Zamki Rampart są domem dla Rangerów i Druidów. Armie z tego zamku są bardzo dobre przy defensywnych taktykach. Posiadają dwie wolne jednostki: Karły i Enty. Dużo jednostek posiada także magiczne moce pomagajace w czasie bitwy. Złote Smoki, będące najlepszą istotą z zamku Rampart mogą z pewnością konkurować z Archaniołami.
STAJNIE CENTAURÓW - CENTAUR STABLES
Koszt: 500 złota, 10 drewna
Wymagane budowle: Fort
Stajnie wytwarzają Centaurów.
CENTAUR (CENTAUR)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 5 |
OBRONA | 3 |
P. TRAFIENIA | 8 |
RANY | 2 - 3 |
SZYBKOŚĆ | Hyży (6) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 70 |
PRODUKCJA | 14 |
ZD. SPECJALNA | --- |
ULEPSZONE STAJNIE CENTAURÓW - UPGRADED CENTAUR STABLES
Koszt: 1000 złota, 5 drewna
Wymagane budowle: Stajnie Centaurów
Ulepszone stajnie wytwarzają Centaurów Kapitanów.
CENTAUR KAPITAN (CENTAUR CAPTAIN)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 6 |
OBRONA | 3 |
P. TRAFIENIA | 10 |
RANY | 2 - 3 |
SZYBKOŚĆ | Bardzo Hyży (9) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 90 |
PRODUKCJA | 14 |
ZD. SPECJALNA | --- |
CHATKA KARŁÓW - DWARF COTTAGE
Koszt: 1000 złota, 5 drewna
Wymagane budowle: Stajnie Centaurów
Chatka Karłów wytwarza Karły.
KARZEŁ (DWARF)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 6 |
OBRONA | 7 |
P. TRAFIENIA | 20 |
RANY | 2 - 4 |
SZYBKOŚĆ | Bardzo Wolny (3) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 120 |
PRODUKCJA | 8 |
ZD. SPECJALNA | 20% odp. mag. |
ULEPSZONA CHATKA KARŁÓW - UPGRADED DWARF COTTAGE
Koszt: 1500 złota, 10 drewna
Wymagane budowle: Chatka Karłów
Ulepszona Chatka Karłów wytwarza Karły Bojowe.
KARZEŁ BOJOWY (BATTLE DWARF)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 7 |
OBRONA | 7 |
P. TRAFIENIA | 20 |
RANY | 2 - 4 |
SZYBKOŚĆ | Wolny (5) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 150 |
PRODUKCJA | 8 |
ZD. SPECJALNA | 40% odp. mag. |
GOSPODARSTWO - HOMESTEAD
Koszt: 1500 złota, 10 drewna
Wymagane budowle: Stajnie Centaurów
Gospodarstwo wytwarza Leśne Elfy.
LEŚNY ELF (WOOD ELF)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 9 |
OBRONA | 5 |
P. TRAFIENIA | 15 |
RANY | 3 - 5 |
SZYBKOŚĆ | Hyży (6) |
STRZAŁY | 24 |
KOSZT | 200 |
PRODUKCJA | 7 |
ZD. SPECJALNA | --- |
ULEPSZONE GOSPODARSTWO - UPGRADED HOMESTEAD
Koszt: 1500 złota, 10 drewna
Wymagane budowle: Gospodarstwo
Ulepszone gospodarstwo wytwarza Wielkie Elfy.
WIELKI ELF (GRAND ELF)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 9 |
OBRONA | 5 |
P. TRAFIENIA | 15 |
RANY | 3 - 5 |
SZYBKOŚĆ | Extra Hyży (7) |
STRZAŁY | 24 |
KOSZT | 225 |
PRODUKCJA | 7 |
ZD. SPECJALNA | 2 strzały |
ŚWIĘTE ŹRÓDŁO - ENCHANTED SPRING
Koszt: 2000 złota, 10 kryształów
Wymagane budowle: Gospodarstwo
Święte źródło wytwarza Pegazy.
PEGAZ (PEGASI)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 9 |
OBRONA | 8 |
P. TRAFIENIA | 30 |
RANY | 5 - 9 |
SZYBKOŚĆ | Bardzo Hyży (8) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 250 |
PRODUKCJA | 5 |
ZD. SPECJALNA | Mag. Tłumik |
ULEPSZONE ŚWIĘTE ŹRÓDŁO - UPGRADED ENCHANTED SPRING
Koszt: 2000 złota, 5 kryształów
Wymagane budowle: Święte Żródło
Ulepszone święte żródło wytwarza Srebrne Pegazy.
SREBRNY PEGAZ (SILVER PEGASI)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 9 |
OBRONA | 10 |
P. TRAFIENIA | 30 |
RANY | 5 - 9 |
SZYBKOŚĆ | Extra Prędki (12) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 275 |
PRODUKCJA | 5 |
ZD. SPECJALNA | Mag. Tłumik |
LAS ENTÓW - DENDROID ARCHES
Koszt: 2500 złota
Wymagane budowle: Gospodarstwo
Las wytwarza Entów.
ENT STRAŻNIK (DENDROID GUARD)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 9 |
OBRONA | 12 |
P. TRAFIENIA | 55 |
RANY | 10 - 14 |
SZYBKOŚĆ | Bardzo Wolny (3) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 350 |
PRODUKCJA | 3 |
ZD. SPECJALNA | Korzenie |
ULEPSZONY LAS ENTÓW - UPGRADED DENDROID ARCHES
Koszt: 1500 złota
Wymagane budowle: Las Entów.
Ulepszony Las wytwarza Entów Żołnierzy.
ENT ŻOŁNIERZ (DENDROID SOLDIER)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 9 |
OBRONA | 12 |
P. TRAFIENIA | 65 |
RANY | 10 - 14 |
SZYBKOŚĆ | Extra Wolny (4) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 425 |
PRODUKCJA | 3 |
ZD. SPECJALNA | Korzenie |
POLANA JEDNOROŻCÓW - UNICORN GLADE
Koszt: 4000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 10 klejnotów
Wymagane budowle: Las Entów, Święte Źródło
Polana wytwarza Jednorożce.
JEDNOROŻEC (UNICORN)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 15 |
OBRONA | 14 |
P. TRAFIENIA | 90 |
RANY | 18 - 22 |
SZYBKOŚĆ | Extra Hyży (7) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 850 |
PRODUKCJA | 2 |
ZD. SPECJALNA | Oślepienie, Mag. Aura |
ULEPSZONA POLANA JEDNOROŻCÓW - UPGRADED UNICORN GLADE
Koszt: 3000 złota, 5 klejnotów
Wymagane budowle: Polana Jednorozców
Ulepszona Polana wytwarza Wojenne Jednorozce.
WOJENNY JEDNOROŻEC (WAR UNICORN)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 15 |
OBRONA | 14 |
P. TRAFIENIA | 110 |
RANY | 18 - 22 |
SZYBKOŚĆ | Ultra Hyży (9) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 950 |
PRODUKCJA | 2 |
ZD. SPECJALNA | Oślepienie, Mag. Aura |
SMOCZE SKAŁY - DRAGON CLIFFS
Koszt: 10000 złota, 30 rudy, 20 kryształów
Wymagane budowle: Gildia Magów poziom II, Polana Jednorożców/
Smocze Skały wytwarzają Zielone Smoki.
ZIELONY SMOK (GREEN DRAGON)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 18 |
OBRONA | 18 |
P. TRAFIENIA | 180 |
RANY | 40 - 50 |
SZYBKOŚĆ | Super Hyży (10) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 2400 + 1 kryształ |
PRODUKCJA | 1 |
ZD. SPECJALNA | Odp. (poz. I-III) |
ULEPSZONE SMOCZE SKAŁY - UPGRADED DRAGON CLIFFS
Koszt: 20000 złota, 30 rudy, 20 kryształów
Wymagane budowle: Smocze Skały
Ulepszone Smocze Skały wytwarzają Złote Smoki.
ZŁOTY SMOK (GOLD DRAGON)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 27 |
OBRONA | 27 |
P. TRAFIENIA | 250 |
RANY | 40 - 50 |
SZYBKOŚĆ | Szybki (16) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 4000 + 2 kryształy |
PRODUKCJA | 1 |
ZD. SPECJALNA | Odp. mag. (I-IV) |
Opis zdolności specjalnych:
Odporność magiczna - Karły mają zdolnośc odpierania czarów. Karły maja 20% szans, a Karły Bojowe 40%
Magiczny Tłumik - obecnośc Pegazów powduje, że wrogi heros musi płacić 2 pkt. więcej many przy rzucaniu czaru.
Korzenie - Entowie przy ataku przywiązują swoja ofiarę do podłoża uniemozliwiając jej ruch.
Oślepienie - Jednorożce mają 20% szans na oślepienie przeciwnika przy ataku.
Magiczna Aura - Jednorożce i otaczające je jednostki mają 20% szans na zignorowanie rzuconego na nie czaru.
Odporność magiczna - Zielone smoki są odporne na czary I - III poziomu, a złote I - IV poziomu.
BUDOWLE SPECYFICZNE ZAMKU RAMPART:
KUŹNIA - BLACKSMITH
Koszt: 1000 złota, 5 drewna
Wymagane budowle: Wioska
Kuźnia z zamku Rampart produkuje Namioty Pierwszej Pomocy.
MISTYCZNE JEZIORO - MYSTIC POND
Koszt: 2000 złota, 2 drewna, 2 rudy, 2 kryształy, 2 klejnoty, 2 rtęci, 2 siarki
Wymagane budowle: Wioska
Mistyczne jezioro produkuje na początku kazdego tygodnia losową liczbę jakiegoś bogactwa.
FONTANNA SZCZĘŚCIA - FOUNTAIN OF FORTUNE
Koszt: 1500 złota, 10 kryształów
Wymagane budowle: Mistyczne Jezioro.
Fontanna Szczęścia zwiększa szczęście jednostek w garnizonie o +2.
SILOS SUROWCÓW - RESOURCE SILO
Koszt: 5000 złota, 5 rudy
Wymagane budowle: Targowisko
Silos surowców w zamku Rampart wytwarza dziennie 1 jednostkę kryształów.
SADZONKI - DENDROID SAPLINGS
Koszt: 2000 złota
Wymagane budowle: Las Entów
Sadzonki zwiększaja produkcję entów o 2.
GILDIA KOPALNI - MINERS' GUILD
Koszt: 1000 złota
Wymagania: Chatka Karłów
Gildia Kopalni zwiększa produkcję Karłów o 4.
SKARBIEC - TREASURY
Koszt: 5000 złota
Wymagania: Gildia Kopalni
Skarbiec na początku każdego tygodnia mnoży stan posiadania przez 110%.
GRAL - SPIRIT GUARDIAN
Obecność Strażnika Dusz w Rampart zwiększa produkcję jednostek o 50%, dochód o 5000 złota i zwiększa szczęście wszystkich przyjaznych herosów o 2.