POZIOM I

magicarrow.gif (3261 bytes)

MAGIC ARROW - MAGICZNA STRZAŁA
TYP Walka
KOSZT 5
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Zadaje jednej jednostce rany w wysokości: 10x Moc Czarów + 10
ZAAWANSOWANY Zadaje jednej jednostce rany w wysokości: 10x Moc Czarów + 20
EXPERT Zadaje jednej jednostce rany w wysokości: 10x Moc Czarów + 30

shield.gif (3376 bytes)

SHIELD - TARCZA
TYP Walka
KOSZT 5
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Zmniejsza rany zadawane jednostce w walce wręcz o 15%
ZAAWANSOWANY Zmniejsza rany zadawane jednostce w walce wręcz o 30%
EXPERT Zmniejsza rany zadawane wszystkim przyjaznym jednostkom w walce wręcz o 30%

slow.gif (3472 bytes)

SLOW - SPOWOLNIENIE
TYP Walka
KOSZT 6
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Zmniejsza prędkość jednostki o 25%
ZAAWANSOWANY Zmniejsza prędkość jednostki o 50%
EXPERT Zmniejsza prędkość wszystkich wrogich jednostek o 50%

stoneskin.gif (3348 bytes)

STONESKIN - KAMIENNA SKÓRA
TYP Walka
KOSZT 5
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Zwiększa obronę jednostki o 3
ZAAWANSOWANY Zwiększa obronę jednostki o 6
EXPERT Zwiększa obrone wszystkich przyjaznych jednostek o 6

viewair.gif (3433 bytes)

VIEW EARTH - AURA ZIEMI
TYP Przygoda
KOSZT 2
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Ukazuje wszystkie surowce na mapie przygód
ZAAWANSOWANY Ukazuje wszystkie surowce i kopalnie na mapie przygód
EXPERT Ukazuje wszystkie surowce, kopalnie i odkrywa cały teren

POZIOM II

deathripple.gif (3117 bytes)

DEATH RIPPLE - SZMER ŚMIERCI
TYP Walka
KOSZT 10
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Zadaje żywym jednostkom rany w wysokości 5x Moc Czarów + 10
ZAAWANSOWANY Zadaje żywym jednostkom rany w wysokości 5x Moc Czarów + 20
EXPERT Zadaje żywym jednostkom rany w wysokości 5x Moc Czarów + 30

quicksand.gif (3554 bytes)

QUICKSAND - RUCHOME PIASKI
TYP Walka
KOSZT 8
DZIAŁANIE Do odkrycia
PODSTAWOWY Rozmieszcza losowo 4 pola ruchomych piasków na polu bitwy widoczne dla rzucającego czar i jednostek, dla których teren walki jest terenem rodzimym. Jednostka, która w nie wejdzie traci ruch w danej turze i odkrywa pole dla wszystkich.
ZAAWANSOWANY Rozmieszcza 6 pól
EXPERT Rozmieszcza 8 pól

visions.gif (3732 bytes)

VISIONS - WIZJE
TYP Pzrygoda
KOSZT 4
DZIAŁANIE 1 Dzień
PODSTAWOWY Ukazuje liczbę jednostek w grupie i informuje, czy będą chciały się przyłączyć, walczyć, czy uciec. Zasięg wizji jest równy Mocy Czarów. Najmniejszy zasięg to 3.
ZAAWANSOWANY Dodatkowo ukazuje współczynniki i skład armii wrogich herosów. Zasięg wizji jest równy 2x Moc Czarów. (>3)
EXPERT Dodatkowo ukazuje informacje i skład armii wrogich zamków. Zasięg wizji jest równy 3x Moc Czarów (>3)

POZIOM III

animatedead.gif (3410 bytes)

ANIMATE DEAD - ANIMACJA NIEUMARŁYCH
TYP Walka
KOSZT 15
DZIAŁANIE Stałe
PODSTAWOWY Wskrzesza nieumarłe jednostki (Liczba punktów trafienia 50x Moc Czarów + 30)
ZAAWANSOWANY Wskrzesza nieumarle jednostki (Liczba punktów trafienia 50x Moc Czarów + 60)
EXPERT Wskrzesza nieumarłe jednostki (Liczba punktów trafienia 50x Moc Czarów + 160)

protectionearth.gif (3636 bytes)

PROTECTION FROM EARTH - OBRONA PRZED ZIEMIĄ
TYP Walka
KOSZT 12
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Zmniejsza rany zadawane jednostce czarami Ziemi o 30%
ZAAWANSOWANY Zmniejsza rany zadawane jednostce czarami Ziemi o 50%
EXPERT Zmniejsza rany zadawane wszystkim przyjaznym jednostkom czarami Ziemi o 50%

antimagic.gif (3493 bytes)

ANTIMAGIC - ANTYMAGIA
TYP Walka
KOSZT 15
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Chroni jednostkę przed czarami poziomów nizszych od 4
ZAAWANSOWANY Chroni jednostkę przed czarami poziomów nizszych od 5
EXPERT Chroni jednostkę przed wszystkimi czarami

earthquake.gif (3809 bytes)

EARTHQUAKE - TRZĘSIENIE ZIEMI
TYP Oblężenie
KOSZT 15
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Niszczy losowo 2 części muru zamkowego
ZAAWANSOWANY Niszczy losowo 3 części muru zamkowego
EXPERT Niszczy losowo 4 części muru zamkowego

forcefield.gif (3166 bytes)

FORCE FIELD - POLE SIŁOWE
TYP Walka
KOSZT 12
DZIAŁANIE 2 rundy
PODSTAWOWY Umieszcza 2-hexowe pole siłowe, blokujące ruch
ZAAWANSOWANY Umieszcza 3-hexowe pole siłowe, blokujące ruch
EXPERT Umieszcza 3-hexowe pole siłowe, blokujace ruch

POZIOM IV

meteorshower.gif (3199 bytes)

METEOR SHOWER - GRAD METEORYTÓW
TYP Walka
KOSZT 15
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Jednostki znajdujące się w obszarze działania (1 hex + otaczające) doznają ran w wysokości: 25x Moc Czarów + 25
ZAAWANSOWANY Jednostki znajdujące się w obszarze działania doznają ran w wysokości 25x Moc Czarów + 50
EXPERT Jednostki znajdujace się w obszarze działania doznają ran w wysokości 25x Moc Czarów + 100

resurrection.gif (3587 bytes)

RESURRECTION - WSKRZESZANIE
TYP Walka
KOSZT 20
DZIAŁANIE Stałe
PODSTAWOWY Wskrzesza na okres walki żywe jednostki (Liczba Punktów Trafienia: 50x Moc Czarów + 40)
ZAAWANSOWANY Wskrzesza na stałe żywe jednostki (Liczba Punktów Trafienia: 50x Moc Czarów + 80)
EXPERT Wskrzesza na stałe żywe jednostki (Liczba Punktów Trafienia: 50x Moc Czarów + 160)

sorrow.gif (3319 bytes)

SORROW - SMUTEK
TYP Walka
KOSZT 16
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Zmniejsza morale jednostki o 1
ZAAWANSOWANY Zmniejsza morale jednostki o 2
EXPERT Zmniejsza morale wszystkich wrogich jednostek o 2

townportal.gif (3410 bytes)

TOWN PORTAL - PORTAL MIASTA
TYP Przygoda
KOSZT 16
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Przenosi do najbliższego przyjaznego miasta
ZAAWANSOWANY Przenosi do dowolnego przyjaznego miasta
EXPERT Przenosi do dowolnego przyjaznego miasta, kosztem mniejszej ilości punktów ruchu

POZIOM V

implosion.gif (3548 bytes)

IMPLOSION - IMPLOZJA
TYP Walka
KOSZT 30
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Zadaje jednostce rany w wysokości: 75x Moc Czarów + 100
ZAAWANSOWANY Zadaje jednostce rany w wysokości: 75x Moc Czarów + 200
EXPERT Zadaje jednostce rany w wysokości: 75x Moc Czarów + 300

summonearth.gif (3488 bytes)

EARTH ELEMENTAL - ŻYWIOŁ ZIEMI
TYP Walka
KOSZT 25
DZIAŁANIE Walka
PODSTAWOWY Wzywa Żywioły Ziemi w ilości: 2x Moc Czarów
ZAAWANSOWANY Wzywa Żywioły Ziemi w ilości: 3x Moc Czarów
EXPERT Wzywa Żywioły Ziemi w ilości: 4x Moc Czarów