stronghold.jpg (123017 bytes)

Barbarzyńcy, którzy przybyli do Erathii z Enroth znaleźli swoje miejsce w Stronghold. Razem z nimi przyszły znane nam Gobliny, Wilki, Orki, Ogry i Cyklopy. Dodatkowo Twierdzę zamieszkują także Ogniste Ptaki i przerażajace Behemoty. Armie z tego zamku są zdecydowanie ofensywne. Magia nie jeat tu zbytnio rozwinięta, a zajmuja się nią Magowie Bitewni (Battle Mage).

BARAKI GOBLINÓW - GOBLIN BARRACKS

Koszt: 200 złota, 5 drewna, 5 rudy

Wymagane budowle: Fort

Baraki Goblinów wytwarzają Goblinów.

GOBLIN (GOBLIN)

goblin.gif (1316 bytes)

goblin.jpg (7563 bytes)

ATAK     4
OBRONA     2
P. TRAFIENIA     5
RANY     1 - 2
SZYBKOŚĆ     Wolny (5)
STRZAŁY     0
KOSZT     40
PRODUKCJA     15
ZD. SPECJALNA     ---

ULEPSZONE BARAKI GOBLINÓW - UPGRADED GOBLIN BARRACKS

Koszt: 1000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Wymagane budowle: Baraki Goblinów

Ulepszone Baraki Goblinów wytwarzają Hobgoblinów.

HOBGOBLIN (HOBGOBLIN)

hobgoblin.gif (1857 bytes)

hobgoblin.jpg (7697 bytes)

ATAK     5
OBRONA     3
P. TRAFIENIA     5
RANY     1 - 2
SZYBKOŚĆ     Extra Hyży (7)
STRZAŁY     0
KOSZT     50
PRODUKCJA     15
ZD. SPECJALNA     ---

WILCZA ZAGRODA - WOLF PEN

Koszt: 1000 złota, 10 drewna, 5 rudy

Wymagane budowle: Baraki Goblinów

Wilcza Zagroda wytwarza Wilczych Jeźdźców.

WILCZY JEŹDZIEC (WOLF RIDER)

wolfrider.gif (3638 bytes)

wolfrider.jpg (7161 bytes)

ATAK     7
OBRONA     5
P. TRAFIENIA     10
RANY     2 - 4
SZYBKOŚĆ     Hyży (6)
STRZAŁY     0
KOSZT     100
PRODUKCJA     9
ZD. SPECJALNA     ---

ULEPSZONA WILCZA ZAGRODA - UPGRADED WOLF PEN   

Koszt: 1000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Wymagane budowle: Wilcza Zagroda

Ulepszona Wilcza Zagroda wytwarza Wilczych Grabieżców.

WILCZY GRABIEŻCA (WOLF RAIDER)

wolfraider.gif (4422 bytes)

wolfraider.jpg (7651 bytes)

ATAK     8
OBRONA     5
P. TRAFIENIA     10
RANY     3 - 4
SZYBKOŚĆ     Bardzo Hyży (8)
STRZAŁY     0
KOSZT     140
PRODUKCJA     9
ZD. SPECJALNA     2 ataki

WIEŻA ORKÓW - ORC TOWER

Koszt: 1000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Wymagane budowle: Baraki Goblinów

Wieża Orków wytwarza Orków.

ORK (ORC)

orc.gif (2192 bytes)

orc.jpg (7680 bytes)

ATAK     8
OBRONA     4
P. TRAFIENIA     15
RANY     2 - 5
SZYBKOŚĆ     Extra Wolny (4)
STRZAŁY     12
KOSZT     150
PRODUKCJA      7
ZD. SPECJALNA     ---

ULEPSZONA WIEŻA ORKÓW - UPGRADED ORC TOWER

Koszt: 1000 złota, 2 drewna, 2 rudy

Wymagane budowle: Wieża Orków

Ulepszona Wieża Orków wytwarza Orków Szefów.

ORK SZEF (ORC CHIEFTAIN)

orcchieftain.gif (2885 bytes)

orcchieftain.jpg (7680 bytes)

ATAK     6
OBRONA     8
P. TRAFIENIA     20
RANY     2 - 5
SZYBKOŚĆ     Bardzo Prędki (13)
STRZAŁY     24
KOSZT     240
PRODUKCJA     8
ZD. SPECJALNA     Rozpraszanie magii

FORT OGRÓW - OGRE FORT

Koszt: 2000 złota, 20 drewna

Wymagane budowle: Wieża Orków

Fort Ogrów wytwarza Ogrów.

OGR (OGRE)

ogre.gif (3009 bytes)

ogre.jpg (7655 bytes)

ATAK     13
OBRONA     7
P. TRAFIENIA     40
RANY     6 - 12
SZYBKOŚĆ     Extra Wolny (4)
STRZAŁY     0
KOSZT     300
PRODUKCJA     4
ZD. SPECJALNA     ---

ULEPSZONY FORT OGRÓW - UPGRADED OGRE FORT

Koszt: 2000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 klejnotów

Wymagane budowle: Fort Ogrów

Ulepszony Fort Ogrów wytwarza Ogrów Magów.

OGR MAG (OGRE MAGI)

ogremage.gif (2866 bytes)

ogremage.jpg (8363 bytes)

ATAK     13
OBRONA     7
P. TRAFIENIA     60
RANY     6 - 12
SZYBKOŚĆ     Wolny (5)
STRZAŁY     0
KOSZT     400
PRODUKCJA     4
ZD. SPECJALNA     Czar: Bloodlust

SKALNE GNIAZDO - CLIFF NEST

Koszt: 2500 złota, 10 rudy

Wymagane budowle: Wilcza Zagroda

Skalne Gniazdo wytwarza Roki.

ROK (ROC)

roc.gif (5232 bytes)

roc.jpg (7662 bytes)

ATAK     13
OBRONA     11
P. TRAFIENIA     600
RANY     11 - 15
SZYBKOŚĆ     Extra Hyży (7)
STRZAŁY     0
KOSZT     600
PRODUKCJA     3
ZD. SPECJALNA     ---

ULEPSZONE SKALNE GNIAZDO - UPGRADED CLIFF NEST

Koszt: 2000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Wymagane budowle: Skalne Gniazdo

Ulepszone Skalne Gniazdo wytwarza Ogniste Ptaki.

OGNISTY PTAK (THUNDERBIRD)

thunderbird.gif (5650 bytes)

thunderbird.jpg (7670 bytes)

ATAK     13
OBRONA     11
P. TRAFIENIA     60
RANY     11 - 15
SZYBKOŚĆ     Prędki (11)
STRZAŁY     0
KOSZT     700
PRODUKCJA     3
ZD. SPECJALNA     Piorun

JASKINIA CYKLOPÓW - CYCLOPS CAVE

Koszt: 3500 złota, 20 drewna, 20 rudy

Wymagane budowle: Fort Ogrów

Jaskinia Cyklopów wytwarza Cyklopy.

CYKLOP (CYCLOPS)

cyclops.gif (2530 bytes)

cyclops.jpg (7766 bytes)

ATAK     15
OBRONA     12
P. TRAFIENIA     70
RANY     16 - 20
SZYBKOŚĆ     Hyży (6)
STRZAŁY     16
KOSZT     750
PRODUKCJA     2
ZD. SPECJALNA     Atak ścian

ULEPSZONA JASKINIA CYKLOPÓW - UPGRADED CYCLOPS CAVE

Koszt: 3000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Wymagane budowle: Jaskinia Cyklopów.

Ulepszona Jaskinia Cyklopów wytwarza Cyklopy Królewskie.

CYKLOP KRÓLEWSKI (CYCLOPS KING)

cyclopsking.gif (3165 bytes)

cyclopsking.jpg (7926 bytes)

ATAK     17
OBRONA     13
P. TRAFIENIA     70
RANY     16 - 20
SZYBKOŚĆ     Bardzo Hyży (8)
STRZAŁY     24
KOSZT     1100
PRODUKCJA     2
ZD. SPECJALNA     Atak ścian

JASKINIA BEHEMOTA - BEHEMOTH LAIR

Koszt: 10000 złota, 10 drewna, 10 rudy, 10 kryształów

Wymagane budowle: Skalne Gniazdo

Jaskinia Behemota wytwarza Behemota.

BEHEMOT (BEHEMOTH)

behemoth.gif (5142 bytes)

behemoth.jpg (7553 bytes)

ATAK     17
OBRONA     17
P. TRAFIENIA     160
RANY     30 - 50
SZYBKOŚĆ     Hyży (6)
STRZAŁY     0
KOSZT     1500
PRODUKCJA     1
ZD. SPECJALNA     Obniżanie obrony (40%)

ULEPSZONA JASKINIA BEHEMOTA - UPGRADED BEHEMOTH LAIR

Koszt: 15000 złota, 10 drewna, 10 rudy, 20 kryształów

Wymagane budowle: Jaskinia Behemota

Ulepszona Smocza Jaskinia wytwarza Czarne Smoki.

STAROŻYTNY BEHEMOT (ANCIENT BEHEMOTH)

ancientbehemoth.gif (5714 bytes)

ancientbehemoth.jpg (7933 bytes)

ATAK     19
OBRONA     19
P. TRAFIENIA     300
RANY     30 - 50
SZYBKOŚĆ     Ultra Hyży (9)
STRZAŁY     0
KOSZT     3000 + 1 kryształ
PRODUKCJA     1
ZD. SPECJALNA     Obniżanie obrony (80%)

Opis zdolności specjalnych:

2 ataki - Wilczy Grabieżca atakuje 2 razy.

Czar: Bloodlust - Ogr Mag może raz w ciągu rundy rzucić czar Bloodlust na wybraną jednostkę.

Piorun - Ogniste Ptaki mają 20% szans na zranienie atakowanej jednostki piorunem, zadając rany w ilości 10x ilość atakujących Ognistych Ptaków.

Atak ścian - Cyklopy i Cyklopy Królewskie mogą atakować ściany zamku podczas oblęzenia, tak jak katapulta. Cyklopy atakują ze zdolnością Basic Ballistics, a Cyklopy Królewskie z Advanced Ballistics.

Obniżanie obrony - Behemoty i Starożytne Behemoty obnizają obronę atakowanych jednostek. Behemoty o 40%, a Staroźytne Behemoty o 80%.


BUDOWLE SPECYFICZNE ZAMKU STRONGHOLD:

KUŹNIA - BLACKSMITH

Koszt: 1000 złota, 5 drewna

Wymagane budowle: Wioska

Kuźnia z zamku Stronghold produkuje Wózki Amunicji.

SILOS SUROWCÓW - RESOURCE SILO

Koszt: 5000 złota, 5 rudy

Wymagane budowle: Targowisko

Silos surowców w zamku Stronghold wytwarza dziennie 1 jednostkę drewna i rudy.

SKŁAD BALLIST - BALLISTA YARD

Koszt: 1000 złota, 5 drewna

Wymagane budowle: Kuźnia

Skład Ballist produkuje Ballisty.

GILDIA UŁANA - FREELANCER'S GUILD

Koszt: 1000 złota

Wymagane budowle: Targowisko

Gildia Ułana pozwala wymieniać armie na surowce.

HALA NIEŁADU - MESS HALL

Koszt: 1000 złota

Wymagane budowle: Baraki Goblinów

Zwieksza produkcję Goblinów o 8.

TUNEL UCIECZKI - ESCAPE TUNNEL

Koszt: 2000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Wymagane budowle: Fort

Tunel pozwala herosowi broniącemu zamku na ucieczkę w czasie oblężenia.

HALA VALHALLI - HALL OF VALHALLA

Koszt: 1000 złota

Wymagane budowle: Fort.

Hala Valhalli zwiększa na stałę atak odwiedzającego herosa o 1.


GRAL - WARLORDS' MONUMENT

gstronghold.jpg (32984 bytes)

Obecność Pomnika Wojownika w Stronghold zwiększa produkcję jednostek o 50%, dochód o 5000% i zwiększa o 20 atak  herosa broniącego miasta.