necropolis.jpg (92172 bytes)

W Necropolis mieszkają istoty nieumarłe - czyli wskrzeszone z martwych przez Nekromantów (Necromancer) i Rycerzy Śmierci (Death Knight). Istoty z Necropolis mają dużo specyficznych zdolności. Czerpią siłę ze śmierci i ze strachu przeciwników. Kostne Smoki i Smoki Duchy, są najsłabszymi jednostkami siódmego poziomu w grze, ale Smoki Duchy mają bardzo dobrą zdolność specjalną - postarzają przeciwników.

PRZEKLĘTA ŚWIĄTYNIA - CURSED TEMPLE

Koszt: 400 złota, 5 drewna, 5 rudy

Wymagane budowle: Fort

Przeklęta Świątynia wytwarza Szkielety.

SZKIELET (SKELETON)

skeleton.gif (1883 bytes)

skeleton.jpg (1541 bytes)

ATAK     5
OBRONA     4
P. TRAFIENIA     6
RANY     1 - 3
SZYBKOŚĆ     Extra Wolny (4)
STRZAŁY     0
KOSZT     60
PRODUKCJA     12
ZD. SPECJALNA     ---

ULEPSZONA PRZEKLĘTA ŚWIĄTYNIA - UPGRADED CURSED TEMPLE

Koszt: 1000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Wymagane budowle: Przeklęta Świątynia

Ulepszona Przeklęta Świątynia wytwarza Szkielety Bojowe

SZKIELET BOJOWY (SKELETON WARRIOR)

skeletonwarrior.gif (2256 bytes)

skeletonwarrior.jpg (1549 bytes)

ATAK     6
OBRONA     6
P. TRAFIENIA     6
RANY     1 - 3
SZYBKOŚĆ     Wolny (5)
STRZAŁY     0
KOSZT     70
PRODUKCJA     12
ZD. SPECJALNA     ---

CMENTARZ - GRAVEYARD

Koszt: 1000 złota, 5 rudy

Wymagane budowle: Cursed Temple

Cmentarz wytwarza ożywieńców.

OŻYWIENIEC (WALKING DEAD)

walkingdead.gif (1997 bytes)

walkingdead.jpg (1488 bytes)

ATAK     5
OBRONA     5
P. TRAFIENIA     15
RANY     2 - 3
SZYBKOŚĆ     Bardzo Wolny (3)
STRZAŁY     0
KOSZT     100
PRODUKCJA     8
ZD. SPECJALNA     ---

ULEPSZONY CMENTARZ - UPGRADED GRAVEYARD

Koszt: 1000 złota, 5 drewna

Wymagane budowle: Cmentarz

Ulepszony Cmentarz wytwarza Zombie.

ZOMBIE (ZOMBIE)

zombie.gif (2150 bytes)

zombie.jpg (1391 bytes)

ATAK     5
OBRONA     5
P. TRAFIENIA     20
RANY     2 - 3
SZYBKOŚĆ     Extra Wolny (4)
STRZAŁY     0
KOSZT     125
PRODUKCJA     8
ZD. SPECJALNA     Zaraza

KRYPTA DUSZ - TOMB OF SOULS

Koszt: 1500 złota, 5 drewna, 5 rudy

Wymagane budowle: Przeklęta Świątynia

Krypta dusz wytwarza Zjawy

ZJAWA (WIGHT)

wight.gif (1837 bytes)

wight.jpg (1367 bytes)

ATAK     7
OBRONA     7
P. TRAFIENIA     18
RANY     3 - 5
SZYBKOŚĆ     Wolny (5)
STRZAŁY     0
KOSZT     200
PRODUKCJA      7
ZD. SPECJALNA     Regeneracja

ULEPSZONA KRYPTA DUSZ - UPGRADED TOMB OF SOULS

Koszt: 1500 złota, 5 rtęci

Wymagane budowle: Krypta Dusz

Ulepszona Krypta Dusz wytwarza Upiory.

UPIÓR (WRAITH)

wraith.gif (2536 bytes)

wraith.jpg (1287 bytes)

ATAK     7
OBRONA     7
P. TRAFIENIA     18
RANY     3 - 5
SZYBKOŚĆ     Extra Hyży (7)
STRZAŁY     0
KOSZT     230
PRODUKCJA     7
ZD. SPECJALNA     Regeneracja
  Wysysanie many

NAWIEDZONY DOM - ESTATE

Koszt: 2000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Wymagane budowle: Cmentarz

Nawiedzony Dom wytwarza Wampiry.

WAMPIR (VAMPIRE)

vampire.gif (2258 bytes)

vampire.jpg (1403 bytes)

ATAK     10
OBRONA     9
P. TRAFIENIA     30
RANY     5 - 8
SZYBKOŚĆ     Hyży (6)
STRZAŁY     0
KOSZT     360
PRODUKCJA     4
ZD. SPECJALNA     Brak kontrataku

ULEPSZONY NAWIEDZONY DOM - UPGRADED ESTATE

Koszt: 2000 złota, 5 drewna, 10 kryształów, 10 klejnotów

Wymagane budowle: Nawiedzony Dom

Ulepszony Nawiedzony Dom wytwarza Wampiry Lordy

WAMPIR LORD (VAMPIRE LORD)

vampirelord.gif (3295 bytes)

vampirelord.jpg (1471 bytes)

ATAK     10
OBRONA     10
P. TRAFIENIA     40
RANY     5 - 8
SZYBKOŚĆ     Ultra Hyży (9)
STRZAŁY     0
KOSZT     500
PRODUKCJA     4
ZD. SPECJALNA     Brak kontrataku
  Wysysanie życia

MAUZOLEUM - MAUSOLEUM

Koszt: 2000 złota, 10 rudy, 10 siarki

Wymagane budowle: Gildia Magów Poziom I, Cmentarz

Mauzoleum wytwarza Licze.

LICZ (LICH)

lich.gif (2437 bytes)

lich.jpg (1709 bytes)

ATAK     13
OBRONA     10
P. TRAFIENIA     30
RANY     11 - 13
SZYBKOŚĆ     Hyży (6)
STRZAŁY     12
KOSZT     550
PRODUKCJA     3
ZD. SPECJALNA     Atak chmurą śmierci

ULEPSZONE MAUZOLEUM - UPGRADED MAUSOLEUM

Koszt: 2000 złota, 5 rudy, 5 siarki

Wymagane budowle: Mauzoleum

Ulepszone Mauzoleum wytwarza Licze Mocy.

LICZ MOCY (POWER LICH)

powerlich.gif (3009 bytes)

powerlich.jpg (1883 bytes)

ATAK     13
OBRONA     10
P. TRAFIENIA     40
RANY     11 - 15
SZYBKOŚĆ     Extra Hyży (7)
STRZAŁY     24
KOSZT     600
PRODUKCJA     3
ZD. SPECJALNA     Atak chmurą śmierci

HALA CIEMNOŚCI - HALL OF DARKNESS

Koszt: 6000 złota, 10 drewna, 10 rudy

Wymagane budowle: Nawiedzony Dom, Mauzoleum

Hala Ciemności wytwarza Czarnych Rycerzy.

CZARNY RYCERZ (BLACK KNIGHT)

blackknight.gif (4162 bytes)

blackknight.jpg (1441 bytes)

ATAK     16
OBRONA     16
P. TRAFIENIA     120
RANY     15 - 30
SZYBKOŚĆ     Extra Hyży (7)
STRZAŁY     0
KOSZT     1200
PRODUKCJA     2
ZD. SPECJALNA     Klątwa

ULEPSZONA HALA CIEMNOŚCI - UPGRADED HALL OF DARKNESS

Koszt: 3000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 2 kryształy, 2 klejnoty, 2 rtęci, 2 siarki

Wymagane budowle: Hala Ciemności

Ulepszona Hala Ciemności wytwarza Rycerzy Lęku.

RYCERZ LĘKU (DREAD KNIGHT)

dreadknight.gif (3265 bytes)

dreadknight.jpg (1663 bytes)

ATAK     18
OBRONA     18
P. TRAFIENIA     120
RANY     15 - 30
SZYBKOŚĆ     Ultra Hyży (9)
STRZAŁY     0
KOSZT     1500
PRODUKCJA     2
ZD. SPECJALNA     Klątwa
  Podmuch śmierci

SMOCZA BRAMA  - DRAGON VAULT

Koszt: 10000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 kryształów, 5 klejnotów, 5 rtęci, 5 siarki

Wymagane budowle: Hala Ciemności

Smocza Brama wytwarza Kostne Smoki.

KOSTNY SMOK (BONE DRAGON)

bonedragon.gif (6996 bytes)

bonedragon.jpg (1665 bytes)

ATAK     17
OBRONA     15
P. TRAFIENIA     150
RANY     25 - 50
SZYBKOŚĆ     Ultra Hyży (9)
STRZAŁY     0
KOSZT     1800
PRODUKCJA     1
ZD. SPECJALNA     Morale

ULEPSZONA SMOCZA BRAMA - UPGRADED DRAGON VAULT

Koszt: 15000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 20 rtęci

Wymagane budowle: Smocza Brama

Ulepszona Smocza Brama wytwarza Smoki Duchy.

SMOK DUCH (GHOST DRAGON)

ghostdragon.gif (5803 bytes)

ghostdragon.jpg (1518 bytes)

ATAK     19
OBRONA     17
P. TRAFIENIA     200
RANY     25 - 50
SZYBKOŚĆ     Ultra Szybki (14)
STRZAŁY     0
KOSZT     3000 + 1 rtęci
PRODUKCJA     1
ZD. SPECJALNA     Morale
  Postarzanie

Opis zdolności specjalnych:

Zaraza - Zombie mają 20% szans na zarażenie przeciwnika. Zarażona jednostka ma zmniejszony atak i obronę o 2 na 3 tury.

Regeneracja - Zjawy i Upiory na początku każdej tury odzyskują maksymalną ilość punktów trafienia.

Wysysanie many - Upiory na początku każdej tury wysysają herosowi przeciwnika 2 punkty many.

Wysysanie życia - Wampiry Lordy wysysają siły życiowe z atakowanych jednostek i dodają je sobie.

Atak chmurą śmierci - Licze i Licze Mocy atakując hex, atakują dodatkowo otaczające hexy chmurą śmierci, raniącą wszystkie żywe jednostki.

Klątwa - Czarni Rycerze i Rycerze Lęku mają 20% szans na rzucenie klatwy na atakującą jednostkę.

Podmuch śmierci - Rycerze Lęku mają 20% szans na zadanie dwukrotnej ilości ran atakowanej jednostce.

Morale - Kostne Smoki i Smoki Duchy zmniejszają o 1 morale jednostek przeciwnika.

Postarzenie - Smoki Duchy mają 20% szans na postarzenie atakowanej jednostki. Postarzona jednostka ma zmniejszoną ilość punktów trafienia o połowę.


BUDOWLE SPECYFICZNE ZAMKU NECROPOLIS:

KUŹNIA - BLACKSMITH

Koszt: 1000 złota, 5 drewna

Wymagane budowle: Wioska

Kuźnia z zamku Necropolis produkuje Namioty Pierwszej Pomocy.

SILOS SUROWCÓW - RESOURCE SILO

Koszt: 5000 złota, 5 rudy

Wymagane budowle: Targowisko

Silos surowców w zamku Necropolis wytwarza dziennie 1 jednostkę drewna i rudy.

POWŁOKA CIEMNOŚCI - COVER OF DARKNESS

Koszt: 1000 złota

Wymagane budowle: Fort

Powłoka Ciemności regeneruje zakryty obszar wszystkim wrogom w promieniu 20 kwadratów od zamku.

WZMACNIACZ NEKROMANCJI - NECROMANCY AMPLIFIER

Koszt: 1000 złota

Wymagane budowle: Gildia Magów Poziom I

Zwiększa o 10% zdolność nekromancji każdego przyjaznego herosa posiadającego tę zdolność.

TRANSFORMATOR SZKIELETÓW - SKELETON TRANSFORMER

Koszt: 1000 złota

Wymagane budowle: Przeklęta Świątynia

Transformator Szkieletów potrafi zamienić każdą armię w szkielet.

GROBY - UNEARTHED GRAVES

Koszt: 1000 złota

Wynagane budowle: Transformator Szkieletów

Dodatkowe Groby zwiększają produkcję szkieletów o 6 tygodniowo.

STOCZNIA - SHIPYARD

Koszt: 2000 złota, 20 drewna

Wymagane budowle: Wioska

Stocznia umożliwia budowę okrętów.


GRAL - SOUL PRISON

gnecropolis.jpg (26826 bytes)

Obecność Więzienia Dusz w Necropolis zwiększa produkcję jednostek o 50%, dochód o 5000% i zwiększa o 20% zdolność nekromancji wszystkich przyjaznych herosów.