POZIOM I

bloodlust.gif (3303 bytes)

BLOODLUST - ŻĄDZA KRWI
TYP Walka
KOSZT 5
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Zwiększa o 3 atak jednostki
ZAAWANSOWANY Zwiększa o 6 atak jednostki
EXPERT Zwiększa o 6 atak wszystkich przyjaznych jednostek

curse.gif (3425 bytes)

CURSE - KLĄTWA
TYP Walka
KOSZT 6
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Wroga jednostka zadaje minimalna ilość ran
ZAAWANSOWANY Wroga jednostka zadaje 80% minimalnej ilości ran -1
EXPERT Wszystkie wrogie jednostki zadają 80% minimalnej ilości ran -1

magicarrow.gif (3261 bytes)

MAGIC ARROW - MAGICZNA STRZAŁA
TYP Walka
KOSZT 5
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Zadaje jednostce rany w wysokości: 10x Moc Czarów + 10
ZAAWANSOWANY Zadaje jednostce rany w wysokości: 10x Moc Czarów + 20
EXPERT Zadaje jednostce rany w wysokości: 10x Moc Czarów + 30

protectionfire.gif (3735 bytes)

PROTECTION FROM FIRE - OBRONA PRZED OGNIEM
TYP Walka
KOSZT 5
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Zmniejsza o 30% rany zadawane jednostce czarami ognia
ZAAWANSOWANY Zmniejsza o 50% rany zadawane jednostce czarami ognia
EXPERT Zmniejsza o 50% rany zadawane wszystkim przyjaznym jednostkom czarami ognia

POZIOM II

blind.gif (3660 bytes)

BLIND - OŚLEPIENIE
TYP Walka
KOSZT 10
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Oślepia daną jednostkę do czasu jej zaatakowania pozwalając jej na kontratak z siłą 50%
ZAAWANSOWANY Oślepia daną jednostkę do czasu jej zaatakowania pozwalając jej na kontratak z siłą 25%
EXPERT Oślepia daną jednostkę do czasu jej zaatakowania nie pozwalając jej na kontratak

firewall.gif (3367 bytes)

FIREWALL - ŚCIANA OGNIA
TYP Walka
KOSZT 8
DZIAŁANIE 2 Rundy
PODSTAWOWY Tworzy na polu walki 2-hexową ścianę ognia. Każda przechodząca przez nią jednostka doznaje 10x Moc Czarów + 15 ran
ZAAWANSOWANY Tworzy na polu walki 3-hexową ścianę ognia. Każda przechodząca przez nią jednostka doznaje 10x Moc Czarów + 20 ran
EXPERT Tworzy na polu walki 3-hexową ścianę ognia. Kazda przechodząca przez nią jednostka doznaje 10x Moc Czarów + 50 ran

visions.gif (3732 bytes)

VISIONS - WIZJE
TYP Pzrygoda
KOSZT 4
DZIAŁANIE 1 Dzień
PODSTAWOWY Ukazuje liczbę jednostek w grupie i informuje, czy będą chciały się przyłączyć, walczyć, czy uciec. Zasięg wizji jest równy Mocy Czarów. Najmniejszy zasięg to 3.
ZAAWANSOWANY Dodatkowo ukazuje współczynniki i skład armii wrogich herosów. Zasięg wizji jest równy 2x Moc Czarów. (>3)
EXPERT Dodatkowo ukazuje informacje i skład armii wrogich zamków. Zasięg wizji jest równy 3x Moc Czarów (>3)

POZIOM III

fireball.gif (2828 bytes)

FIREBALL - KULA OGNIA
TYP Walka
KOSZT 15
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Wszystkie jednostki w promieniu 1 hexa od wybuchu otrzymują 10x Moc Czarów + 15 ran
ZAAWANSOWANY Wszystkie jednostki w promieniu 1 hexa od wybuchu otrzymują 10x Moc Czarów + 30 ran
EXPERT Wszystkie jednostki w promieniu 1 hexa od wybuchu otrzymują 10x Moc Czarów + 60 ran

landmine.gif (3461 bytes)

LAND MINE - MINY PRZECIWPIECHOTNE
TYP Walka
KOSZT 18
DZIAŁANIE Do odkrycia
PODSTAWOWY Umieszcza losowo 4 miny na polu bitwy widoczne dla rzucajacego i jednostek, dla których teren jest rodzimy. Te jednostki mogą bezpiecznie przechodzić przez miny. Inne otrzymują rany w wysokości 10x Moc Czarów + 25
ZAAWANSOWANY Umieszcza losowo 6 min, a rany wynoszą 10x Moc Czarów + 50
EXPERT Umieszcza losowo 8 min, a rany wynoszą 10x Moc Czarów + 100

misfortune.gif (3448 bytes)

MISFORTUNE - NIESZCZĘŚCIE
TYP Walka
KOSZT 12
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Zmniejsza o 1 szczęście jednostki
ZAAWANSOWANY Zmniejsza o 2 szczęście jednostki
EXPERT Zmniejsza o 2 szczęście wszystkich wrogich jednostek

POZIOM IV

armageddon.gif (3303 bytes)

ARMAGEDDON - ARMAGEDDON
TYP Walka
KOSZT 24
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Wszystkie jednostki na polu walki doznają 50x Moc Czarów + 30 ran
ZAAWANSOWANY Wszystkie jednostki na polu walki doznają 50x Moc Czarów + 60 ran
EXPERT Wszystkie jednostki na polu walki doznają 50x Moc Czarów + 120 ran

berserk.gif (3413 bytes)

BERSERK - SZAŁ
TYP Walka
KOSZT 20
DZIAŁANIE 1 Tura
PODSTAWOWY Jednostka atakuje najblizszą sobie jednostkę
ZAAWANSOWANY Jednostka atakuje najbliższą sobie jednostkę. Zasięg czaru obejmuje 7 hexów.
EXPERT Jednostka atakuje najbliższą sobie jednostkę. Zasięg czaru obejmuje 19 hexów.

FRENZY - SZALEŃSTWO
TYP Walka
KOSZT 20
DZIAŁANIE Do następnej akcji oddziału
PODSTAWOWY Jednostka dodaje obronę (zerując ją) do ataku
ZAAWANSOWANY Jednostka dodaje 150% obrony (zerując ją) do ataku
EXPERT Jednostka dodaje 200% obrony (zerując ją) do ataku

fireshield.gif (3279 bytes)

FIRE SHIELD - TARCZA OGNIA
TYP Walka
KOSZT 16
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Przy walce wręcz "oddaje" atakującej jednostce 20% ran jakie zadała.
ZAAWANSOWANY "Oddaje" 25% ran
EXPERT "Oddaje" 30% ran

slayer.gif (3563 bytes)

SLAYER - ZABÓJCA
TYP Walka
KOSZT 16
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Zwiększa atak jednostki w walce ze Smokami, Hydrami i Behemotami
ZAAWANSOWANY Zwiększa atak jednostki w walce ze Smokami, Hydrami, Behemotami, Aniołami i Diabłami
EXPERT Zwiększa atak jednostki w walce ze Smokami, Hydrami, Behemotami, Aniołami, Diabłami i Tytanami

POZIOM V

sacrifice.gif (3541 bytes)

SACRIFICE - OFIARA
TYP Walka
KOSZT 25
DZIAŁANIE Stałe
PODSTAWOWY Pozwala zniszczyć jedną ze swoich jednostek celem ozywienia innej (Liczba Punktów Trafienia: (Moc Czarów + Bazowa Ilość Punktów Trafienia ofiarowywanej jednostki + 3)x ilość ofiarowywanych jednostek)
ZAAWANSOWANY Pozwala zniszczyć jedną ze swoich jednostek celem ozywienia innej (Liczba Punktów Trafienia: (Moc Czarów + Bazowa Ilość Punktów Trafienia ofiarowywanej jednostki + 6)x ilość ofiarowywanych jednostek)
EXPERT Pozwala zniszczyć jedną ze swoich jednostek celem ozywienia innej (Liczba Punktów Trafienia: (Moc Czarów + Bazowa Ilość Punktów Trafienia ofiarowywanej jednostki + 10)x ilość ofiarowywanych jednostek)

summonfire.gif (3219 bytes)

FIRE ELEMENTAL - ŻYWIOŁ OGNIA
TYP Walka
KOSZT 25
DZIAŁANIE Walka
PODSTAWOWY Wzywa Żywioły Ognia w ilości: 2x Moc Czarów
ZAAWANSOWANY Wzywa Żywioły Ognia w ilości: 3x Moc Czarów
EXPERT Wzywa Żywioły Ognia w ilości: 4x Moc Czarów