W niebezpiecznych podziemiach Erathii znaleźć możemy Warlocków, którzy zeszli pod powierzchnię, aby wyhodować i trenować wszelkiego rodzaju przerażające potwory. Herosi znajdujący się pod poziomem morza to znany z pierwszej i drugiej części gry władca smoków, czyli Warlock oraz wojownik - Overlord. W podziemiach spotkać można najsilniejszą złą jednostkę w grze - Czarne Smoki.
WYLĘGARNIA - WARREN
Koszt: 400 złota, 10 drewna
Wymagane budowle: Fort
Warren wytwarza Troglodytów.
TROGLODYTA (TROGLODYTE)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 4 |
OBRONA | 3 |
P. TRAFIENIA | 5 |
RANY | 1 - 3 |
SZYBKOŚĆ | Extra Wolny (4) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 50 |
PRODUKCJA | 14 |
ZD. SPECJALNA | Odp. na oślepienie |
ULEPSZONA WYLĘGARNIA - UPGRADED WARREN
Koszt: 1000 złota, 5 drewna
Wymagane budowle: Wylęgarnia
Ulepszona Wylęgarnia wytwarza Piekielnych Troglodytów
PIEKIELNY TROGLODYTA (INFERNAL TROGLODYTE)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 5 |
OBRONA | 4 |
P. TRAFIENIA | 6 |
RANY | 1 - 3 |
SZYBKOŚĆ | Wolny (5) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 65 |
PRODUKCJA | 14 |
ZD. SPECJALNA | Odp. na oślepienie |
GNIAZDO HARPII - HARPY LOFT
Koszt: 1000 złota
Wymagane budowle: Wylęgarnia
Gniazdo Harpii wytwarza Harpie.
HARPIA (HARPY)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 6 |
OBRONA | 5 |
P. TRAFIENIA | 14 |
RANY | 1 - 4 |
SZYBKOŚĆ | Hyży (6) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 130 |
PRODUKCJA | 8 |
ZD. SPECJALNA | Atak i powrót |
ULEPSZONE GNIAZDO HARPII - UPGRADED HARPY LOFT
Koszt: 1000 złota, 2 kryształy, 2 siarki
Wymagane budowle: Gniazdo Harpii
Ulepszone Gniazdo Harpii wytwarza Harpie Wiedźmy.
HARPIA WIEDŹMA (HARPY HAG)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 6 |
OBRONA | 6 |
P. TRAFIENIA | 14 |
RANY | 1 - 4 |
SZYBKOŚĆ | Ultra Hyży (9) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 170 |
PRODUKCJA | 8 |
ZD. SPECJALNA | Atak i powrót |
Brak kontrataku |
KOLUMNA OCZU - PILLAR OF EYES
Koszt: 1000 złota, 1 drewna, 1 rudy, 1 kryształ, 1 klejnot, 1 rtęć, 1 siarka
Wymagane budowle: Wylęgarnia
Kolumna oczu wytwarza Oczy.
OKO (BEHOLDER)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 9 |
OBRONA | 7 |
P. TRAFIENIA | 22 |
RANY | 3 - 5 |
SZYBKOŚĆ | Wolny (5) |
STRZAŁY | 12 |
KOSZT | 250 |
PRODUKCJA | 7 |
ZD. SPECJALNA | 100% Walka wręcz |
ULEPSZONA KOLUMNA OCZU - UPGRADED PILLAR OF EYES
Koszt: 1000 złota, 1 drewna, 1 rudy, 1 kryształ, 1 klejnot, 1 rtęć, 1 siarka
Wymagane budowle: Kolumna Oczu
Ulepszona Kolumna Oczu wytwarza Złe Oczy.
ZŁE OKO (EVIL EYE)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 10 |
OBRONA | 8 |
P. TRAFIENIA | 22 |
RANY | 3 - 5 |
SZYBKOŚĆ | Extra Hyży (7) |
STRZAŁY | 24 |
KOSZT | 280 |
PRODUKCJA | 7 |
ZD. SPECJALNA | 100% Walka wręcz |
KAPLICZKA NIEMYCH GŁOSÓW - CHAPEL OF STILLED VOICES
Koszt: 2000 złota, 5 drewna, 10 rudy
Wymagane budowle: Gniazdo Harpii, Kolumna Oczu
Kapliczka Niemych Głosów wytwarza Meduzy
MEDUZA (MEDUSA)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 9 |
OBRONA | 9 |
P. TRAFIENIA | 25 |
RANY | 6 - 8 |
SZYBKOŚĆ | Wolny (5) |
STRZAŁY | 4 |
KOSZT | 300 |
PRODUKCJA | 4 |
ZD. SPECJALNA | 100% Walka wręcz |
Kamienne spojrzenie |
ULEPSZONA KAPLICZKA NIEMYCH GŁOSÓW - UPGRADED CHAPEL OF STILLED VOICES
Koszt: 1500 złota, 5 drewna
Wymagane budowle: Kapliczka Niemych Głosów
Ulepszona Kapliczka Niemych Głosów wytwarza Meduzy Królowe.
MEDUZA KRÓLOWA (MEDUSA QUEEN)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 10 |
OBRONA | 10 |
P. TRAFIENIA | 30 |
RANY | 6 - 8 |
SZYBKOŚĆ | Hyży (6) |
STRZAŁY | 8 |
KOSZT | 330 |
PRODUKCJA | 4 |
ZD. SPECJALNA | 100% Walka wręcz |
Kamienne spojrzenie |
LABIRYNT - LABIRYNTH
Koszt: 4000 złota, 10 rudy, 10 klejnotów
Wymagane budowle: Kapliczka Niemych Głosów
Labirynt wytwarza Minotaury.
MINOTAUR (MINOTAUR)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 14 |
OBRONA | 12 |
P. TRAFIENIA | 50 |
RANY | 12 - 20 |
SZYBKOŚĆ | Hyży (6) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 500 |
PRODUKCJA | 3 |
ZD. SPECJALNA | Dobre Morale |
ULEPSZONY LABIRYNT - UPGRADED LABIRYNTH
Koszt: 3000 złota, 5 rudy, 5 klejnotów
Wymagane budowle: Labirynt
Ulepszony Labirynt wytwarza Minotaury Króle.
MINOTAUR KRÓL (MINOTAUR KING)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 13 |
OBRONA | 10 |
P. TRAFIENIA | 40 |
RANY | 11 - 15 |
SZYBKOŚĆ | Extra Hyży (7) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 600 |
PRODUKCJA | 3 |
ZD. SPECJALNA | Dobre morale |
JAMA SKORPIOLWÓW - MANTICORE LAIR
Koszt: 5000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 rtęci, 5 siarki
Wymagane budowle: Kapliczka Niemych Głosów
Jama Lwioskorpionów wytwarza Skorpiolwy.
SKORPIOLEW (MANTICORE)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 15 |
OBRONA | 13 |
P. TRAFIENIA | 80 |
RANY | 14 - 20 |
SZYBKOŚĆ | Extra Hyży (7) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 850 |
PRODUKCJA | 2 |
ZD. SPECJALNA | --- |
ULEPSZONA JAMA SKORPIOLWÓW - UPGRADED MANTICORE LAIR
Koszt: 3000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 rtęci, 5 siarki
Wymagane budowle: Jama Skorpiolwów
Ulepszona Jama Skorpiolwów wytwarza Skorpiomutanty.
CHIMERA (SCORPICORE)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 16 |
OBRONA | 14 |
P. TRAFIENIA | 80 |
RANY | 14 - 20 |
SZYBKOŚĆ | Prędki (11) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 1050 |
PRODUKCJA | 2 |
ZD. SPECJALNA | Paraliż |
SMOCZA JASKINIA - DRAGON CAVE
Koszt: 15000 złota, 15 drewna, 15 rudy, 20 siarki
Wymagane budowle: Labirynt, Jama Skorpiolwów.
Smocza Jaskinia wytwarza Czerwone Smoki.
CZERWONY SMOK (RED DRAGON)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 19 |
OBRONA | 19 |
P. TRAFIENIA | 180 |
RANY | 40 - 50 |
SZYBKOŚĆ | Prędki (11) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 2500 + 1 siarka |
PRODUKCJA | 1 |
ZD. SPECJALNA | Odp. magiczna (p.1-3) |
ULEPSZONA SMOCZA JASKINIA - UPGRADED DRAGON CAVE
Koszt: 15000 złota, 15 drewna, 15 rudy, 20 siarki
Wymagane budowle: Smocza Jaskinia
Ulepszona Smocza Jaskinia wytwarza Czarne Smoki.
CZARNY SMOK (BLACK DRAGON)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 25 |
OBRONA | 25 |
P. TRAFIENIA | 300 |
RANY | 40 - 50 |
SZYBKOŚĆ | Super Szybki (15) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 4000 + 2 siarki |
PRODUKCJA | 1 |
ZD. SPECJALNA | Odporność magiczna |
Nienawiść (Gig., Tyt) |
Opis zdolności specjalnych:
Odporność na oślepienie - Troglodyci nie mają oczu, więc są odporni na czar Blind.
Atak i powrót - Harpie atakują i po ataku wracają na miejsce, z którego przyleciały. Harpia Wiedźma nie może być kontratakowana.
100% Walka wręcz - Oczy, Złe Oczy, Meduzy oraz Meduzy Królowe atakują wręcz z tą samą skutecznoscią, co na odległość.
Kamienne spojrzenie - Meduzy i Meduzy Królowe mają 20% szans na sparaliżowanie przeciwnika podczas walki wręcz na 3 tury. Sparaliżowana jednostka nie może się poruszać, otrzymuje 50% ran i ożywa, gdy jest zaatakowana.
Dobre Morale - Minotaury i Minotaury Króle mają zawsze dobre morale w czsie walki.
Paraliż - Skorpiomutant ma 20% szans na sparaliżowanie przeciwnika z tym samym skutkiem, co Meduzy.]
Odpornosć magiczna - Czerwone smoki sa odpornena czary ponizej poziomu 4, a Czarne są odporne na wszelką magię.
Nienawiść do Gigantów i Tytanów - Czarne Smoki zadają 150% ran Gigantom i Tytanom.
BUDOWLE SPECYFICZNE ZAMKU DUNGEON:
KUŹNIA - BLACKSMITH
Koszt: 1000 złota, 5 drewna
Wymagane budowle: Wioska
Kuźnia z zamku Dungeon produkuje Ballisty.
SILOS SUROWCÓW - RESOURCE SILO
Koszt: 5000 złota, 5 rudy
Wymagane budowle: Targowisko
Silos surowców w zamku Dungeon wytwarza dziennie 1 jednostkę siarki.
AKADEMIA WOJENNA - BATTLE SCHOLAR ACADEMY
Koszt: 1000 złota, 5 drewna, 5 rudy
Wymagane budowle: Wioska
Akademia Wojenna szkoli każdego odwiedzającego zamek herosa, dając mu 1000 punktów doświadczenia.
HANDLARZE ARTEFAKTÓW - ARTIFACTS MERCHANTS
Koszt: 10000 złota
Wymagane budowle: Targowisko
Pozwala handlować artefaktami.
KRĄG MANY - MANA VORTEX
Koszt: 1000 złota
Wymagane budowle: Gildia Magów poziom I
Krąg Many podwaja raz na tydzień ilość punktów many odwiedzającemu herosowi.
PIERŚCIENIE GRZYBÓW - MUSHROOM RINGS
Koszt: 1000 złota
Wynagane budowle: Wylęgarnia
Pierścienie Grzybów zwiekszają o 7 produkcję Troglodytów.
PORTAL WZYWANIA - PORTAL OF SUMMONING
Koszt: 2500 złota, 5 rudy
Wymagane budowle: Wioska
Pozwala rekrutować jednostki z wylęgarni rozrzuconych po mapie. (Co tydzień wybierana jest losowo jedna lokacja)/
GRAL - GUARDIAN OF EARTH
Obecność Strażnika Ziemi w Dungeon zwiększa produkcję jednostek o 50%, dochód o 5000% i zwiększa o 12 moc czarów herosa broniącego miasta.