W Necropolis mieszkają istoty nieumarłe - czyli wskrzeszone z martwych przez Nekromantów (Necromancer) i Rycerzy Śmierci (Death Knight). Istoty z Necropolis mają dużo specyficznych zdolności. Czerpią siłę ze śmierci i ze strachu przeciwników. Kostne Smoki i Smoki Duchy, są najsłabszymi jednostkami siódmego poziomu w grze, ale Smoki Duchy mają bardzo dobrą zdolność specjalną - postarzają przeciwników.
PRZEKLĘTA ŚWIĄTYNIA - CURSED TEMPLE
Koszt: 400 złota, 5 drewna, 5 rudy
Wymagane budowle: Fort
Przeklęta Świątynia wytwarza Szkielety.
SZKIELET (SKELETON)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 5 |
OBRONA | 4 |
P. TRAFIENIA | 6 |
RANY | 1 - 3 |
SZYBKOŚĆ | Extra Wolny (4) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 60 |
PRODUKCJA | 12 |
ZD. SPECJALNA | --- |
ULEPSZONA PRZEKLĘTA ŚWIĄTYNIA - UPGRADED CURSED TEMPLE
Koszt: 1000 złota, 5 drewna, 5 rudy
Wymagane budowle: Przeklęta Świątynia
Ulepszona Przeklęta Świątynia wytwarza Szkielety Bojowe
SZKIELET BOJOWY (SKELETON WARRIOR)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 6 |
OBRONA | 6 |
P. TRAFIENIA | 6 |
RANY | 1 - 3 |
SZYBKOŚĆ | Wolny (5) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 70 |
PRODUKCJA | 12 |
ZD. SPECJALNA | --- |
CMENTARZ - GRAVEYARD
Koszt: 1000 złota, 5 rudy
Wymagane budowle: Cursed Temple
Cmentarz wytwarza ożywieńców.
OŻYWIENIEC (WALKING DEAD)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 5 |
OBRONA | 5 |
P. TRAFIENIA | 15 |
RANY | 2 - 3 |
SZYBKOŚĆ | Bardzo Wolny (3) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 100 |
PRODUKCJA | 8 |
ZD. SPECJALNA | --- |
ULEPSZONY CMENTARZ - UPGRADED GRAVEYARD
Koszt: 1000 złota, 5 drewna
Wymagane budowle: Cmentarz
Ulepszony Cmentarz wytwarza Zombie.
ZOMBIE (ZOMBIE)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 5 |
OBRONA | 5 |
P. TRAFIENIA | 20 |
RANY | 2 - 3 |
SZYBKOŚĆ | Extra Wolny (4) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 125 |
PRODUKCJA | 8 |
ZD. SPECJALNA | Zaraza |
KRYPTA DUSZ - TOMB OF SOULS
Koszt: 1500 złota, 5 drewna, 5 rudy
Wymagane budowle: Przeklęta Świątynia
Krypta dusz wytwarza Zjawy
ZJAWA (WIGHT)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 7 |
OBRONA | 7 |
P. TRAFIENIA | 18 |
RANY | 3 - 5 |
SZYBKOŚĆ | Wolny (5) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 200 |
PRODUKCJA | 7 |
ZD. SPECJALNA | Regeneracja |
ULEPSZONA KRYPTA DUSZ - UPGRADED TOMB OF SOULS
Koszt: 1500 złota, 5 rtęci
Wymagane budowle: Krypta Dusz
Ulepszona Krypta Dusz wytwarza Upiory.
UPIÓR (WRAITH)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 7 |
OBRONA | 7 |
P. TRAFIENIA | 18 |
RANY | 3 - 5 |
SZYBKOŚĆ | Extra Hyży (7) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 230 |
PRODUKCJA | 7 |
ZD. SPECJALNA | Regeneracja |
Wysysanie many |
NAWIEDZONY DOM - ESTATE
Koszt: 2000 złota, 5 drewna, 5 rudy
Wymagane budowle: Cmentarz
Nawiedzony Dom wytwarza Wampiry.
WAMPIR (VAMPIRE)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 10 |
OBRONA | 9 |
P. TRAFIENIA | 30 |
RANY | 5 - 8 |
SZYBKOŚĆ | Hyży (6) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 360 |
PRODUKCJA | 4 |
ZD. SPECJALNA | Brak kontrataku |
ULEPSZONY NAWIEDZONY DOM - UPGRADED ESTATE
Koszt: 2000 złota, 5 drewna, 10 kryształów, 10 klejnotów
Wymagane budowle: Nawiedzony Dom
Ulepszony Nawiedzony Dom wytwarza Wampiry Lordy
WAMPIR LORD (VAMPIRE LORD)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 10 |
OBRONA | 10 |
P. TRAFIENIA | 40 |
RANY | 5 - 8 |
SZYBKOŚĆ | Ultra Hyży (9) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 500 |
PRODUKCJA | 4 |
ZD. SPECJALNA | Brak kontrataku |
Wysysanie życia |
MAUZOLEUM - MAUSOLEUM
Koszt: 2000 złota, 10 rudy, 10 siarki
Wymagane budowle: Gildia Magów Poziom I, Cmentarz
Mauzoleum wytwarza Licze.
LICZ (LICH)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 13 |
OBRONA | 10 |
P. TRAFIENIA | 30 |
RANY | 11 - 13 |
SZYBKOŚĆ | Hyży (6) |
STRZAŁY | 12 |
KOSZT | 550 |
PRODUKCJA | 3 |
ZD. SPECJALNA | Atak chmurą śmierci |
ULEPSZONE MAUZOLEUM - UPGRADED MAUSOLEUM
Koszt: 2000 złota, 5 rudy, 5 siarki
Wymagane budowle: Mauzoleum
Ulepszone Mauzoleum wytwarza Licze Mocy.
LICZ MOCY (POWER LICH)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 13 |
OBRONA | 10 |
P. TRAFIENIA | 40 |
RANY | 11 - 15 |
SZYBKOŚĆ | Extra Hyży (7) |
STRZAŁY | 24 |
KOSZT | 600 |
PRODUKCJA | 3 |
ZD. SPECJALNA | Atak chmurą śmierci |
HALA CIEMNOŚCI - HALL OF DARKNESS
Koszt: 6000 złota, 10 drewna, 10 rudy
Wymagane budowle: Nawiedzony Dom, Mauzoleum
Hala Ciemności wytwarza Czarnych Rycerzy.
CZARNY RYCERZ (BLACK KNIGHT)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 16 |
OBRONA | 16 |
P. TRAFIENIA | 120 |
RANY | 15 - 30 |
SZYBKOŚĆ | Extra Hyży (7) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 1200 |
PRODUKCJA | 2 |
ZD. SPECJALNA | Klątwa |
ULEPSZONA HALA CIEMNOŚCI - UPGRADED HALL OF DARKNESS
Koszt: 3000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 2 kryształy, 2 klejnoty, 2 rtęci, 2 siarki
Wymagane budowle: Hala Ciemności
Ulepszona Hala Ciemności wytwarza Rycerzy Lęku.
RYCERZ LĘKU (DREAD KNIGHT)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 18 |
OBRONA | 18 |
P. TRAFIENIA | 120 |
RANY | 15 - 30 |
SZYBKOŚĆ | Ultra Hyży (9) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 1500 |
PRODUKCJA | 2 |
ZD. SPECJALNA | Klątwa |
Podmuch śmierci |
SMOCZA BRAMA - DRAGON VAULT
Koszt: 10000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 kryształów, 5 klejnotów, 5 rtęci, 5 siarki
Wymagane budowle: Hala Ciemności
Smocza Brama wytwarza Kostne Smoki.
KOSTNY SMOK (BONE DRAGON)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 17 |
OBRONA | 15 |
P. TRAFIENIA | 150 |
RANY | 25 - 50 |
SZYBKOŚĆ | Ultra Hyży (9) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 1800 |
PRODUKCJA | 1 |
ZD. SPECJALNA | Morale |
ULEPSZONA SMOCZA BRAMA - UPGRADED DRAGON VAULT
Koszt: 15000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 20 rtęci
Wymagane budowle: Smocza Brama
Ulepszona Smocza Brama wytwarza Smoki Duchy.
SMOK DUCH (GHOST DRAGON)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 19 |
OBRONA | 17 |
P. TRAFIENIA | 200 |
RANY | 25 - 50 |
SZYBKOŚĆ | Ultra Szybki (14) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 3000 + 1 rtęci |
PRODUKCJA | 1 |
ZD. SPECJALNA | Morale |
Postarzanie |
Opis zdolności specjalnych:
Zaraza - Zombie mają 20% szans na zarażenie przeciwnika. Zarażona jednostka ma zmniejszony atak i obronę o 2 na 3 tury.
Regeneracja - Zjawy i Upiory na początku każdej tury odzyskują maksymalną ilość punktów trafienia.
Wysysanie many - Upiory na początku każdej tury wysysają herosowi przeciwnika 2 punkty many.
Wysysanie życia - Wampiry Lordy wysysają siły życiowe z atakowanych jednostek i dodają je sobie.
Atak chmurą śmierci - Licze i Licze Mocy atakując hex, atakują dodatkowo otaczające hexy chmurą śmierci, raniącą wszystkie żywe jednostki.
Klątwa - Czarni Rycerze i Rycerze Lęku mają 20% szans na rzucenie klatwy na atakującą jednostkę.
Podmuch śmierci - Rycerze Lęku mają 20% szans na zadanie dwukrotnej ilości ran atakowanej jednostce.
Morale - Kostne Smoki i Smoki Duchy zmniejszają o 1 morale jednostek przeciwnika.
Postarzenie - Smoki Duchy mają 20% szans na postarzenie atakowanej jednostki. Postarzona jednostka ma zmniejszoną ilość punktów trafienia o połowę.
BUDOWLE SPECYFICZNE ZAMKU NECROPOLIS:
KUŹNIA - BLACKSMITH
Koszt: 1000 złota, 5 drewna
Wymagane budowle: Wioska
Kuźnia z zamku Necropolis produkuje Namioty Pierwszej Pomocy.
SILOS SUROWCÓW - RESOURCE SILO
Koszt: 5000 złota, 5 rudy
Wymagane budowle: Targowisko
Silos surowców w zamku Necropolis wytwarza dziennie 1 jednostkę drewna i rudy.
POWŁOKA CIEMNOŚCI - COVER OF DARKNESS
Koszt: 1000 złota
Wymagane budowle: Fort
Powłoka Ciemności regeneruje zakryty obszar wszystkim wrogom w promieniu 20 kwadratów od zamku.
WZMACNIACZ NEKROMANCJI - NECROMANCY AMPLIFIER
Koszt: 1000 złota
Wymagane budowle: Gildia Magów Poziom I
Zwiększa o 10% zdolność nekromancji każdego przyjaznego herosa posiadającego tę zdolność.
TRANSFORMATOR SZKIELETÓW - SKELETON TRANSFORMER
Koszt: 1000 złota
Wymagane budowle: Przeklęta Świątynia
Transformator Szkieletów potrafi zamienić każdą armię w szkielet.
GROBY - UNEARTHED GRAVES
Koszt: 1000 złota
Wynagane budowle: Transformator Szkieletów
Dodatkowe Groby zwiększają produkcję szkieletów o 6 tygodniowo.
STOCZNIA - SHIPYARD
Koszt: 2000 złota, 20 drewna
Wymagane budowle: Wioska
Stocznia umożliwia budowę okrętów.
GRAL - SOUL PRISON
Obecność Więzienia Dusz w Necropolis zwiększa produkcję jednostek o 50%, dochód o 5000% i zwiększa o 20% zdolność nekromancji wszystkich przyjaznych herosów.