP Walka
KOSZT 12
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Jednostki znajdujące sie wokół hexa, na który został rzucony czar otrzymują rany w wysokości 10x Moc Czarów + 15
ZAAWANSOWANY Rany: 10x Moc Czarów + 30
EXPERT Rany: 10x Moc Czarów + 60

mirth.gif (3265 bytes)

MIRTH - RADOŚĆ
TYP Walka
KOSZT 12
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Zwiększa morale jednostki o 1
ZAAWANSOWANY Zwiększa morale jednostki o 2
EXPERT Zwiększa morale wszystkick przyjaznych jednostek o 2

teleport.gif (3434 bytes)

TELEPORT - TELEPORTACJA
TYP Walka
KOSZT 15
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Teleportuje jednostkę na dowolny hex na polu bitwy. Nie może teleportować przez ściany i fosy
ZAAWANSOWANY Teleportuje jednostkę na dowolny hex na polu bitwy. Nie może teleportować przez ściany
EXPERT Teleportuje jednostkę na dowolny hex na polu bitwy

POZIOM IV

clone.gif (3662 bytes)

CLONE - KLON
TYP Walka
KOSZT 24
DZIAŁANIE Walka
PODSTAWOWY Tworzy klona dowolnej jednostki poziomów 1-5, który ma te same właściwości co oryginał, ale zostaje zniszczony po pierwszym ataku
ZAAWANSOWANY Klonuje jednostki poziomów 1-6
EXPERT Klonuje kazdą jednostkę

prayer.gif (3289 bytes)

PRAYER - MODLITWA
TYP Walka
KOSZT 16
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Zwiększa atak, obronę i szybkość jednostki o 2
ZAAWANSOWANY Zwiększa atak, obronę i szybkość jednostki o 4
EXPERT Zwiększa atak, obronę i szybkość wszystkich przyjaznych jednostek o 4

POZIOM V

summonwater.gif (3283 bytes)

WATER ELEMENTAL - ŻYWIOŁ WODY
TYP Walka
KOSZT 25
DZIAŁANIE Walka
PODSTAWOWY Wzywa Żywioły Wody w ilości: 2x Moc Czarów
ZAAWANSOWANY Wzywa Żywioły Wody w ilości: 3x Moc Czarów
EXPERT Wzywa Żywioły Wody w ilości: 4x Moc Czarów