rampart.jpg (21888 bytes)

Zamki Rampart są domem dla Rangerów i Druidów. Armie z tego zamku są bardzo dobre przy defensywnych taktykach. Posiadają dwie wolne jednostki: Karły i Enty. Dużo jednostek posiada także magiczne moce pomagajace w czasie bitwy. Złote Smoki, będące najlepszą istotą z zamku Rampart mogą z pewnością konkurować z Archaniołami.

STAJNIE CENTAURÓW - CENTAUR STABLES

Koszt: 500 złota, 10 drewna

Wymagane budowle: Fort

Stajnie wytwarzają Centaurów.

CENTAUR (CENTAUR)

centaur.gif (2893 bytes)

centaur.jpg (6790 bytes)

ATAK     5
OBRONA     3
P. TRAFIENIA     8
RANY     2 - 3
SZYBKOŚĆ     Hyży (6)
STRZAŁY     0
KOSZT     70
PRODUKCJA     14
ZD. SPECJALNA     ---

ULEPSZONE STAJNIE CENTAURÓW - UPGRADED CENTAUR STABLES

Koszt: 1000 złota, 5 drewna

Wymagane budowle: Stajnie Centaurów

Ulepszone stajnie wytwarzają Centaurów Kapitanów.

CENTAUR KAPITAN (CENTAUR CAPTAIN)

centaurcaptain.gif (4312 bytes)

centaurcaptain.jpg (7319 bytes)

ATAK     6
OBRONA     3
P. TRAFIENIA     10
RANY     2 - 3
SZYBKOŚĆ     Bardzo Hyży (9)
STRZAŁY     0
KOSZT     90
PRODUKCJA     14
ZD. SPECJALNA     ---

CHATKA KARŁÓW - DWARF COTTAGE

Koszt: 1000 złota, 5 drewna

Wymagane budowle: Stajnie Centaurów

Chatka Karłów wytwarza Karły.

KARZEŁ (DWARF)

dwarf.gif (1658 bytes)

dwarf.jpg (6990 bytes)

ATAK     6
OBRONA     7
P. TRAFIENIA     20
RANY     2 - 4
SZYBKOŚĆ     Bardzo Wolny (3)
STRZAŁY     0
KOSZT     120
PRODUKCJA     8
ZD. SPECJALNA     20% odp. mag.

ULEPSZONA CHATKA KARŁÓW - UPGRADED DWARF COTTAGE

Koszt: 1500 złota, 10 drewna

Wymagane budowle: Chatka Karłów

Ulepszona Chatka Karłów wytwarza Karły Bojowe.

KARZEŁ BOJOWY (BATTLE DWARF)

battledwarf.gif (1739 bytes)

battledwarf.jpg (7054 bytes)

ATAK     7
OBRONA     7
P. TRAFIENIA     20
RANY     2 - 4
SZYBKOŚĆ     Wolny (5)
STRZAŁY     0
KOSZT     150
PRODUKCJA     8
ZD. SPECJALNA     40% odp. mag.

GOSPODARSTWO - HOMESTEAD

Koszt: 1500 złota, 10 drewna

Wymagane budowle: Stajnie Centaurów

Gospodarstwo wytwarza Leśne Elfy.

LEŚNY ELF (WOOD ELF)

woodelf.gif (2727 bytes)

woodelf.jpg (7938 bytes)

ATAK     9
OBRONA     5
P. TRAFIENIA     15
RANY     3 - 5
SZYBKOŚĆ     Hyży (6)
STRZAŁY     24
KOSZT     200
PRODUKCJA     7
ZD. SPECJALNA     ---

ULEPSZONE GOSPODARSTWO - UPGRADED HOMESTEAD

Koszt: 1500 złota, 10 drewna

Wymagane budowle: Gospodarstwo

Ulepszone gospodarstwo wytwarza Wielkie Elfy.

WIELKI ELF (GRAND ELF)

grandelf.gif (2256 bytes)

grandelf.jpg (7563 bytes)

ATAK     9
OBRONA     5
P. TRAFIENIA     15
RANY     3 - 5
SZYBKOŚĆ     Extra Hyży (7)
STRZAŁY     24
KOSZT     225
PRODUKCJA     7
ZD. SPECJALNA     2 strzały

ŚWIĘTE ŹRÓDŁO - ENCHANTED SPRING

Koszt: 2000 złota, 10 kryształów

Wymagane budowle: Gospodarstwo

Święte źródło wytwarza Pegazy.

PEGAZ (PEGASI)

pegasi.gif (4497 bytes)

pegasi.jpg (7615 bytes)

ATAK     9
OBRONA     8
P. TRAFIENIA     30
RANY     5 - 9
SZYBKOŚĆ     Bardzo Hyży (8)
STRZAŁY     0
KOSZT     250
PRODUKCJA     5
ZD. SPECJALNA     Mag. Tłumik

ULEPSZONE ŚWIĘTE ŹRÓDŁO - UPGRADED ENCHANTED SPRING

Koszt: 2000 złota, 5 kryształów

Wymagane budowle: Święte Żródło

Ulepszone święte żródło wytwarza Srebrne Pegazy.

SREBRNY PEGAZ (SILVER PEGASI)

silverpegasi.gif (4517 bytes)

silverpegasi.jpg (7929 bytes)

ATAK     9
OBRONA     10
P. TRAFIENIA     30
RANY     5 - 9
SZYBKOŚĆ     Extra Prędki (12)
STRZAŁY     0
KOSZT     275
PRODUKCJA     5
ZD. SPECJALNA     Mag. Tłumik

LAS ENTÓW - DENDROID ARCHES

Koszt: 2500 złota

Wymagane budowle: Gospodarstwo

Las wytwarza Entów.

ENT STRAŻNIK (DENDROID GUARD)

dendroidguard.gif (2929 bytes)

dendroidguard.jpg (7290 bytes)

ATAK     9
OBRONA     12
P. TRAFIENIA     55
RANY     10 - 14
SZYBKOŚĆ     Bardzo Wolny (3)
STRZAŁY     0
KOSZT     350
PRODUKCJA     3
ZD. SPECJALNA     Korzenie

ULEPSZONY LAS ENTÓW - UPGRADED DENDROID ARCHES

Koszt: 1500 złota

Wymagane budowle: Las Entów.

Ulepszony Las wytwarza Entów Żołnierzy.

ENT ŻOŁNIERZ (DENDROID SOLDIER)

dendroidsoldier.gif (3638 bytes)

dendroidsoldier.jpg (7500 bytes)

ATAK     9
OBRONA     12
P. TRAFIENIA     65
RANY     10 - 14
SZYBKOŚĆ     Extra Wolny (4)
STRZAŁY     0
KOSZT     425
PRODUKCJA     3
ZD. SPECJALNA     Korzenie

POLANA JEDNOROŻCÓW - UNICORN GLADE

Koszt: 4000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 10 klejnotów

Wymagane budowle: Las Entów, Święte Źródło

Polana wytwarza Jednorożce.

JEDNOROŻEC (UNICORN)

unicorn.gif (3912 bytes)

unicorn.jpg (6951 bytes)

ATAK     15
OBRONA     14
P. TRAFIENIA     90
RANY     18 - 22
SZYBKOŚĆ     Extra Hyży (7)
STRZAŁY     0
KOSZT     850
PRODUKCJA     2
ZD. SPECJALNA     Oślepienie, Mag. Aura

ULEPSZONA POLANA JEDNOROŻCÓW - UPGRADED UNICORN GLADE

Koszt: 3000 złota, 5 klejnotów

Wymagane budowle: Polana Jednorozców

Ulepszona Polana wytwarza Wojenne Jednorozce.

WOJENNY JEDNOROŻEC (WAR UNICORN)

warunicorn.gif (3857 bytes)

warunicorn.jpg (6897 bytes)

ATAK     15
OBRONA     14
P. TRAFIENIA     110
RANY     18 - 22
SZYBKOŚĆ     Ultra Hyży (9)
STRZAŁY     0
KOSZT     950
PRODUKCJA     2
ZD. SPECJALNA     Oślepienie, Mag. Aura

SMOCZE SKAŁY - DRAGON CLIFFS

Koszt: 10000 złota, 30 rudy, 20 kryształów

Wymagane budowle: Gildia Magów poziom II, Polana Jednorożców/

Smocze Skały wytwarzają Zielone Smoki.

ZIELONY SMOK (GREEN DRAGON)

greendragon.gif (5297 bytes)

greendragon.jpg (7520 bytes)

ATAK     18
OBRONA     18
P. TRAFIENIA     180
RANY     40 - 50
SZYBKOŚĆ     Super Hyży (10)
STRZAŁY     0
KOSZT     2400 + 1 kryształ
PRODUKCJA     1
ZD. SPECJALNA     Odp. (poz. I-III)

ULEPSZONE SMOCZE SKAŁY - UPGRADED DRAGON CLIFFS

Koszt: 20000 złota, 30 rudy, 20 kryształów

Wymagane budowle: Smocze Skały

Ulepszone Smocze Skały wytwarzają Złote Smoki.

ZŁOTY SMOK (GOLD DRAGON)

golddragon.gif (5747 bytes)

golddragon.jpg (8089 bytes)

ATAK     27
OBRONA     27
P. TRAFIENIA     250
RANY     40 - 50
SZYBKOŚĆ     Szybki (16)
STRZAŁY     0
KOSZT     4000 + 2 kryształy
PRODUKCJA     1
ZD. SPECJALNA     Odp. mag. (I-IV)

Opis zdolności specjalnych:

Odporność magiczna - Karły mają zdolnośc odpierania czarów. Karły maja 20% szans, a Karły Bojowe 40%

Magiczny Tłumik - obecnośc Pegazów powduje, że wrogi heros musi płacić 2 pkt. więcej many przy rzucaniu czaru.

Korzenie - Entowie przy ataku przywiązują swoja ofiarę do podłoża uniemozliwiając jej ruch.

Oślepienie - Jednorożce mają 20% szans na oślepienie przeciwnika przy ataku.

Magiczna Aura - Jednorożce i otaczające je jednostki mają 20% szans na zignorowanie rzuconego na nie czaru.

Odporność magiczna - Zielone smoki są odporne na czary I - III poziomu, a złote I - IV poziomu.


BUDOWLE SPECYFICZNE ZAMKU RAMPART:

KUŹNIA - BLACKSMITH

Koszt: 1000 złota, 5 drewna

Wymagane budowle: Wioska

Kuźnia z zamku Rampart produkuje Namioty Pierwszej Pomocy.

MISTYCZNE JEZIORO - MYSTIC POND

Koszt: 2000 złota, 2 drewna, 2 rudy, 2 kryształy, 2 klejnoty, 2 rtęci, 2 siarki

Wymagane budowle: Wioska

Mistyczne jezioro produkuje na początku kazdego tygodnia losową liczbę jakiegoś bogactwa.

FONTANNA SZCZĘŚCIA - FOUNTAIN OF FORTUNE

Koszt: 1500 złota, 10 kryształów

Wymagane budowle: Mistyczne Jezioro.

Fontanna Szczęścia zwiększa szczęście jednostek w garnizonie o +2.

SILOS SUROWCÓW - RESOURCE SILO

Koszt: 5000 złota, 5 rudy

Wymagane budowle: Targowisko

Silos surowców w zamku Rampart wytwarza dziennie 1 jednostkę kryształów.

SADZONKI - DENDROID SAPLINGS

Koszt: 2000 złota

Wymagane budowle: Las Entów

Sadzonki zwiększaja produkcję entów o 2.

GILDIA KOPALNI - MINERS' GUILD

Koszt: 1000 złota

Wymagania: Chatka Karłów

Gildia Kopalni zwiększa produkcję Karłów o 4.

SKARBIEC - TREASURY

Koszt: 5000 złota

Wymagania: Gildia Kopalni

Skarbiec na początku każdego tygodnia mnoży stan posiadania przez 110%.


GRAL - SPIRIT GUARDIAN

grampart.jpg (27205 bytes)

Obecność Strażnika Dusz w Rampart zwiększa produkcję jednostek o 50%, dochód o 5000 złota i zwiększa szczęście wszystkich przyjaznych herosów o 2.