Zamki Castle są domem dla Rycerzy (Knight) i Kleryków (Cleric). Armie z tego zamku składają się głównie z ludzi. Służą tu także gryfy, a cała armia jest pod protekcją aniołów. Castle posiada dwie jednostki latające i dwie atakujące na odległość i to czyni jego armię jedną z potężniejszych sił krainy Erathia.
STRAŻNICA - GUARDHOUSE
Koszt: 500 złota, 10 rudy
Wymagane budowle: Fort
Strażnica wytwarza Pikinierów.
PIKINIER (PIKEMAN)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 4 |
OBRONA | 5 |
P. TRAFIENIA | 10 |
RANY | 1 - 3 |
SZYBKOŚĆ | Extra Wolny (4) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 60 |
PRODUKCJA | 14 |
ZD. SPECJALNA | --- |
ULEPSZONA STRAŻNICA - UPGRADED GUARDHOUSE
Koszt: 1000 złota, 5 rudy
Wymagane budowle: Strażnica
Ulepszona strażnica wytwarza Halabardzistów.
HALABARDZISTA (HALBERDIER)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 6 |
OBRONA | 5 |
P. TRAFIENIA | 10 |
RANY | 2 - 3 |
SZYBKOŚĆ | Wolny (5) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 75 |
PRODUKCJA | 14 |
ZD. SPECJALNA | --- |
WIEŻA ŁUCZNICZA - ARCHERS' TOWER
Koszt: 1000 złota, 5 drewna, 5 rudy
Wymagane budowle: Strażnica
Wieża łucznicza wytwarza Łuczników.
ŁUCZNIK (ARCHER)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 6 |
OBRONA | 3 |
P. TRAFIENIA | 10 |
RANY | 2 - 3 |
SZYBKOŚĆ | Extra Wolny (4) |
STRZAŁY | 12 |
KOSZT | 100 |
PRODUKCJA | 9 |
ZD. SPECJALNA | --- |
ULEPSZONA WIEŻA ŁUCZNICZA - UPGRADED ARCHERS' TOWER
Koszt: 1000 złota, 5 drewna, 5 rudy
Wymagane budowle: Wieża Łucznicza
Ulepszona wieża łucznicza wytwarza Kuszników.
KUSZNIK (MARKSMAN)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 6 |
OBRONA | 3 |
P. TRAFIENIA | 10 |
RANY | 2 - 3 |
SZYBKOŚĆ | Hyży (6) |
STRZAŁY | 24 |
KOSZT | 150 |
PRODUKCJA | 9 |
ZD. SPECJALNA | 2 strzały |
GRYFIA WIEŻA - GRIFFIN TOWER
Koszt: 1000 złota, 5 rudy
Wymagane budowle: Baraki
Gryfia wieża wytwarza Gryfy.
GRYF (GRIFFIN)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 8 |
OBRONA | 8 |
P. TRAFIENIA | 25 |
RANY | 3 - 6 |
SZYBKOŚĆ | Hyży (6) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 200 |
PRODUKCJA | 7 |
ZD. SPECJALNA | 2 kontrataki |
ULEPSZONA GRYFIA WIEŻA - UPGRADED GRIFFIN TOWER
Koszt: 1000 złota, 5 rudy
Wymagane budowle: Gryfia Wieża
Ulepszona gryfia wieża wytwarza Królewskie Gryfy.
KRÓLEWSKI GRYF (ROYAL GRIFFIN)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 9 |
OBRONA | 9 |
P. TRAFIENIA | 25 |
RANY | 3 - 6 |
SZYBKOŚĆ | Ultra Hyży (9) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 240 |
PRODUKCJA | 7 |
ZD. SPECJALNA | Niesk. kontrataki |
BARAKI - BARRACKS
Koszt: 2000 złota, 5 rudy
Wymagane budowle: Strażnica, Kuźnia
Baraki wytwarzają Mieczników.
MIECZNIK (SWORDSMAN)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 10 |
OBRONA | 12 |
P. TRAFIENIA | 35 |
RANY | 6 - 9 |
SZYBKOŚĆ | Wolny (5) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 300 |
PRODUKCJA | 4 |
ZD. SPECJALNA | --- |
ULEPSZONE BARAKI - UPGRADED BARRACKS
Koszt: 2000 złota, 5 rudy, 5 kryształów
Wymagane budowle: Baraki
Ulepszone baraki wytwarzają Krzyżowców.
KRZYŻOWIEC (CRUSADER)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 12 |
OBRONA | 12 |
P. TRAFIENIA | 35 |
RANY | 7 - 10 |
SZYBKOŚĆ | Hyży (6) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 400 |
PRODUKCJA | 4 |
ZD. SPECJALNA | 2 ataki |
KLASZTOR - MONASTERY
Koszt: 3000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 2 kryształy, 2 klejnoty, 2 rtęci, 2 siarki
Wymagane budowle: Gildia Magów poziom I, Baraki
Klasztor wytwarza Mnichów.
MNICH (MONK)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 12 |
OBRONA | 7 |
P. TRAFIENIA | 30 |
RANY | 10 - 12 |
SZYBKOŚĆ | Wolny (5) |
STRZAŁY | 12 |
KOSZT | 400 |
PRODUKCJA | 3 |
ZD. SPECJALNA | --- |
ULEPSZONY KLASZTOR - UPGRADED MONASTERY
Koszt: 1000 złota, 2 drewna, 2 rudy, 2 kryształy, 2 klejnoty, 2 rtęci, 2 siarki
Wymagane budowle: Klasztor
Ulepszony klasztor wytwarza Kapłanów.
KAPŁAN (ZEALOT)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 12 |
OBRONA | 10 |
P. TRAFIENIA | 30 |
RANY | 10 - 12 |
SZYBKOŚĆ | Extra Hyży (7) |
STRZAŁY | 24 |
KOSZT | 450 |
PRODUKCJA | 3 |
ZD. SPECJALNA | Walka wręcz 100% |
TERENY TRENINGÓW - TRAINING GROUNDS
Koszt: 5000 złota, 20 drewna
Wymagane budowle: Stajnia
Tereny Treningów wytwarzają Kawalerzystów.
KAWALERZYSTA (CAVALIER)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 15 |
OBRONA | 15 |
P. TRAFIENIA | 100 |
RANY | 15 - 25 |
SZYBKOŚĆ | Extra Hyży (7) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 1000 |
PRODUKCJA | 2 |
ZD. SPECJALNA | Szarża |
ULEPSZONE TERENY TRENINGÓW - UPGRADED TRAINING GROUNDS
Koszt: 3000 złota, 10 drewna
Wymagane budowle: Tereny Treningów
Ulepszone Tereny Treningów wytwarzają Championów.
CHAMPION (CHAMPION)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 16 |
OBRONA | 16 |
P. TRAFIENIA | 100 |
RANY | 20 - 25 |
SZYBKOŚĆ | Ultra Hyży (9) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 1200 |
PRODUKCJA | 2 |
ZD. SPECJALNA | Szarża |
PORTAL CHWAŁY - PORTAL OF GLORY
Koszt: 20000 złota, 10 kryształów, 10 klejnotów, 10 rtęci, 10 siarki
Wymagane budowle: Klasztor
Portal Chwały wytwarza Aniołów.
ANIOŁ (ANGEL)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 20 |
OBRONA | 20 |
P. TRAFIENIA | 200 |
RANY | 50 |
SZYBKOŚĆ | Extra Szybki (12) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 3000 |
PRODUKCJA | 1 |
ZD. SPECJALNA | Nienawiść do Diabłów |
ULEPSZONY PORTAL CHWAŁY - UPGRADED PORTAL OF GLORY
Koszt: 20000 złota, 10 kryształów, 10 klejnotów, 10 rtęci, 10 siarki
Wymagane budowle: Klasztor
Portal Chwały wytwarza Aniołów.
ARCHANIOŁ (ARCHANGEL)
![]() |
|
![]() |
|
ATAK | 30 |
OBRONA | 30 |
P. TRAFIENIA | 250 |
RANY | 50 |
SZYBKOŚĆ | Bardzo Szybki (18) |
STRZAŁY | 0 |
KOSZT | 5000 |
PRODUKCJA | 1 |
ZD. SPECJALNA | Nienawiść do Diabłów, Wskrzeszanie |
Opis zdolności specjalnych:
Walka wręcz 100% - Kapłani walczą z ta samą skutecznością w walce wręcz jak na odległość.
Szarża - Kawalerzysći i Championi zadają dodatkowe rany (+5% za każdy hex przebyty do atakowanej jednostki)
Nienawiść do Diabłów - Anioły i Archanioły zadają 150% ran Diabłom i Arcydiabłom
Wskrzeszanie - Archanioły mogą raz w czasie walki wskrzeszać przyjazne jednostki
BUDOWLE SPECYFICZNE ZAMKU CASTLE:
KUŹNIA - BLACKSMITH
Koszt: 1000 złota, 5 drewna
Wymagane budowle: Wioska
Kuźnia z zamku Castle produkuje Ballisty.
BRACTWO MIECZA - BROTHERHOOD OF THE SWORD
Koszt: 500 złota, 5 drewna
Wymagane budowle: Tawerna
Ten upgrade Tawerny zwiększa morale jednostek broniących miasta o +2.
SILOS SUROWCÓW - RESOURCE SILO
Koszt: 5000 złota, 5 rudy
Wymagane budowle: Targowisko
Silos surowców w zamku Castle wytwarza dziennie 1 jednostkę drewna i rudy.
GRYFI BASTION - GRIFFIN BASTION
Koszt: 1000 złota
Wymagane budowle: Gryfia Wieża.
Gryfi Bastion zwiększa o 3 produkcję Gryfów.
STOCZNIA - SHIPYARD
Koszt: 2000 złota, 20 drewna
Wymagane budowle: Wioska
Stocznia umozliwia budowę statków (1000 złota + 10 drewna)
LATARNIA MORSKA - LIGHTHOUSE
Koszt: 2000 złota, 10 rudy
Wymagane budowle: Stocznia
Latarnia morska zwiększa mobilność twoich statków na morzu.
STABLES - STAJNIE
Koszt: 2000 złota, 10 drewna
Wymagane budowlane: Baraki
Stajnie zwiększają mobilność herosa na lądzie na jeden tydzień.
GRAL - COLLOSUS
Obecność tej budowli w Castle zwiększa o 50% produkcję potworów, o 5000 dochód i zwiększa morale wszystkich przyjaznych herosów o 2.