POZIOM I

haste.gif (3767 bytes)

HASTE - PRZYSPIESZENIE
TYP Walka
KOSZT 6
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Zwiększa szybkość jednostki o 3
ZAAWANSOWANY Zwiększa szybkość jednostki o 5
EXPERT Zwiększa szybkość wszystkich przyjaznych jednostek o 5

magicarrow.gif (3261 bytes)

MAGIC ARROW - MAGICZNA STRZAŁA
TYP Walka
KOSZT 5
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Zadaje jednostce rany w wysokości: 10x Moc Czarów + 10
ZAAWANSOWANY Zadaje jednostce rany w wysokości: 10x Moc Czarów + 20
EXPERT Zadaje jednostce rany w wysokości: 10x Moc Czarów + 30

viewearth.gif (3446 bytes)

VIEW AIR - AURA POWIETRZA
TYP Przygoda
KOSZT 2
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Ukazuje artefakty na mapie
ZAAWANSOWANY Ukazuje artefakty i herosów na mapie
EXPERT Ukazuje artefakty, herosów i miasta na mapie

POZIOM II

disguise.gif (3542 bytes)

DISGUISE - PRZEBRANIE
TYP Przygoda
KOSZT 4
DZIAŁANIE 1 Dzień
PODSTAWOWY Daje wrogom fałszywą informację o herosie. Wszystkie jednostki wygladają jak najsilniejsze w grupie
ZAAWANSOWANY Daje wrogom fałszywą informację o herosie. Wszystkie jednostki wygladają jak najsilniejsze w grupie i ich liczba wynosi 0
EXPERT Daje wrogom fałszywą informację o herosie. Wszystkie jednostki wygladają jak najsilniejsze w najdłużej posiadanym przez gracza mieście i ich liczba jest równa 0

disruptingray.gif (3496 bytes)

DISRUPTING RAY - ROZPRASZAJĄCY PROMIEŃ
TYP Walka
KOSZT 10
DZIAŁANIE Walka
PODSTAWOWY Zmniejsza obronę jednostki o 3 na czas walki. Czar może byc rzucany wielokrotnie w czasie walki.
ZAAWANSOWANY Zmniejsza obronę jednostki o 4
EXPERT Zmniejsza obronę jednostki o 5

fortune.gif (3385 bytes)

FORTUNE - SZCZĘŚCIE
TYP Walka
KOSZT 7
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Zwiększa szczęście jednostki o 1
ZAAWANSOWANY Zwiększa szczęście jednostki o 2
EXPERT Zwiększa szczęscie wszystkich przyjaznych jednostek o 2

lightningbolt.gif (2795 bytes)

LIGHTNING BOLT - BŁYSKAWICA
TYP Walka
KOSZT 10
DZIAŁANIE Natychmiastowy
PODSTAWOWY Zadaje jednostce rany w wysokości: 25x Moc Czarów + 10
ZAAWANSOWANY Zadaje jednostce rany w wysokości: 25x Moc Czarów + 20
EXPERT Zadaje jednostce rany w wysokości: 25x Moc Czarów + 50

protectionair.gif (3533 bytes)

PROTECTION FROM AIR - OBRONA PRZED POWIETRZEM
TYP Walka
KOSZT 5
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Zmniejsza o 30% rany zadawane jednostce czarami powietrza
ZAAWANSOWANY Zmniejsza o 50% rany zadawane jednostce czarami powietrza
EXPERT Zmniejsza o 50% rany zadawane wszystkim przyjaznym jednostkom czarami powietrza

precision.gif (3309 bytes)

PRECISION - PRECYZJA
TYP Walka
KOSZT 8
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Zwiększa o 3 atak jednostki atakującej na odległość
ZAAWANSOWANY Zwiększa o 6 atak jednostki atakującej na odległość
EXPERT Zwiększa o 6 atak wszystkich jednostek atakujących na odległość

visions.gif (3732 bytes)

VISIONS - WIZJE
TYP Pzrygoda
KOSZT 4
DZIAŁANIE 1 Dzień
PODSTAWOWY Ukazuje liczbę jednostek w grupie i informuje, czy będą chciały się przyłączyć, walczyć, czy uciec. Zasięg wizji jest równy Mocy Czarów. Najmniejszy zasięg to 3.
ZAAWANSOWANY Dodatkowo ukazuje współczynniki i skład armii wrogich herosów. Zasięg wizji jest równy 2x Moc Czarów. (>3)
EXPERT Dodatkowo ukazuje informacje i skład armii wrogich zamków. Zasięg wizji jest równy 3x Moc Czarów (>3)

POZIOM III

airshield.gif (3325 bytes)

AIR SHIELD - TARCZA POWIETRZA
TYP Walka
KOSZT 12
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Zmniejsza o 25% ilość ran zadawanych jednostce w ataku na odległość
ZAAWANSOWANY Zmniejsza o 50% ilość ran zadawanych jednostce w ataku na odległość
EXPERT Zmniejsza o 50% ilość ran zadawanych wszystkim przyjaznym jednostkom w ataku na odległość

destroyundead.gif (3651 bytes)

DESTROY UNDEAD - NISZCZENIE NIEUMARŁYCH
TYP Walka
KOSZT 15
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Zadaje wszystkim nieumarłym jednostkom rany w wysokości 10x Moc Czarów + 10
ZAAWANSOWANY Zadaje wszystkim nieumarłym jednostkom rany w wysokości 10x Moc Czarów + 20
EXPERT Zadaje wszystkim nieumarłym jednostkom rany w wysokości 10x Moc Czarów + 50

hypnotize.gif (3292 bytes)

HYPNOTIZE - HIPNOZA
TYP Walka
KOSZT 18
DZIAŁANIE 1 Tura
PODSTAWOWY Daje kontrolę nad jednostką przeciwnika (Liczba Punktów Trafienia: 25x Moc Czarów + 10)
ZAAWANSOWANY Daje kontrolę nad jednostką przeciwnika (Liczba Punktów Trafienia: 25x Moc Czarów + 20)
EXPERT Daje kontrolę nad jednostką przeciwnika (Liczba Punktów Trafienia: 25x Moc Czarów + 50)

POZIOM IV

chainlightning.gif (3665 bytes)

PRECISION - PRECYZJA
TYP Walka
KOSZT 24
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Błyskawica zadająca 40x Moc Czarów + 25 ran uderza w wybraną jednostkę, a nastepnie w najblizszą z połową siły aż zrani 4 jednostki
ZAAWANSOWANY Błyskawica zadająca 40x Moc Czarów + 50 ran uderza w wybraną jednostkę, a następnie w najblizszą z połową siły aż zrani 5 jednostek
EXPERT Jak wyżej, z tym że pierwsza błyskawica zadaje 40x Moc Czarów + 100 ran

counterstrike.gif (3439 bytes)

COUNTERSTRIKE - KONTRATAK
TYP Walka
KOSZT 24
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Daje jednostce możliwość jednego dodatkowego kontrataku na rundę
ZAAWANSOWANY Deje jednostce możliwość dwóch dodatkowych kontrataków na rundę
EXPERT Daje wszystkim przyjaznym jednostkom możliwość dwóch dodatkowych kontrataków na rundę

POZIOM V

dimensiondoor.gif (3616 bytes)

DIMENSION DOOR - WROTA WYMIARÓW
TYP Przygoda
KOSZT 25
DZIAŁANIE Natychmiastowe
PODSTAWOWY Dwa razy w ciągu dnia teleportuje herosa do widzialnej lokacji na mapie kosztem 3 punktów ruchu
ZAAWANSOWANY Trzy razy w ciągu dnia teleportuje herosa do widzialnej lokacji na mapie kosztem 3 punktów ruchu
EXPERT Cztery razy w ciągu dnia teleportuje herosa do widzialnej lokacji na mapie kosztem 2 punktów ruchu

fly.gif (3410 bytes)

FLY - LATANIE
TYP Przygoda
KOSZT 20
DZIAŁANIE 1 Dzień
PODSTAWOWY Pozwala herosowi na zużycie 60% punktow ruchu na latanie nad przeszkodami
ZAAWANSOWANY Pozwala herosowi na zużycie 80% punktów ruchu na latanie nad przeszkodami
EXPERT Pozwala herosowi na zużycie 100% punktów ruchu na latanie nad przeszkodami

magicmirror.gif (3508 bytes)

MAGIC MIRROR - MAGICZNE LUSTRO
TYP Walka
KOSZT 25
DZIAŁANIE 1 Tura / Moc Czarów
PODSTAWOWY Jednostka ma 20% szans na odbicie rzuconego przez wroga czaru na losową wrogą jednostkę
ZAAWANSOWANY Jednostka ma 30% szans na odbicie rzuconego przez wroga czaru na losową wrogą jednostkę
EXPERT Jednostka ma 40% szans na odbicie rzuconego przez wroga czaru na losową wrogą jednostkę

summonair.gif (3313 bytes)

AIR ELEMENTAL - ZYWIOŁ POWIETRZA
TYP Walka
KOSZT 25
DZIAŁANIE Walka
PODSTAWOWY Wzywa Żywioły Powietrza w ilości: 2x Moc Czarów
ZAAWANSOWANY Wzywa Żywioły Powietrza w ilości: 3x Moc Czarów
EXPERT Wzywa Żywioły Powietrza w ilości: 4x Moc Czarów