castle1.jpg (33820 bytes)

Zamki Castle są domem dla Rycerzy (Knight) i Kleryków (Cleric). Armie z tego zamku składają się głównie z ludzi. Służą tu także gryfy, a cała armia jest pod protekcją aniołów. Castle posiada dwie jednostki latające i dwie atakujące na odległość i to czyni jego armię jedną z potężniejszych sił krainy Erathia.

STRAŻNICA - GUARDHOUSE

Koszt: 500 złota, 10 rudy

Wymagane budowle: Fort

Strażnica wytwarza Pikinierów.

PIKINIER (PIKEMAN)

pikeman.gif (1806 bytes)

pikeman.jpg (1802 bytes)

ATAK     4
OBRONA     5
P. TRAFIENIA     10
RANY     1 - 3
SZYBKOŚĆ     Extra Wolny (4)
STRZAŁY     0
KOSZT     60
PRODUKCJA     14
ZD. SPECJALNA     ---

ULEPSZONA STRAŻNICA - UPGRADED GUARDHOUSE

Koszt: 1000 złota, 5 rudy

Wymagane budowle: Strażnica

Ulepszona strażnica wytwarza Halabardzistów.

HALABARDZISTA (HALBERDIER)

halbeldier.gif (1865 bytes)

halberdier.jpg (1791 bytes)

ATAK     6
OBRONA     5
P. TRAFIENIA     10
RANY     2 - 3
SZYBKOŚĆ     Wolny (5)
STRZAŁY     0
KOSZT     75
PRODUKCJA     14
ZD. SPECJALNA     ---

WIEŻA ŁUCZNICZA - ARCHERS' TOWER

Koszt: 1000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Wymagane budowle: Strażnica

Wieża łucznicza wytwarza Łuczników.

ŁUCZNIK (ARCHER)

archer.gif (1787 bytes)

archer.jpg (1831 bytes)

ATAK     6
OBRONA     3
P. TRAFIENIA     10
RANY     2 - 3
SZYBKOŚĆ     Extra Wolny (4)
STRZAŁY     12
KOSZT     100
PRODUKCJA     9
ZD. SPECJALNA     ---

ULEPSZONA WIEŻA ŁUCZNICZA - UPGRADED ARCHERS' TOWER

Koszt: 1000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Wymagane budowle: Wieża Łucznicza

Ulepszona wieża łucznicza wytwarza Kuszników.

KUSZNIK (MARKSMAN)

marksman.gif (1824 bytes)

marksman.jpg (1788 bytes)

ATAK     6
OBRONA     3
P. TRAFIENIA     10
RANY     2 - 3
SZYBKOŚĆ     Hyży (6)
STRZAŁY     24
KOSZT     150
PRODUKCJA     9
ZD. SPECJALNA     2 strzały

GRYFIA WIEŻA - GRIFFIN TOWER

Koszt: 1000 złota, 5 rudy

Wymagane budowle: Baraki

Gryfia wieża wytwarza Gryfy.

GRYF (GRIFFIN)

griffin.gif (4074 bytes)

griffin.jpg (1718 bytes)

ATAK     8
OBRONA     8
P. TRAFIENIA     25
RANY     3 - 6
SZYBKOŚĆ     Hyży (6)
STRZAŁY     0
KOSZT     200
PRODUKCJA     7
ZD. SPECJALNA     2 kontrataki

ULEPSZONA GRYFIA WIEŻA - UPGRADED GRIFFIN TOWER

Koszt: 1000 złota, 5 rudy

Wymagane budowle: Gryfia Wieża

Ulepszona gryfia wieża wytwarza Królewskie Gryfy.

KRÓLEWSKI GRYF (ROYAL GRIFFIN)

royalgriffin.gif (4520 bytes)

royalgriffin.jpg (1772 bytes)

ATAK     9
OBRONA     9
P. TRAFIENIA     25
RANY     3 - 6
SZYBKOŚĆ     Ultra Hyży (9)
STRZAŁY     0
KOSZT     240
PRODUKCJA     7
ZD. SPECJALNA     Niesk. kontrataki

BARAKI - BARRACKS

Koszt: 2000 złota, 5 rudy

Wymagane budowle: Strażnica, Kuźnia

Baraki wytwarzają Mieczników.

MIECZNIK (SWORDSMAN)

swordsman.gif (2048 bytes)

swordsman.jpg (1770 bytes)

ATAK     10
OBRONA     12
P. TRAFIENIA     35
RANY     6 - 9
SZYBKOŚĆ     Wolny (5)
STRZAŁY     0
KOSZT     300
PRODUKCJA     4
ZD. SPECJALNA     ---

ULEPSZONE BARAKI - UPGRADED BARRACKS

Koszt: 2000 złota, 5 rudy, 5 kryształów

Wymagane budowle: Baraki

Ulepszone baraki wytwarzają Krzyżowców.

KRZYŻOWIEC (CRUSADER)

crusader.gif (2354 bytes)

crusader.jpg (1872 bytes)

ATAK     12
OBRONA     12
P. TRAFIENIA     35
RANY     7 - 10
SZYBKOŚĆ     Hyży (6)
STRZAŁY     0
KOSZT     400
PRODUKCJA     4
ZD. SPECJALNA     2 ataki

KLASZTOR - MONASTERY

Koszt: 3000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 2 kryształy, 2 klejnoty, 2 rtęci, 2 siarki

Wymagane budowle: Gildia Magów poziom I, Baraki

Klasztor wytwarza Mnichów.

MNICH (MONK)

monk.gif (1960 bytes)

monk.jpg (1611 bytes)

ATAK     12
OBRONA     7
P. TRAFIENIA     30
RANY     10 - 12
SZYBKOŚĆ     Wolny (5)
STRZAŁY     12
KOSZT     400
PRODUKCJA     3
ZD. SPECJALNA     ---

ULEPSZONY KLASZTOR - UPGRADED MONASTERY

Koszt: 1000 złota, 2 drewna, 2 rudy, 2 kryształy, 2 klejnoty, 2 rtęci, 2 siarki

Wymagane budowle: Klasztor

Ulepszony klasztor wytwarza Kapłanów.

KAPŁAN (ZEALOT)

zealot.gif (2049 bytes)

zealot.jpg (1709 bytes)

ATAK     12
OBRONA     10
P. TRAFIENIA     30
RANY     10 - 12
SZYBKOŚĆ     Extra Hyży (7)
STRZAŁY     24
KOSZT     450
PRODUKCJA     3
ZD. SPECJALNA     Walka wręcz 100%

TERENY TRENINGÓW - TRAINING GROUNDS

Koszt: 5000 złota, 20 drewna

Wymagane budowle: Stajnia

Tereny Treningów wytwarzają Kawalerzystów.

KAWALERZYSTA (CAVALIER)

cavalier.gif (4157 bytes)

cavalier.jpg (1835 bytes)

ATAK     15
OBRONA     15
P. TRAFIENIA     100
RANY     15 - 25
SZYBKOŚĆ     Extra Hyży (7)
STRZAŁY     0
KOSZT     1000
PRODUKCJA     2
ZD. SPECJALNA     Szarża

ULEPSZONE TERENY TRENINGÓW - UPGRADED TRAINING GROUNDS

Koszt: 3000 złota, 10 drewna

Wymagane budowle: Tereny Treningów

Ulepszone Tereny Treningów wytwarzają Championów.

CHAMPION (CHAMPION)

champion.gif (4451 bytes)

champion.jpg (1940 bytes)

ATAK     16
OBRONA     16
P. TRAFIENIA     100
RANY     20 - 25
SZYBKOŚĆ     Ultra Hyży (9)
STRZAŁY     0
KOSZT     1200
PRODUKCJA     2
ZD. SPECJALNA     Szarża

PORTAL CHWAŁY - PORTAL OF GLORY

Koszt: 20000 złota, 10 kryształów, 10 klejnotów, 10 rtęci, 10 siarki

Wymagane budowle: Klasztor

Portal Chwały wytwarza Aniołów.

ANIOŁ (ANGEL)

angel.gif (3719 bytes)

angel.jpg (1825 bytes)

ATAK     20
OBRONA     20
P. TRAFIENIA     200
RANY     50
SZYBKOŚĆ     Extra Szybki (12)
STRZAŁY     0
KOSZT     3000
PRODUKCJA     1
ZD. SPECJALNA     Nienawiść do Diabłów

ULEPSZONY PORTAL CHWAŁY - UPGRADED PORTAL OF GLORY

Koszt: 20000 złota, 10 kryształów, 10 klejnotów, 10 rtęci, 10 siarki

Wymagane budowle: Klasztor

Portal Chwały wytwarza Aniołów.

ARCHANIOŁ (ARCHANGEL)

archangel.gif (4770 bytes)

archangel.jpg (1859 bytes)

ATAK     30
OBRONA     30
P. TRAFIENIA     250
RANY     50
SZYBKOŚĆ     Bardzo Szybki (18)
STRZAŁY     0
KOSZT     5000
PRODUKCJA     1
ZD. SPECJALNA     Nienawiść do Diabłów, Wskrzeszanie

Opis zdolności specjalnych:

Walka wręcz 100% - Kapłani walczą z ta samą skutecznością w walce wręcz jak na odległość.

Szarża - Kawalerzysći i Championi zadają dodatkowe rany (+5% za każdy hex przebyty do atakowanej jednostki)

Nienawiść do Diabłów - Anioły i Archanioły zadają 150% ran Diabłom i Arcydiabłom

Wskrzeszanie - Archanioły mogą raz w czasie walki wskrzeszać przyjazne jednostki


BUDOWLE SPECYFICZNE ZAMKU CASTLE:

KUŹNIA - BLACKSMITH

Koszt: 1000 złota, 5 drewna

Wymagane budowle: Wioska

Kuźnia z zamku Castle produkuje Ballisty.

BRACTWO MIECZA - BROTHERHOOD OF THE SWORD

Koszt: 500 złota, 5 drewna

Wymagane budowle: Tawerna

Ten upgrade Tawerny zwiększa morale jednostek broniących miasta o +2.

SILOS SUROWCÓW - RESOURCE SILO

Koszt: 5000 złota, 5 rudy

Wymagane budowle: Targowisko

Silos surowców w zamku Castle wytwarza dziennie 1 jednostkę drewna i rudy.

GRYFI BASTION - GRIFFIN BASTION

Koszt: 1000 złota

Wymagane budowle: Gryfia Wieża.

Gryfi Bastion zwiększa o 3 produkcję Gryfów.

STOCZNIA - SHIPYARD

Koszt: 2000 złota, 20 drewna

Wymagane budowle: Wioska

Stocznia umozliwia budowę statków (1000 złota + 10 drewna)

LATARNIA MORSKA - LIGHTHOUSE

Koszt: 2000 złota, 10 rudy

Wymagane budowle: Stocznia

Latarnia morska zwiększa mobilność twoich statków na morzu.

STABLES - STAJNIE

Koszt: 2000 złota, 10 drewna

Wymagane budowlane: Baraki

Stajnie zwiększają mobilność herosa na lądzie na jeden tydzień.


GRAL - COLLOSUS

gcastle.jpg (31389 bytes)

Obecność tej budowli w Castle zwiększa o 50% produkcję potworów, o 5000 dochód i zwiększa morale wszystkich przyjaznych herosów o 2.