POZIOM I
BLOODLUST - ŻĄDZA KRWI | |
TYP | Walka |
KOSZT | 5 |
DZIAŁANIE | 1 Tura / Moc Czarów |
PODSTAWOWY | Zwiększa o 3 atak jednostki |
ZAAWANSOWANY | Zwiększa o 6 atak jednostki |
EXPERT | Zwiększa o 6 atak wszystkich przyjaznych jednostek |
CURSE - KLĄTWA | |
TYP | Walka |
KOSZT | 6 |
DZIAŁANIE | 1 Tura / Moc Czarów |
PODSTAWOWY | Wroga jednostka zadaje minimalna ilość ran |
ZAAWANSOWANY | Wroga jednostka zadaje 80% minimalnej ilości ran -1 |
EXPERT | Wszystkie wrogie jednostki zadają 80% minimalnej ilości ran -1 |
MAGIC ARROW - MAGICZNA STRZAŁA | |
TYP | Walka |
KOSZT | 5 |
DZIAŁANIE | Natychmiastowe |
PODSTAWOWY | Zadaje jednostce rany w wysokości: 10x Moc Czarów + 10 |
ZAAWANSOWANY | Zadaje jednostce rany w wysokości: 10x Moc Czarów + 20 |
EXPERT | Zadaje jednostce rany w wysokości: 10x Moc Czarów + 30 |
PROTECTION FROM FIRE - OBRONA PRZED OGNIEM | |
TYP | Walka |
KOSZT | 5 |
DZIAŁANIE | 1 Tura / Moc Czarów |
PODSTAWOWY | Zmniejsza o 30% rany zadawane jednostce czarami ognia |
ZAAWANSOWANY | Zmniejsza o 50% rany zadawane jednostce czarami ognia |
EXPERT | Zmniejsza o 50% rany zadawane wszystkim przyjaznym jednostkom czarami ognia |
POZIOM II
BLIND - OŚLEPIENIE | |
TYP | Walka |
KOSZT | 10 |
DZIAŁANIE | 1 Tura / Moc Czarów |
PODSTAWOWY | Oślepia daną jednostkę do czasu jej zaatakowania pozwalając jej na kontratak z siłą 50% |
ZAAWANSOWANY | Oślepia daną jednostkę do czasu jej zaatakowania pozwalając jej na kontratak z siłą 25% |
EXPERT | Oślepia daną jednostkę do czasu jej zaatakowania nie pozwalając jej na kontratak |
FIREWALL - ŚCIANA OGNIA | |
TYP | Walka |
KOSZT | 8 |
DZIAŁANIE | 2 Rundy |
PODSTAWOWY | Tworzy na polu walki 2-hexową ścianę ognia. Każda przechodząca przez nią jednostka doznaje 10x Moc Czarów + 15 ran |
ZAAWANSOWANY | Tworzy na polu walki 3-hexową ścianę ognia. Każda przechodząca przez nią jednostka doznaje 10x Moc Czarów + 20 ran |
EXPERT | Tworzy na polu walki 3-hexową ścianę ognia. Kazda przechodząca przez nią jednostka doznaje 10x Moc Czarów + 50 ran |
VISIONS - WIZJE | |
TYP | Pzrygoda |
KOSZT | 4 |
DZIAŁANIE | 1 Dzień |
PODSTAWOWY | Ukazuje liczbę jednostek w grupie i informuje, czy będą chciały się przyłączyć, walczyć, czy uciec. Zasięg wizji jest równy Mocy Czarów. Najmniejszy zasięg to 3. |
ZAAWANSOWANY | Dodatkowo ukazuje współczynniki i skład armii wrogich herosów. Zasięg wizji jest równy 2x Moc Czarów. (>3) |
EXPERT | Dodatkowo ukazuje informacje i skład armii wrogich zamków. Zasięg wizji jest równy 3x Moc Czarów (>3) |
POZIOM III
FIREBALL - KULA OGNIA | |
TYP | Walka |
KOSZT | 15 |
DZIAŁANIE | Natychmiastowe |
PODSTAWOWY | Wszystkie jednostki w promieniu 1 hexa od wybuchu otrzymują 10x Moc Czarów + 15 ran |
ZAAWANSOWANY | Wszystkie jednostki w promieniu 1 hexa od wybuchu otrzymują 10x Moc Czarów + 30 ran |
EXPERT | Wszystkie jednostki w promieniu 1 hexa od wybuchu otrzymują 10x Moc Czarów + 60 ran |
LAND MINE - MINY PRZECIWPIECHOTNE | |
TYP | Walka |
KOSZT | 18 |
DZIAŁANIE | Do odkrycia |
PODSTAWOWY | Umieszcza losowo 4 miny na polu bitwy widoczne dla rzucajacego i jednostek, dla których teren jest rodzimy. Te jednostki mogą bezpiecznie przechodzić przez miny. Inne otrzymują rany w wysokości 10x Moc Czarów + 25 |
ZAAWANSOWANY | Umieszcza losowo 6 min, a rany wynoszą 10x Moc Czarów + 50 |
EXPERT | Umieszcza losowo 8 min, a rany wynoszą 10x Moc Czarów + 100 |
MISFORTUNE - NIESZCZĘŚCIE | |
TYP | Walka |
KOSZT | 12 |
DZIAŁANIE | 1 Tura / Moc Czarów |
PODSTAWOWY | Zmniejsza o 1 szczęście jednostki |
ZAAWANSOWANY | Zmniejsza o 2 szczęście jednostki |
EXPERT | Zmniejsza o 2 szczęście wszystkich wrogich jednostek |
POZIOM IV
ARMAGEDDON - ARMAGEDDON | |
TYP | Walka |
KOSZT | 24 |
DZIAŁANIE | Natychmiastowe |
PODSTAWOWY | Wszystkie jednostki na polu walki doznają 50x Moc Czarów + 30 ran |
ZAAWANSOWANY | Wszystkie jednostki na polu walki doznają 50x Moc Czarów + 60 ran |
EXPERT | Wszystkie jednostki na polu walki doznają 50x Moc Czarów + 120 ran |
BERSERK - SZAŁ | |
TYP | Walka |
KOSZT | 20 |
DZIAŁANIE | 1 Tura |
PODSTAWOWY | Jednostka atakuje najblizszą sobie jednostkę |
ZAAWANSOWANY | Jednostka atakuje najbliższą sobie jednostkę. Zasięg czaru obejmuje 7 hexów. |
EXPERT | Jednostka atakuje najbliższą sobie jednostkę. Zasięg czaru obejmuje 19 hexów. |
FRENZY - SZALEŃSTWO | |
TYP | Walka |
KOSZT | 20 |
DZIAŁANIE | Do następnej akcji oddziału |
PODSTAWOWY | Jednostka dodaje obronę (zerując ją) do ataku |
ZAAWANSOWANY | Jednostka dodaje 150% obrony (zerując ją) do ataku |
EXPERT | Jednostka dodaje 200% obrony (zerując ją) do ataku |
FIRE SHIELD - TARCZA OGNIA | |
TYP | Walka |
KOSZT | 16 |
DZIAŁANIE | 1 Tura / Moc Czarów |
PODSTAWOWY | Przy walce wręcz "oddaje" atakującej jednostce 20% ran jakie zadała. |
ZAAWANSOWANY | "Oddaje" 25% ran |
EXPERT | "Oddaje" 30% ran |
SLAYER - ZABÓJCA | |
TYP | Walka |
KOSZT | 16 |
DZIAŁANIE | 1 Tura / Moc Czarów |
PODSTAWOWY | Zwiększa atak jednostki w walce ze Smokami, Hydrami i Behemotami |
ZAAWANSOWANY | Zwiększa atak jednostki w walce ze Smokami, Hydrami, Behemotami, Aniołami i Diabłami |
EXPERT | Zwiększa atak jednostki w walce ze Smokami, Hydrami, Behemotami, Aniołami, Diabłami i Tytanami |
POZIOM V
SACRIFICE - OFIARA | |
TYP | Walka |
KOSZT | 25 |
DZIAŁANIE | Stałe |
PODSTAWOWY | Pozwala zniszczyć jedną ze swoich jednostek celem ozywienia innej (Liczba Punktów Trafienia: (Moc Czarów + Bazowa Ilość Punktów Trafienia ofiarowywanej jednostki + 3)x ilość ofiarowywanych jednostek) |
ZAAWANSOWANY | Pozwala zniszczyć jedną ze swoich jednostek celem ozywienia innej (Liczba Punktów Trafienia: (Moc Czarów + Bazowa Ilość Punktów Trafienia ofiarowywanej jednostki + 6)x ilość ofiarowywanych jednostek) |
EXPERT | Pozwala zniszczyć jedną ze swoich jednostek celem ozywienia innej (Liczba Punktów Trafienia: (Moc Czarów + Bazowa Ilość Punktów Trafienia ofiarowywanej jednostki + 10)x ilość ofiarowywanych jednostek) |
FIRE ELEMENTAL - ŻYWIOŁ OGNIA | |
TYP | Walka |
KOSZT | 25 |
DZIAŁANIE | Walka |
PODSTAWOWY | Wzywa Żywioły Ognia w ilości: 2x Moc Czarów |
ZAAWANSOWANY | Wzywa Żywioły Ognia w ilości: 3x Moc Czarów |
EXPERT | Wzywa Żywioły Ognia w ilości: 4x Moc Czarów |